URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
POBORCY w Wydziale Budżetu
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Kserokopia dowodu osobistego
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie wyższe , pożądane ekonomiczne lub prawnicze
|
Kserokopia dyplomu lub świadectwa
|
f) staż pracy
nie wymagany
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) Prawo jazdy kat. B + posiadanie samochodu
|
Ksero dokumentów
|
b) inne: Komunikatywność, zdolność analitycznego myślenia, dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracy w zespole, sumienność, inwencja w zakresie wykonywania obowiązków służbowych, uprzejmość, kreatywność, poczucie obowiązku i zaangażowanie w pracy, umiejętność negocjacji
|
Zapis w liście motywacyjnym
|
c) Obsługa komputera, Word,
Excel
|
Zapis w liście motywacyjnymo
Zapis w liście motywacyjnym
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Znajomość i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi
zadaniami, ( Ustawa z dnia 17 czerwca 1966 r o postępowaniu egzekucyjnym w administracji )
2. Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, oraz Regulaminu
Organizacyjnego Miasta Opola
3. Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z
rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną
4. Prowadzenie rejestrów pobranych należności, otrzymanych przelewów bankowych
zgodnie z tytułami wykonawczymi ( komputerowo )
5. Sporządzanie miesięcznych i kwartalnych sprawozdań z realizacji otrzymanych
tytułów wykonawczych
6. Zbieranie informacji dotyczących zobowiązanych celem ustalenia miejsca
zamieszkania, miejsca zatrudnienia, miejsca prowadzenia działalności gospodarczej.
Ustalenie stanu majątku zobowiązanego, rachunków bankowych, wkładów
oszczędnościowych, papierów wartościowych.
7. Prowadzenie egzekucji z pieniędzy ,dokonywanie zajęć wynagrodzeń za pracę, zajęć
rent i emerytur, rachunków bankowych, wkładów oszczędnościowych, papierów
wartościowych i innych praw majątkowych
8. Prowadzenie ewidencji tych zajęć ( komputerowo )
9. Sporządzanie wniosków do Sądów o ustanowienie hipoteki przymusowej dla
zobowiązanych, u których dotychczasowe czynności egzekucyjne okazały się
bezskuteczne.
10. Kierowanie do Komorników tytułów wykonawczych w przypadku zbiegu egzekucji,
11. Wykonywanie czynności egzekucyjnych na podstawie otrzymanych tytułów
wykonawczych w zakresie udzielonego upoważnienia przez Prezydenta Miasta
Opola.
12. Zabezpieczanie pobranych należności pieniężnych od zobowiązanych
13. Terminowe wpłacanie w kasie wierzyciela lub na jego rachunek bankowy
wyegzekwowanych należności pieniężnych
14. Przedkładanie Kierownikowi Referat Egzekucji Administracyjnej danych do
sporządzania informacji o realizacji zadań własnych
15. Przygotowywanie wniosków o udostępnienie informacji ze zbioru danych osobowych
w ZUS, Urzędach Skarbowych, GUS, Wydziałach Urzędu Miasta Opola,
16. Zachowanie 40 godzinnego tygodnia pracy z jednomiesięcznym okresem
rozliczeniowym
17. Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego
4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29
sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458).
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Poborcy, w terminie do dnia 22 stycznia 2010 r. decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.