Przedszkole Publiczne Nr 14
w Opolu
Informacje o jednostce:
Majątek:
ŚRODKI TRWAŁE
KOCIOŁ 5616,90
KOMPUTER SZT 2 9660,78
KSEROKOPIARKA 5264
LODÓWKA 1649
ZAMRAŻALKA 1189
OBIERACZKA 3129,90
WAGA 915
MEBLE 3269,30
PATELNIA ELEK. 6832
RAZEM 37525,78
URZĄDZENIA TECHNICZNE 91028,99
128554,77
Budżet:
§ 3020 700
§ 4040 37 300
§ 4100 493 700
§ 4110 95 700
§ 4120 16 800
§ 4300 65 300
§ 4440 27 800
RAZEM 737 300
ŚRODKI SPECJALNE
PRZYPISANE PRZYCHODY WŁASNE 199 500
WYDATKI 198 000
Wykaz regulaminów:
1. Regulamin Przedszkola Publicznego Nr 14
2. Regulamin pracy:
-załącznik nr 1: tabela norm przydziału środków czystości, ochrony indywidualnej
-załącznik nr 2: normy przydziału środków czystości, herbaty i innych
-załącznik nr 3: wykaz prac wzbronionych kobietom
3. Regulamin wynagrodzenia pracowników niebędących nauczycielami:
-załącznik nr 1: tabela miesięcznych stawek wynagrodzenia zasadniczego
-załącznik nr 2: tabela stanowisk, kwalifikacji i zaszeregowania
-załącznik nr 3: wykaz stanowisk kierowniczych, tabela miesięcznych stawek dodatku funkcyjnego
-Aneks nr 1 2oo3 w sprawie korzystania z wyżywienia pracowników kuchni
4. Regulamin premiowania pracowników niebędących nauczycielami
5. Regulamin przyznawania nagród za szczególne osiągnięcia w pracy pracowników niebędących nauczycielami
6. Regulamin organizacyjny:
-schemat organizacyjny
-etatyzacja
7. Regulamin tworzenia i gospodarowania środkami zakładowego funduszu świadczeń socjalnych
8. Regulamin tworzenia i gospodarowania środkami funduszu zdrowotnego dla nauczycieli
9. Kryteria zasady przyznawania nagród dla nauczycieli
10. Zasady i kryteria przyznawania dodatku motywacyjnego dla nauczycieli
11. Regulamin Rady Pedagogicznej
12. Regulamin Rady Rodziców
13. Zasady i kryteria przyznawania dofinansowania do doskonalenia zawodowego nauczycieli
14. Instrukcja obiegu dokumentów księgowych
15. Instrukcja w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji składników majątkowych
Rejestry, ewidencje, archiwa:
Nr spisu |
Data przyjęcia |
Nazwa komórki organizacyjnej |
Licz. poz. Spisu |
Liczba teczek |
Uwagi |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
1 |
16.09.2002 |
Akta kategorii B-25 |
|
|
|
2 |
- | | - |
Dział Księgowości – list płac |
|
|
|
3 |
- | | - |
- | | - - | | - - Karty zarobków |
|
|
|
4 |
- | | - |
- | | - - | | - -rok 1997 |
13 |
|
|
5 |
- | | - |
- | | - - | | - - | | - 1998 |
10 |
|
|
6 |
- | | - |
- | | - - | | - - | | - 1999 |
12 |
|
|
7 |
- | | - |
- | | - - | | - - | | - 2000 |
13 |
|
|
8 |
- | | - |
- | | - - | | - - | | - 2001 |
4 |
|
|
9 |
- | | - |
- | | - Pedagogiczny |
11
|
|
|
Zamówienia publiczne:
W naszej jednostce nie prowadzi się obecnie postępowanie o zamówienia publiczne.
Kontrole:
Termin kontroli |
Instytucja kontrolująca |
Cel kontroli |
20.09.2001 r. |
Urząd Miasta Opola Wydział Administracyjna - Gospodarczy |
Bezpieczne korzystanie ze sprzętu do gier i zabaw w salach do ćwiczeń i na placu zabaw. |
24.08.2001 r. -14.09.2001 r.
|
Urząd Miasta Opola Referat Kontroli |
Prawidłowość wdrożenia regulaminów określających wysokość przyznanych nauczycielom dodatków |
24.09.2002 r. |
ZUS Opole |
Korekta dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych |
08.10.2003 r. – 21.11.2003 r. |
ZUS Opole |
Prawidłowość terminowość wniosków o świadczenia emerytalne i rentowe |
Przyjmowanie i załatwianie spraw:
Miejsce przyjmowania interesantów: 1. Dyrektor
2. Komórka administracyjna
W jakich dniach i godzinach:
1.pn., śr., pt. – 7.30 – 8.30
2. wt., czw – 15.30 – 16.30
W jaki sposób odbywa się przyjmowanie i załatwianie spraw:
Zarejestrowanie sprawy polega na jej wpisie do rejestru, nadaje jej się znak, każde nowe pismo tej sprawy ma ten sam znak
Jaki system kancelaryjny:
W przedszkolu obowiązuje system obowiązuje w jednostce kancelaryjny oparty na jednolitym rzeczowym wykazie akt.
W jaki sposób załatwiane są sprawy:
W zależności od sprawy: formy pisemne załatwień odbywają się ustnie, pisemnie lub odręcznie.
W jakiej kolejności załatwiane są sprawy:
Pilne – niezwłoczne, terminowe - odpowiedź na ustalony czas, zwykłe – najpóźniej w ciągu 14 dni.