logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


 

MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W OPOLU
45-071 Opole, ul. Armii Krajowej 36
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
KIEROWNIK SEKCJI ŚWIADCZEŃ
w Dziale Pomocy Środowiskowej
w wymiarze 1 etat
 
 
  1. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe
  2.  co najmniej 5 letni ogólny staż zawodowy w tym co najmniej 3-letni staż pracy lub wykonywała przez co najmniej 3 lata działalność gospodarczą o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  5. nieposzlakowana opinia,
  6. wysoki poziom moralności,
  7. bardzo dobra znajomość regulacji prawnych z zakresu pomocy społecznej, finansów publicznych, sprawozdawczości budżetowej oraz kodeksu postępowania administracyjnego.
 Wymagania dodatkowe:
  1. umiejętność opracowywania wzorów decyzji administracyjnych wydawanych w sprawach pomocy społecznej,
  2. umiejętność sporządzania bilansu potrzeb gminy i powiatu w zakresie pomocy społecznej, 
  3. umiejętność opracowywania informacji i analiz w zakresie sporządzanej sprawozdawczości oraz w zakresie stopnia wykorzystania środków finansowych,
  4. umiejętność sporządzania analiz i wniosków dot. zmian w zakresie zaplanowanych środków, 
  5. duże zaangażowanie w powierzone obowiązki,
  6. samodzielność w działaniu i bardzo dobra organizacja pracy,
  7. dobre zdolności interpersonalne, umiejętność zarządzania grupą pracowników, 
  8. umiejętność pracy pod presją czasu,
  9. gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
 Zakres wykonywanych zadań na w/w stanowisku:
  1. opracowywanie wzorów decyzji administracyjnych wydawanych w sprawach pomocy społecznej,
  2. sporządzanie bilansu potrzeb gminy i powiatu w zakresie pomocy społecznej, 
  3. opracowywanie informacji i analiz w zakresie sporządzanej sprawozdawczości oraz w zakresie stopnia wykorzystania środków finansowych,
  4. sporządzanie analiz i wniosków dot. zmian w zakresie zaplanowanych środków, 
  5. opracowywanie podziału środków finansowych na poszczególne rejony opiekuńcze,
  6. sporządzanie dla wojewody zapotrzebowania na miesięczne dotacje przeznaczone na realizację zadań zleconych pomocy społecznej,
  7. sporządzanie planów pracy podległej komórki organizacyjnej oraz sprawozdań z ich realizacji,
  8. zarządzanie grupa pracowników Sekcji Świadczeń.
 Wymagane dokumenty:
  1. list motywacyjny,
  2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie na stanowisku urzędniczym (obowiązujący formularz do pobrania na stronie internetowej MOPR.: www.mopr.opole.pl lub w Referacie Organizacyjnym i Kadr, w siedzibie Ośrodka pokój nr 21. ),
  3. dokumenty poświadczające wykształcenie,
  4. świadectwa pracy (ewentualnie inne dokumenty) poświadczające posiadanie wymaganego stażu pracy i doświadczenia zawodowego, oraz inne dokumenty poświadczające posiadane kwalifikacje zawodowe.
 
Dokumenty należy składać w sekretariacie w siedzibie MOPR w Opolu przy ul. Armii Krajowej 36 do dnia 30.06.2009.
Dokumenty, które wpłyną do Ośrodka po 30.06.2009r. oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. 
Na dokumentach należy umieścić dopisek „dotyczy naboru na stanowisko: kierownik Sekcji Świadczeń”. 
 
Informacje o wynikach naboru będą umieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie MOPR w Opolu. O terminach rozmów kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.
 
Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu
mgr Zdzisław Markiewicz 
 
Opole, dn. 16.06.2009r.

Nazwa dokumentu: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu
Skrócony opis: Nabór na wolne stanowisko pracy KIEROWNIK SEKCJI ŚWIADCZEŃ w Dziale Pomocy Środowiskowej w wymiarze 1 etat
Osoba, która wytworzyła informację: Dariusz Dzierżak
Osoba, która odpowiada za treść: Dariusz Dzierżak
Osoba, która wprowadzała dane: Dariusz Dzierżak
Data wytworzenia informacji: 2009-06-17 07:52:45
Data udostępnienia informacji: 2009-06-17 07:52:45
Data ostatniej aktualizacji: 2009-06-17 08:00:56

Wersja do wydruku...

corner   corner