Informacje o jednostce
- Nazwa placówki: Przedszkole Publiczne Nr 8
- Adres: ul. Nysy Łużyckiej 1 45-034 Opole
- Nr telefonu: 77/454 69 64 Rondo
kom. 534 667 656
77/456 76 53 oddział Wróblin
- Fax 77/454 69 64
- E-mail: pp8@op.pl
- Strona internetowa: www.pp8.opole.pl
- Dyrektor: mgr Brygida Starba
- Wicedyrektor: mgr Halina Wiatrowska
- Główny księgowy: Małgorzata Ścigała-Kuc
- Podmiot udostępniający dane: Przedszkole Publiczne Nr 8
- Odpowiedzialny za treść: mgr Brygida Starba
Majątek
Przekazana w zarząd nieruchomość położona w Opolu, przy ul. Nysy Łużyckiej 1, w skład której wchodzi:
- działka o powierzchni 0,3718 ha,
- budynek przedszkola o powierzchni 912 m2,
- budynek magazynowy o powierzchni użytkowej 33,79 m2,
- budynek gospodarczy o powierzchni użytkowej 24,75 m2,
- przekazana w zarząd nieruchomość położona w Opolu - Wróblinie przy ul. Gminnej 1:
- działka o powierzchni 0,2383 ha,
- budynek o powierzchni 319,8 m2
Ponadto Jednostka dysponuje majątkiem trwałym stanowiącym jej wyposażenie.
Budżet
Plan finansowy na 2014 rok
Ogółem: 1.597.020,00
w tym:
- wynagrodzenie i pochodne: 1.224.577,00
- świadczenia na rzecz osób fizycznych 4.500,00
- pozostałe wydatki bieżące: 350.243,00
- w tym remonty: 17.700,00
Wykaz regulaminów i instrukcji Przedszkola Publicznego Nr 8
- Regulamin Przedszkola Publicznego Nr 8 – kancelaria,
- Regulamin Pracy Przedszkola Publicznego Nr 8 – księgowość,
- Regulamin wynagradzania pracowników zatrudnionych w Przedszkolu Publicznym Nr 8 – księgowość,
- Regulamin premiowania pracowników administracji i obsługi zatrudnionych w Przedszkolu Publicznym Nr 8 – księgowość,
- Instrukcja Kancelaryjno-Archiwalna – kancelaria,
- Regulamin organizacyjny – kancelaria,
- Regulamin Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych – księgowość,
- Zakładowy Plan Kont – księgowość,
- Zasady (polityka) rachunkowości oraz procedury obiegu i kontroli dowodów finansowo-księgowych - księgowość
- Instrukcja Inwentaryzacyjna – księgowość,
- Regulamin Przyznawania Nagród Nauczycielom – kancelaria,
- Regulamin likwidacji środków trwałych, pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz pomocy naukowych w Przedszkolu Publicznym Nr 8 – księgowość,
- Instrukcja ewidencji, gospodarowania i kontroli druków ścisłego zarachowania – księgowość,
- Regulamin Komisji Przetargowej – księgowość,
- Regulamin Przyznawania Dodatku Motywacyjnego Nauczycielom – kancelaria,
- Regulamin Rady Pedagogicznej – kancelaria,
- Regulamin Kontroli Zarządczej – kancelaria,
- Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze – księgowość,
- Regulamin Rady Rodziców – kancelaria,
- Instrukcja dotycząca gospodarki kasowej – księgowość,
- Regulamin przeprowadzenia okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników PP Nr 8 w Opolu – księgowość,
- Regulamin tworzenia i gospodarowania środkami pomocy zdrowotnej dla nauczycieli w PP Nr 8 – księgowość,
- Zarządzenie w sprawie szczegółowego sposobu przeprowadzania służby przygotowawczej i organizowania egzaminu kończącego tę służbę w PP Nr 8 – księgowość,
- Instrukcja zabezpieczenia mienia w Przedszkolu Publicznym Nr 8 – księgowość,
- Regulamin zakładowy realizacji wydatków o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 14000 euro
Rejestry, ewidencje, archiwa
W archiwum zakładowym przechowywane są wszystkie dokumenty księgowe, kadrowe, płacowe ,żywieniowe, magazynowe, dydaktyczne.
Rejestry obowiązujące w PP Nr 8 w Opolu :
001- Zjazdy, narady, konferencje
002- Działalność organów placówki własnej
011- Organizacja jednostki własnej
012- Akty normatywne organów gminy
013- Akty normatywne jednostki własnej
020- Metodyka i organizacja prognozowania, planowania i sprawozdawczości
statystycznej
021- Statystyka
022- Statystyka i analizy
030- Projektowanie i koordynowanie systemów i programów
045- Skargi i wnioski
052- Dzienniki, czasopisma, ogłoszenia , wywiady
054- Wystawy, pokazy, imprezy
060- Współdziałanie z organami władzy państwowej
071- Instrukcje, rejestry, regulaminy
072- Archiwa zakładowe i składnice akt
081- Kontrole, inspekcje, lustracje
101- Ogólne zasady pracy i płacy
102- Ewidencja osobowa, legitymacje, zaświadczenia
103- Sprawy pracownicze
111- Zatrudnianie i zwalnianie pracowników
112- Nagradzanie i awansowanie pracowników
113- Zatrudnianie, nagradzanie i awansowanie kierowników gminnych jednostek
organizacyjnych
121- Formy i metody szkolenia
131- Dyscyplina pracy
132- Urlopy pracownicze
133- Kary porządkowe i dyscyplinarne
142- Opieka zdrowotna
143- Wypoczynek pracowników i ich rodzin
151- Emerytury i renty
152- Ubezpieczenia społeczne
161- Stan bezpieczeństwa i higieny pracy
162- Środki ochronne
163- Wypadki przy pracy, choroby zawodowe
164- Wypadki uczniów i wychowanków na terenie jednostki własnej
201- Administrowanie nieruchomościami
202- Ochrona obiektów i mienia
214- Inwentaryzacja
221- Przygotowanie inwestycji i remontów
222- Inwestycje budowlane
223- Remonty
301- Realizacja budżetu gminy
303- Plany finansowe inwestycji i remontów
312- Księgowość
313- Płace
314- Rozliczenia, diety, ubezpieczenia
315- Obsługa kasowa
401- System Oświaty Publicznej
404- Organizacja i programy pracy dydaktyczno- wychowawczej
405- Realizacja programów oraz wyniki nauczania i wychowania
406- Uczniowie i wychowankowie
Przedszkole Publiczne Nr 8 w Opolu nie prowadzi obecnie postępowania
o zamówieniach publicznych.
Kontrole
Termin kontroli
|
Instytucja kontrolująca
|
Cel kontroli
|
16.12.2013
|
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu
|
Urzędowa kontrola żywności, ocena stanu sanitarnego
|
09-31.10.2013
|
Wydział Kontroli Wewnętrznej i Audytu Urzędu Miasta Opola
|
Dokonanie oceny prawidłowości prowadzonej gospodarki finansowej, sprawdzenie rzetelności prowadzonej ewidencji dochodów i wydatków, sprawdzenie zgodności sporządzanych sprawozdań z ewidencją księgową
|
03.09.2013
|
Urząd Miasta Opola
Wydział Budżetu Referat Sprawozdawczości Oświaty
|
Kontrola w zakresie prawidłowości gospodarowania środkami Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych oraz Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
|
19.08.2013
|
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu
|
Ocena realizacji programu „Moje dziecko idzie do szkoły”
|
18.04.2013
|
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu
|
Kontrola w związku z interwencją anonimową rodzica na powtarzające się przypadki wszawicy
|
17.10.2012
|
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu
|
Analiza żywienia dzieci
|
22.06.2012
|
ZUS Opole
|
Płace i kadry
|
10.05.2012
|
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu
|
Ocena realizacji programu edukacji antynikotynowej „Czyste powietrze wokół nas”
|
23.02.2012
|
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu
|
Sprawdzenie stanu sanitarno-higienicznego pomieszczeń przeznaczonych dla dzieci
|
03.01.2012
|
Kuratorium Oświaty
|
Ocena cząstkowa dyrektora
|
13.12.2011
|
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu
|
Kontrola bieżącego stanu sanitarnego
|
30.06.2011
|
Kuratorium Oświaty
Wydział Ewaluacji i Kontroli
|
Kontrola planowa w zakresie realizacji praw dzieci 5-letnich do rocznego przygotowania przedszkolnego
|
30.05.2011
|
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu
|
Ocena realizacji programu edukacji antynikotynowej „Czyste powietrze wokół nas”
|
05.05.2011
|
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu
|
Urzędowa kontrola żywności, ocena stanu sanitarnego
|
09.11.2010
|
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna
|
Sprawdzenie całokształtu stanu sanitarnego wszystkich pomieszczeń i urządzeń w przedszkolu
|
14.05.2010
|
Elektromechanika Marek Matuszewski
|
Badania eksploatacyjne maszyn i urządzeń elektrycznych
|
14.05.2010
|
Elektromechanika Marek Matuszewski
|
Przegląd techniczny ogrzewaczy wody
|
22.02.2010
|
Zakład Usług Kominiarskich
|
Okresowa kontrola przewodów kominowych, dymowych, spalinowych, wentylacyjnych
|
19.10.2009
|
Agencja Rynku Rolnego
|
Kontrola raportu w zakresie realizacji mechanizmy „Dopłaty do spożycia mleka i przetworów mlecznych w placówkach oświatowych”
|
16.10.2009
|
Prezydent Miasta Opola
|
kontrola dotycząca wdrożenia regulaminu wynagradzania pracowników niepedagogicznych
|
24.09.2009
|
Prezydent Miasta Opola
|
Stan bezpieczeństwa placówki i jej otoczenia
|
17.08.2009
|
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna
|
Sprawdzenie całokształtu stanu sanitarnego wszystkich pomieszczeń i urządzeń w przedszkolu
|
13.08.2009
|
Urząd Miasta Opola
|
kontrola dotycząca wdrożenia regulaminu wynagradzania pracowników niepedagogicznych
|
18.06.2009
|
Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna
|
Badanie piasku
|
18.06.2009
|
Urząd Miasta Opola
Wydział Oświaty
|
Okresowa 5-letnia kontrola obiektu
|
15.06.2009
|
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna
|
Sprawdzenie całokształtu stanu sanitarnego wszystkich pomieszczeń i urządzeń w przedszkolu
|
29.05.2009
|
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna
|
Sprawdzenie całokształtu stanu sanitarnego wszystkich pomieszczeń i urządzeń w przedszkolu
|
15.05.2009
|
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna
|
Sprawdzenie całokształtu stanu sanitarnego wszystkich pomieszczeń i urządzeń w przedszkolu
|
07.02.2009
|
Zakład Usług Kominiarskich
|
Okresowa kontrola przewodów kominowych, dymowych, spalinowych, wentylacyjnych
|
13.01.2009
|
Urząd Miasta Opola
|
Prawidłowość naliczania odsetek od nieterminowych płatności za przedszkole oraz ich ewidencja
|
Protokoły kontroli dostępne są w kancelarii przedszkola.
Przyjmowanie i załatwianie spraw.
Przedszkole czynne jest w godzinach od 6.00 do 18.00 codziennie od poniedziałku do piątku.
Przyjmowanie stron przez:
Dyrektora – czwartek od 15.30-16.30
Wicedyrektora – wtorek 15.00-16.00
lub w innym dowolnym czasie uzgodnionym telefonicznie.
Przyjmowanie stron przez kadry i płace:
Wtorek od 8.00 do 9.00
W przedszkolu obowiązuje bezdziennikowy system kancelaryjny oparty na jednolitym rzeczowym wykazie akt.
Sprawy pisemne załatwiane są w formie korespondencyjnej.
Sprawy załatwiane są wg kolejności wpływu i stopnia pilności.