logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Przedszkole Publiczne Nr 8
w Opolu

 

Informacje o jednostce

 

  • Nazwa placówki:                             Przedszkole Publiczne Nr 8
  • Adres:                                             ul. Nysy Łużyckiej 1 45-034 Opole
  • Nr telefonu:                                     77/454 69 64 Rondo

                                                       kom. 534 667 656

                                                                  77/456 76 53 oddział Wróblin

      -    Fax                                                 77/454 69 64

  • E-mail:                                            pp8@op.pl
  • Strona internetowa:                        www.pp8.opole.pl
  • Dyrektor:                                         mgr Brygida Starba
  • Wicedyrektor:                                  mgr Halina Wiatrowska
  • Główny księgowy:                           Małgorzata Ścigała-Kuc
  • Podmiot udostępniający dane:       Przedszkole Publiczne Nr 8
  • Odpowiedzialny za treść:                mgr Brygida Starba

 

 

 Majątek

 

Przekazana w zarząd nieruchomość położona w Opolu, przy ul. Nysy Łużyckiej 1,    w skład której wchodzi:

  • działka o powierzchni 0,3718 ha,
  • budynek przedszkola o powierzchni 912 m2,
  • budynek magazynowy o powierzchni użytkowej 33,79 m2,
  • budynek gospodarczy o powierzchni użytkowej 24,75 m2,
  • przekazana w zarząd nieruchomość położona w Opolu -  Wróblinie   przy ul. Gminnej 1:
  • działka o powierzchni 0,2383 ha,
  • budynek o powierzchni 319,8 m2

 

Ponadto Jednostka dysponuje majątkiem trwałym stanowiącym jej wyposażenie.

 

 

Budżet

 

Plan finansowy na 2014 rok

 

Ogółem:                                                             1.597.020,00

w tym:

  • wynagrodzenie i pochodne:                    1.224.577,00
  • świadczenia na rzecz osób fizycznych    4.500,00
  • pozostałe wydatki bieżące:                      350.243,00
  • w tym remonty:                                        17.700,00

 

 Wykaz regulaminów i instrukcji Przedszkola Publicznego Nr 8

 

  • Regulamin Przedszkola Publicznego Nr 8 – kancelaria,
  • Regulamin Pracy Przedszkola Publicznego Nr 8 – księgowość,
  • Regulamin wynagradzania pracowników zatrudnionych w Przedszkolu Publicznym Nr 8 – księgowość,
  • Regulamin premiowania pracowników administracji i obsługi zatrudnionych w Przedszkolu Publicznym Nr 8 – księgowość,
  • Instrukcja Kancelaryjno-Archiwalna – kancelaria,
  • Regulamin organizacyjny – kancelaria,
  • Regulamin Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych – księgowość,
  • Zakładowy Plan Kont – księgowość,
  • Zasady (polityka) rachunkowości oraz procedury obiegu i kontroli dowodów finansowo-księgowych - księgowość
  • Instrukcja Inwentaryzacyjna – księgowość,
  • Regulamin Przyznawania Nagród Nauczycielom – kancelaria,
  • Regulamin likwidacji środków trwałych, pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz pomocy naukowych w Przedszkolu Publicznym Nr 8 – księgowość,
  • Instrukcja ewidencji, gospodarowania i kontroli druków ścisłego zarachowania – księgowość,
  • Regulamin Komisji Przetargowej – księgowość,
  • Regulamin Przyznawania Dodatku Motywacyjnego Nauczycielom – kancelaria,
  • Regulamin Rady Pedagogicznej – kancelaria,
  • Regulamin Kontroli Zarządczej – kancelaria,
  • Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze – księgowość,
  • Regulamin Rady Rodziców – kancelaria,
  • Instrukcja dotycząca gospodarki kasowej – księgowość,
  • Regulamin przeprowadzenia okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników PP Nr 8 w Opolu – księgowość,
  • Regulamin tworzenia i gospodarowania środkami pomocy zdrowotnej dla nauczycieli w PP Nr 8 – księgowość,
  • Zarządzenie w sprawie szczegółowego sposobu przeprowadzania służby przygotowawczej i organizowania egzaminu kończącego tę służbę w PP Nr 8 – księgowość,
  • Instrukcja zabezpieczenia mienia w Przedszkolu Publicznym Nr 8 – księgowość,
  • Regulamin zakładowy realizacji wydatków o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 14000 euro

 

Rejestry, ewidencje, archiwa

W archiwum zakładowym przechowywane są wszystkie dokumenty księgowe, kadrowe, płacowe ,żywieniowe, magazynowe, dydaktyczne.

 

Rejestry obowiązujące w PP Nr 8 w Opolu :

001-  Zjazdy, narady, konferencje

002-  Działalność organów placówki własnej

011-  Organizacja jednostki własnej

012-  Akty normatywne organów gminy

013-  Akty normatywne jednostki własnej

020-  Metodyka i organizacja prognozowania, planowania i sprawozdawczości

          statystycznej

021-  Statystyka

022-  Statystyka i analizy

030- Projektowanie i koordynowanie systemów i programów

045-  Skargi i wnioski

052-  Dzienniki, czasopisma, ogłoszenia , wywiady

054-  Wystawy, pokazy, imprezy

060-  Współdziałanie z organami władzy państwowej

071-  Instrukcje, rejestry, regulaminy

072-  Archiwa zakładowe i składnice akt

081-  Kontrole, inspekcje, lustracje

101-  Ogólne zasady pracy i płacy

102-  Ewidencja osobowa, legitymacje, zaświadczenia

103-  Sprawy pracownicze

111-  Zatrudnianie i zwalnianie pracowników

112-  Nagradzanie i awansowanie pracowników

113-  Zatrudnianie, nagradzanie i awansowanie kierowników gminnych jednostek

          organizacyjnych

121-  Formy i metody szkolenia

131-  Dyscyplina pracy

132-  Urlopy pracownicze

133-  Kary porządkowe i dyscyplinarne

142-  Opieka zdrowotna

143-  Wypoczynek pracowników i ich rodzin

151-  Emerytury i renty

152-  Ubezpieczenia społeczne

161-  Stan bezpieczeństwa i higieny pracy

162-  Środki ochronne

163-  Wypadki przy pracy, choroby zawodowe

164-  Wypadki uczniów i wychowanków na terenie jednostki własnej

201-  Administrowanie nieruchomościami

202-  Ochrona obiektów i mienia

214-  Inwentaryzacja

221-  Przygotowanie inwestycji i remontów

222-  Inwestycje budowlane

223-  Remonty

301-  Realizacja budżetu gminy

303-  Plany finansowe inwestycji i remontów

312-  Księgowość

313-  Płace

314-  Rozliczenia, diety, ubezpieczenia

315-  Obsługa kasowa

401- System Oświaty Publicznej

404-  Organizacja i programy pracy dydaktyczno- wychowawczej

405-  Realizacja programów oraz wyniki nauczania i wychowania

406-  Uczniowie i wychowankowie

 

 

Przedszkole Publiczne Nr 8 w Opolu nie prowadzi obecnie postępowania
o  zamówieniach publicznych.

 

 

Kontrole

 

Termin kontroli

Instytucja kontrolująca

Cel kontroli

16.12.2013

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu

Urzędowa kontrola żywności, ocena stanu sanitarnego

09-31.10.2013

Wydział Kontroli Wewnętrznej i Audytu Urzędu Miasta Opola

Dokonanie oceny prawidłowości prowadzonej gospodarki finansowej, sprawdzenie rzetelności prowadzonej ewidencji dochodów i wydatków, sprawdzenie zgodności sporządzanych sprawozdań z ewidencją księgową

03.09.2013

Urząd Miasta Opola

Wydział Budżetu Referat Sprawozdawczości Oświaty

Kontrola w zakresie prawidłowości gospodarowania środkami Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych oraz Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej

19.08.2013

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu

Ocena realizacji programu „Moje dziecko idzie do szkoły”

18.04.2013

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu

Kontrola w związku z interwencją anonimową rodzica na powtarzające się przypadki wszawicy

17.10.2012

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu

Analiza żywienia dzieci

22.06.2012

ZUS Opole

Płace i kadry

10.05.2012

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu

Ocena realizacji programu edukacji antynikotynowej „Czyste powietrze wokół nas”

23.02.2012

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu

Sprawdzenie stanu sanitarno-higienicznego pomieszczeń przeznaczonych dla dzieci

03.01.2012

Kuratorium Oświaty

Ocena cząstkowa dyrektora

13.12.2011

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu

Kontrola bieżącego stanu sanitarnego

30.06.2011

Kuratorium Oświaty

Wydział Ewaluacji i Kontroli

Kontrola planowa w zakresie realizacji praw dzieci 5-letnich do rocznego przygotowania przedszkolnego

30.05.2011

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu

Ocena realizacji programu edukacji antynikotynowej „Czyste powietrze wokół nas”

05.05.2011

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu

Urzędowa kontrola żywności, ocena stanu sanitarnego

09.11.2010

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna

Sprawdzenie całokształtu stanu sanitarnego wszystkich pomieszczeń i urządzeń w przedszkolu

14.05.2010

Elektromechanika Marek Matuszewski

Badania eksploatacyjne maszyn i urządzeń elektrycznych

14.05.2010

Elektromechanika Marek Matuszewski

Przegląd techniczny ogrzewaczy wody

22.02.2010

Zakład Usług Kominiarskich

Okresowa kontrola przewodów kominowych, dymowych, spalinowych, wentylacyjnych

19.10.2009

Agencja Rynku Rolnego

Kontrola raportu w zakresie realizacji mechanizmy „Dopłaty do spożycia mleka i przetworów mlecznych w placówkach oświatowych”

16.10.2009

Prezydent Miasta Opola

kontrola dotycząca wdrożenia regulaminu wynagradzania pracowników niepedagogicznych

24.09.2009

Prezydent Miasta Opola

Stan bezpieczeństwa placówki i jej otoczenia

17.08.2009

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna

Sprawdzenie całokształtu stanu sanitarnego wszystkich pomieszczeń i urządzeń w przedszkolu

13.08.2009

Urząd Miasta Opola

kontrola dotycząca wdrożenia regulaminu wynagradzania pracowników niepedagogicznych

18.06.2009

Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna

Badanie piasku

18.06.2009

Urząd Miasta Opola

Wydział Oświaty

Okresowa 5-letnia kontrola obiektu

15.06.2009

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna

Sprawdzenie całokształtu stanu sanitarnego wszystkich pomieszczeń i urządzeń w przedszkolu

29.05.2009

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna

Sprawdzenie całokształtu stanu sanitarnego wszystkich pomieszczeń i urządzeń w przedszkolu

15.05.2009

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna

Sprawdzenie całokształtu stanu sanitarnego wszystkich pomieszczeń i urządzeń w przedszkolu

07.02.2009

Zakład Usług Kominiarskich

Okresowa kontrola przewodów kominowych, dymowych, spalinowych, wentylacyjnych

13.01.2009

Urząd Miasta Opola

Prawidłowość naliczania odsetek od nieterminowych płatności za przedszkole oraz ich ewidencja

 

Protokoły kontroli dostępne są w kancelarii przedszkola.

 

 

Przyjmowanie i załatwianie spraw.

 

Przedszkole czynne jest w godzinach od 6.00 do 18.00 codziennie od poniedziałku do piątku.

 

Przyjmowanie stron przez:

 

Dyrektora – czwartek od 15.30-16.30

Wicedyrektora – wtorek 15.00-16.00

 

lub w innym dowolnym czasie uzgodnionym telefonicznie.

 

Przyjmowanie stron przez kadry i płace:

 

Wtorek od 8.00 do 9.00

 

W przedszkolu obowiązuje bezdziennikowy system kancelaryjny oparty na jednolitym rzeczowym wykazie akt.

Sprawy pisemne załatwiane są w formie korespondencyjnej.

Sprawy załatwiane są wg kolejności wpływu i stopnia pilności.

Załączniki do pobrania: 2004-07-17 14:21:55 - Statut przedszkola (134.00 kB)
2004-07-17 14:29:03 - Regulamin Przedszkola (50.00 kB)
2004-07-17 14:36:03 - Regulamin Rady Rodziców (49.00 kB)
2011-09-29 09:01:03 - Struktura organizacyjna (895.96 kB)

Nazwa dokumentu: PP Nr 8
Podmiot udostępniający: Przedszkole Publiczne Nr 8 w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Dyrektor: mgr Brygida Starba
Osoba, która odpowiada za treść: Dyrektor: mgr Brygida Starba
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Watraszyńska
Data wytworzenia informacji: 2003-06-30 13:11:05
Data udostępnienia informacji: 2003-06-30 13:11:05
Data ostatniej aktualizacji: 2014-07-01 14:44:07

Wersja do wydruku...

corner   corner