URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Stanowisko ds. VAT w Wydziale Budżetu
(nazwa stanowiska pracy)
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Kserokopia dowodu osobistego
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie wyższe ekonomiczne lub prawnicze
|
Kserokopia dyplomu uczelni wyższej
|
f) min. 1 roczny staż pracy na stanowisku związanym z rozliczaniem podatku VAT
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
|
|
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) znajomość ustawy o podatku od towarów i usług
b) znajomość ustawy o finansach publicznych
c) znajomość przepisów o rachunkowości
d) umiejętność obsługi komputera w zakresie aplikacji biurowych (Word, Exel)
e) samodzielność, dobra organizacja pracy własnej, systematyczność ,rzetelność, umiejętność analitycznego myślenia, zdyscyplinowanie, dyspozycyjność, komunikatywność, dobry kontakt z ludźmi, odpowiedzialność
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Księgowanie VAT w systemie KSAT 2000 w modułach NZ i KG na podstawie rejestrów VAT sporządzonych przez wydziały merytoryczne.
2. Prowadzenie ksiąg rachunkowych (dzienników, zestawień obrotów sald zgodnie z przyjętym planem budżetu, zakładowym planem kont oraz klasyfikacją budżetową)
3. Dekretowanie dokumentów.
4. Ewidencja podatku należnego i naliczonego.
5. Gromadzenie dokumentów z wydziałów merytorycznych stanowiących podstawę rozliczania VAT.
6. Terminowe, miesięczne rozliczanie i sporządzanie deklaracji VAT do urzędu skarbowego.
7. Dbałość o terminowe przekazanie zobowiązania w zakresie VAT do urzędu skarbowego we współpracy z Referatem Księgowości Dochodów Budżetowych Wydziału Finansowo – Księgowego i Referatem Księgowości Zasobu Lokalowego Wydziału Budżetu i Referatem Nieruchomości Skarbu Państwa.
8. Współpraca z właściwym urzędem skarbowym.
9. Nadzór w zakresie realizowanych przez wydziały obowiązków związanych z VAT.
10. Znajomość przepisów w zakresie realizowanych zadań.
11. Terminowe przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt.
12. Doskonalenie zawodowe, uczestnictwo w szkoleniach i kursach.
13. Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika.
4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29
sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458).
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. VAT w Wydziale Budżetu w terminie do dnia 19 lipca 2010 r. decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.