logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


 

URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE  
 
stanowisko ds. ewidencji działalności gospodarczej w Wydziale Gospodarki i Promocji Miasta
 (nazwa stanowiska pracy)
 
1.
 

 
Wymagania niezbędne
 
 
Wymagane dokumenty
a) obywatelstwo polskie
Kserokopia dowodu osobistego
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
Oświadczenie
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
Oświadczenie
d) nieposzlakowana opinia
Oświadczenie
e) wykształcenie
-niezbędne: wyższe                   

Kserokopia dyplomu
f) staż pracy: roczne doświadczenie w pracy w administracji samorządowej
 
                    
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie  o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy 

 
2.
 

 
Wymagania dodatkowe
 
 
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
a) umiejętność obsługi komputera w zakresie edytora tekstu i baz danych
 
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV
b) samodzielność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy własnej, systematyczność, rzetelność, komunikatywność, dobry kontakt z klientami, zdyscyplinowanie, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność,
 
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV
c) znajomość przepisów prawnych dot. w szczególności ewidencji działalności gospodarczej  .
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV

 
3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1.       Przyjmowanie w formie papierowej lub elektronicznej zintegrowanego wniosku EDG-1 o wpis do ewidencji działalności gospodarczej oraz dokonanie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej i przygotowywanie projektów:
-    zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
-   zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej z uwzględnieniem powstałych zmian  we wpisie,
 - zaświadczeń potwierdzających informację o zawieszeniu wykonywania działalności gospodarczej,
- zaświadczeń potwierdzających informację o wznowieniu wykonywania działalności gospodarczej,
-    decyzji o wykreśleniu wpisu z ewidencji działalności gospodarczej,
-    decyzji o odpowie dokonania wpisu do ewidencji działalności gospodarczej
2.       Przyjmowanie wniosków oraz przygotowywanie innych zaświadczeń w zakresie ewidencji działalności gospodarczej.
3.       Przesyłanie danych z wniosku EDG-1 o wpis do ewidencji działalności gospodarczej do wskazanego przez przedsiębiorcę naczelnika urzędu skarbowego, właściwego urzędu statystycznego oraz właściwej jednostki terenowej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych albo Centrali Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego wraz z kopią zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności lub decyzją o wykreśleniu wpisu.
4.       Przygotowywanie odpowiedzi na pisma z zakresu ewidencji działalności gospodarczej.
5.       Udzielanie informacji o zarejestrowanych przedsiębiorcach.
6.       Współdziałanie z organami kontroli i innymi jednostkami w zakresie działalności referatu.               
7.       Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.
8.       Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola.
9.       Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt  i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną.
10.   Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika.
 
* Osoba nie posiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
 
 
4.        Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych  rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29
      sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458).
 
c)         list motywacyjny,
 
d)         kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola
 
 
 
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro  z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. ewidencji działalności gospodarczej w Wydziale Gospodarki i Promocji Miasta
 w terminie do dnia 20 kwietnia 2010 r.decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
           
           
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.

 

Nazwa dokumentu: Wydział Gospodarki i Promocji Miasta
Skrócony opis: stanowisko ds. ewidencji działalności gospodarczej
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna Parobecka
Osoba, która odpowiada za treść: Joanna Parobecka
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Parobecka
Data wytworzenia informacji: 2010-04-09 14:02:58
Data udostępnienia informacji: 2010-04-09 14:02:58
Data ostatniej aktualizacji: 2010-04-09 14:08:31

Wersja do wydruku...

corner   corner