URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Stanowisko ds. komunikacji społecznej w Wydziale Organizacyjnym
............................................................................................................................
(nazwa stanowiska pracy)
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Kserokopia dowodu osobistego
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie wyższe – jednolite studia magisterskie
|
Kserokopia dyplomu
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
dobra znajomość obsługi komputera, pakiet MS Office narzędzia internetowe
|
Oświadczenie
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) prowadzenie rejestru i zbioru zarządzeń Prezydenta Miasta Opola i monitorowanie aktualności zarządzeń oraz ich wprowadzanie do Biuletynu Informacji Publicznej,
2) załatwianie spraw związanych z działalnością Rady Miasta Opola:
a) przekazywanie naczelnikom wydziałów i kierownikom samodzielnych referatów uchwał Rady Miasta do realizacji,
b) sporządzanie okresowych informacji o realizacji uchwał Rady Miasta,
c) informowanie naczelników wydziałów, kierowników referatów o terminach publikacji uchwał Rady Miasta w Dzienniku Urzędowym Województwa Opolskiego.
3) prowadzenie spraw związanych z przeprowadzaniem badania satysfakcji klientów z usług świadczonych przez Urząd Miasta Opola,
4) współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie organizacji pracy Urzędu, a w szczególności:
a) informowanie o spotkaniach, naradach,
b) informowanie Wydziału Administracyjno-Gospodarczego o wszelkich zmianach dotyczących Wydziału Organizacyjnego,
5) przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje, zapytania i wnioski radnych Rady Miasta Opola oraz innych podmiotów i obywateli,
6) udział w pracach związanych z funkcjonowaniem w Urzędzie Miasta systemu zarządzania jakością wg wymagań normy PN-EN ISO 9001:2009,
7) udział w pracach związanych z podziałem administracyjnym miasta,
8) udział w pracach związanych z przeprowadzaniem procedury zmiany granic miasta,
9) prowadzenie spraw i dokumentacji związanych z przeprowadzaniem zmiany nazw części miasta,
10) prowadzenie spraw i dokumentacji związanych z przeprowadzaniem konsultacji społecznych,
11) udział w pracach związanych z przeprowadzaniem wyborów: Prezydenta RP, do Sejmu i Senatu RP, do Parlamentu Europejskiego, samorządowych, referendów oraz do rad dzielnic.
4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458).
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. komunikacji społecznej, w terminie do dnia 20 września 2010 r., decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.