logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA TRZY WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE
 
 
DS. OBSŁUGI KANCELARII OGÓLNEJ
...........................................................................................................
(nazwa stanowiska pracy)
 
1.
 

 
Wymagania niezbędne
 
 
Wymagane dokumenty
a) obywatelstwo polskie
Kserokopia dowodu osobistego
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
Oświadczenie
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
Oświadczenie
d) nieposzlakowana opinia
Oświadczenie
e) wykształcenie: wyższe
Kserokopia dyplomu
f) staż pracy
 
                    
Nie wymagany

 
 
2.
 

 
Wymagania dodatkowe
 
 
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
a)    bardzo dobra umiejętność obsługi komputera w zakresie pracy w środowisku WINDOWS z typowymi aplikacjami tj.: Word, Excel, Outlook, itp.
b)     znajomość obowiązujących przepisów prawa w zakresie pełnionych obowiązków m.in. instrukcji   kancelaryjnej, ustawy prawo zamówień publicznych, prawo pocztowe, etc.
c)      obsługa urządzeń biurowych m.in. skaner, telefax, drukarka, kserokopiarka, itp.,
d)     umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
e)     umiejętność formułowania wniosków oraz pism,
 
 
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV

 
 
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-        przyjmowanie i rozdział korespondencji przychodzącej do Urzędu Miasta,
-        rejestracja korespondencji przychodzącej w elektronicznym Systemie Obiegów Dokumentów,
-        wydawanie korespondencji pracownikom Urzędu,
-        przyjmowanie korespondencji do wysyłki przez Urząd Miasta,
-        rejestracja wysyłanych przesyłek pocztowych zgodnie z wymogami operatora pocztowego,
-        reklamowanie nieprawidłowo wykonanych usług przez firmy świadczące usługi pocztowe
i kurierskie,
-        prowadzenie statystyk w zakresie wysyłki korespondencji niezbędnych do przygotowania postępowań przetargowych,
-        rozdział prasy dla komórek organizacyjnych,
-        zaopatrywanie Kancelarii w druki i materiały niezbędne do prawidłowego jej funkcjonowania.
 
 
4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29
     sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458).
 
c)       list motywacyjny,
 
d)      kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola
 
 
 
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko referenta w Wydziale Administracyjno-Gospodarczym w terminie do dnia 28 lutego 2011 r. ,decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
       
       
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.

           

Nazwa dokumentu: Wydział Administracyjno-Gospodarczy
Skrócony opis: stanowisko ds. obsługi Kancelarii Ogólnej
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna Parobecka
Osoba, która odpowiada za treść: Danuta Juszczak-Puppel
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Parobecka
Data wytworzenia informacji: 2011-02-16 13:54:58
Data udostępnienia informacji: 2011-02-16 13:54:58
Data ostatniej aktualizacji: 2011-02-16 13:59:46

Wersja do wydruku...

corner   corner