URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Stanowisko Kierownika Referatu Techniczno-Remontowego
w Wydziale Zarządzania Zasobem Komunalnym
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Kserokopia dowodu osobistego
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie wyższe
|
Kserokopia dyplomu lub świadectwa
|
f) uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń
|
Kserokopia uprawnień
|
g) staż pracy minimum 5 lat
na stanowisku inspektora nadzoru, kierownika robót lub kierownika budowy
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie
o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
|
h) doświadczenie w kierowaniu zespołem
– minimum 2 lata
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie
o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) bardzo dobra znajomość przepisów
z zakresu prawa budowlanego
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
b) bardzo dobra znajomość ustawy
o własności lokali
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
c) bardzo dobra znajomość ustawy prawo zamówień publicznych
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
d) znajomość kodeksu cywilnego
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
e) znajomość ustawy o samorządzie gminnym
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
f) znajomość przepisów KPA
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
g) umiejętność obsługi komputera, w tym programów Oficce
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
h) umiejętności organizacyjne,
w szczególności samodzielność w organizacji pracy własnej
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
i) rzetelność, dyspozycyjność, umiejętność komunikacji interpersonalnej, samodzielność w podejmowaniu decyzji, gotowość podnoszenia kwalifikacji,
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
j) licencja zarządcy nieruchomości
|
kserokopia licencji
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. nadzór nad planowaniem remontów bieżących i konserwacji w lokalach i budynkach stanowiących własność lub współwłasność miasta Opola w rejonie I, II i III,
2. nadzór nad przedkładanymi do zatwierdzenia Prezydentowi Miasta planów remontów
i konserwacji budynków i lokali stanowiących własność miasta Opola oraz infrastruktury terenów zewnętrznych,
3. nadzór nad sporządzaniem planów rozbiórek budynków, bądź wyłączenia z użytkowania budynków z uwagi na zły stan techniczny,
4. nadzór nad realizacją zadań uwzględnionych w planach remontów ii konserwacji w lokalach gminnych oraz budynkach stanowiących własność i współwłasność miasta Opola,
5. nadzór nad załatwianiem zgłaszanych przez mieszkańców spraw dotyczących stanu technicznego zasobów miasta Opola,
6. nadzór nad przygotowywaniem stanowiska miasta Opola w sprawach wspólnot mieszkaniowych, w których miasto posiada udziały,
7. reprezentowanie miasta Opola na zebraniach wspólnot mieszkaniowych z jego udziałem,
8. nadzór nad opracowywaniem projektów planów inwestycyjnych zadań realizowanych ze środków budżetu miasta Opola, opracowywaniem wieloletnich programów technicznego utrzymania zasobów miasta Opola,
9. nadzór nad przygotowywaniem dokumentacji technicznej do realizacji zadań inwestycyjnych, remontowych oraz rozbiórek,
10. nadzór nad przygotowywaniem dokumentacji przetargowej na zadania inwestycyjne
i remontowe,
11. nadzorowanie realizacji zadań inwestycyjnych,
12. sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót budowlanych realizowanych przez wydział,
13. udział w komisjach odbiorowych związanych z realizowanymi zadaniami.
14. nadzór nad sporządzaniem sprawozdań i analiz z realizacji remontów, zadań inwestycyjnych
w zasobie komunalnym,
15. nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z przeglądem, gwarancją i rękojmią realizowanych robót budowlanych,
16. nadzór nad rozliczeniem rzeczowo-finansowym zakończonych zadań inwestycyjnych
i remontowych, przekazanie ich protokołami przekazania oraz przyjęcie środków trwałych PT do użytku,
17. uczestniczenie w przeglądach budynków w celu ustalenia priorytetów przy opracowywaniu planów remontowych i inwestycyjnych,
18. rozpatrywanie skarg i interwencji w zakresie powierzonych zadań,
19. kontrola zaangażowania środków pieniężnych zgodnie z zawartymi umowami,
20. kontrola wykonania planu rzeczowo-finansowego w zakresie realizowanych zadań,
21. współdziałanie w zakresie wykonywanych czynności z innymi pracownikami Wydziału, innymi Wydziałami, organami administracji rządowej i samorządowej.
22. wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.
4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29
sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458).
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Referatu Techniczno-Remontowego w Wydziale Zarządzania Zasobem Komunalnymw terminie do dnia 21 października 2011 r.,decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.