logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE  
ds. wydawania uprawnień do kierowania pojazdami
.................................................................................................................................
(nazwa stanowiska pracy)
 
1.
 

 
Wymagania niezbędne
 
 
Wymagane dokumenty
a) obywatelstwo polskie
Kserokopia dowodu osobistego
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
Oświadczenie
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
Oświadczenie
d) nieposzlakowana opinia
Oświadczenie
e) wykształcenie wyższe
Kserokopia dyplomu
f) 1 rok stażu pracy w administracji publicznej na stanowisku urzędniczym lub doświadczenie w pracy w wydziale komunikacji
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy  lub kserokopia dokumentu potwierdzającego fakt wykonywania pracy w wydziale komunikacji

 
2.
 

 
Wymagania dodatkowe
 
 
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
a) znajomość ustawy Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. Nr 108 z 2005r., poz. 90-8 z późn. zm.) - w szczególności Dział IV i Dział V rozdział 3
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV, potwierdzający spełnienie wymagań
b) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego i procedur administracyjnych
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV, potwierdzający spełnienie wymagań
c) dobra znajomość obsługi komputera, aplikacji biurowych (m.in. edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny), umiejętność sprawnego korzystania z Internetu i poczty elektronicznej
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV, potwierdzający spełnienie wymagań
d) umiejętność pisemnego formułowania wniosków, pism służbowych, uwag
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV, potwierdzający spełnienie wymagań
c) cechy osobowe i predyspozycje: dokładność, samodzielność, dobra organizacja pracy, uczciwość, rzetelność, umiejętność komunikacji interpersonalnej
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV, potwierdzający spełnienie wymagań

 
 
3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a)      obsługa klientów – przyjmowanie i realizacja wniosków o wydanie uprawnień do kierowania pojazdami
b)      weryfikacja zgodności danych ujętych we wniosku z dokumentację zawartą w aktach kierowcy
c)       prowadzenie wysyłki akt kierowcy na żądanie uprawnionego organu, wysyłka żądań o przesłanie akt kierowcy
d)      zatrzymywanie i zwracanie praw jazdy, cofanie i zatrzymywanie uprawnień do kierowania pojazdami
e)      prowadzenie postępowań administracyjnych i innych czynności zgodnie z Kpa i obowiązującymi przepisami szczególnymi
f)        przetwarzanie danych w systemie informatycznym KIEROWCA, obsługa innych aplikacji użytkowych, w tym systemu obiegu dokumentów
g)      wydawanie zaświadczeń
h)      opracowywanie okresowych ocen, analiz i sprawozdań w zakresie działań Referatu
i)        kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcją kancelaryjną i archiwalną
j)        inne zadania według potrzeb lub na polecenie Naczelnika Wydziału Komunikacji
 
4.        Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29
      sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458).
 
c)         list motywacyjny,
 
d)        kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola
 
 
 
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. wydawania uprawnień do kierowania pojazdami w terminie do dnia 30 listopada 2011 r.,decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
           
           
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.

Nazwa dokumentu: Wydział Komunikacji
Skrócony opis: ds. wydawania uprawnień do kierowania pojazdami
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna Parobecka
Osoba, która odpowiada za treść: Grażyna Ficerman
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Parobecka
Data wytworzenia informacji: 2011-11-21 11:48:48
Data udostępnienia informacji: 2011-11-21 11:48:48
Data ostatniej aktualizacji: 2011-11-21 11:52:34

Wersja do wydruku...

corner   corner