logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


 

 

 
 
 

URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
 
stanowisko do spraw archiwum
(nazwa stanowiska pracy)
1.
 
 
Wymagania niezbędne
 
 
Wymagane dokumenty
a) obywatelstwo polskie
Kserokopia dowodu osobistego
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
Oświadczenie
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
Oświadczenie
d) nieposzlakowana opinia
Oświadczenie
 
e) wykształcenie – wyższe
   
Kserokopia dyplomu lub świadectwa
f)bardzo dobra znajomość języka 
niemieckiego  
   
 
 Certyfikat
g) staż pracy: 1 rok
 
 
                   
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie  o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy, zaświadczenie o odbyciu stażu lub umów o trwającym aktualnie stażu
 
 
 
2.
 
 
Wymagania dodatkowe
 
 
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
a) bardzo dobra znajomość obsługi         
    komputera w tym umiejętność
    posługiwania się edytorem 
    tekstu (pisanie pism) 
zapisy w CV
b) znajomość i umiejętność stosowania
     przepisów prawnych w praktyce
    w zakresie rejestracji stanu
    cywilnego (ustawa - Prawo o aktach  
    stanu cywilnego)
 
zapisy w CV
c) posiadanie cech osobowych  i predyspozycji jak np. pracowitość, dyspozycyjność, odpowiedzialność,    sumienność, samodzielność, inicjatywność, zaangażowanie, komunikatywność, wysoka kultura     osobista.                
zapis w CV
 
 
 
3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Poznanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.
       2. Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu 
           Miasta Opola.
3. Stałe podnoszenie kwalifikacji realizowane poprzez aktywny udział w szkoleniach.
4. Utrzymywanie w aktualnym stanie zasobów archiwalnych.
5. Konserwacja ksiąg stanu cywilnego i akt zbiorowych.
6. Wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego.
       7. Udostępnianie informacji na podstawie akt stanu cywilnego.
       8. Załatwianie korespondencji krajowej.
       9. Przygotowywanie projektów aktów stanu cywilnego, wzmianek marginesowych, decyzji,   postanowień, protokołów, zaświadczeń, pism oraz wszystkich innych dokumentów niezbędnych  do wykonywania przypisanych prawem czynności Kierownika.
     10. Podpisywanie z upoważnienia Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego odpisów skróconych
           i zupełnych wydawanych z ksiąg stanu cywilnego oraz karty zgonu .
     11. Potwierdzanie wniosków dowodowych.
     12. Obsługa uroczystości związanych z zawarciem związku małżeńskiego i wręczaniem Medali Za
           Długoletnie Pożycie Małżeńskie.
     13. Współpraca z innymi wydziałami i komórkami równorzędnymi w zakresie realizacji bieżących
             zadań Urzędu.
     14. Samokontrola w zakresie realizacji zadań na swoim stanowisku pracy.
     15. Wykonywanie wszelkich innych prac zleconych przez Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego.
                                                                                                           
                                                                                                           
4.        Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29
      sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458).
c)         list motywacyjny,
 
d)        kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola
 
 
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko do spraw archiwum w terminie do dnia 22 lipca 2011r., decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
                       
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl )i na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.

Nazwa dokumentu: Urząd Stanu Cywilnego
Skrócony opis: stanowisko ds. archiwum
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna Parobecka
Osoba, która odpowiada za treść: Grażyna Zakrzewska-Stemplewska
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Parobecka
Data wytworzenia informacji: 2011-07-11 12:49:22
Data udostępnienia informacji: 2011-07-11 12:49:22
Data ostatniej aktualizacji: 2011-07-11 12:53:45

Wersja do wydruku...

corner   corner