URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE
KIEROWNIK REFERATU MIEJSKIEGO OŚRODKA DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ I KARTOGRAFICZNEJ
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Kserokopia dowodu osobistego
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie wyższe o profilu geodezja i kartografia
|
Kserokopia dyplomu
|
f) staż pracy 4 lata
lub
co najmniej 4 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
Zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej lub wypis z KRS
|
g) uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresach o których mowa w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne.
|
Świadectwo nadania uprawnień
|
g) Bardzo dobra znajomość obsługi komputera / pakiet MS Office, narzędzia internetowe/
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
i) znajomość przepisów prawa :
- kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawa o samorządzie gminnym,
- ustawa prawo geodezyjne i kartograficzne z rozporządzeniami wykonawczymi,
- ustawa o gospodarce nieruchomościami ( szczególnie dział III )
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
|
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) Staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego :
2 lata
|
Kserokopia świadectwa pracy i /lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy.
|
b) Umiejętność kierowania zespołem pracowników, pozytywne nastawienie do drugiego człowieka, obowiązkowość, terminowość, dyspozycyjność, operatywność.
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
c) znajomość obsługi oprogramowania do prowadzenia mapy numerycznej
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Działania zmierzające do należytej organizacji pracy Referatu Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej oraz nadzór bezpośredni nad zadaniami wykonywanymi przez Referat dotyczących :
· prowadzenia powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
· ewidencji gruntów i budynków w części kartograficznej,
· geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu,
· koordynacji usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu,
· tworzenia, prowadzenia, udostępniania baz danych w powiatowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym oraz mapy zasadniczej,
· ochrony znaków geodezyjnych.
2. Udzielanie informacji o powiatowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym, sposobie jego wykorzystania i zasadach udostępniania.
3. Analiza potrzeb i przygotowywanie dokumentacji dotyczącej zamawianych usług geodezyjnych w zakresie przenoszenia danych, dokumentów i map z zasobu geodezyjnego i kartograficznego na nośniki elektroniczne oraz aktualizacji zasobu geodezyjnego i kartograficznego
4. Zgłaszanie bezpośrednio przełożonemu zapotrzebowania na środki na finansowanie zadań związanych z aktualizacją i utrzymaniem powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz na zakup urządzeń niezbędnych do prowadzenia tego zasobu.
5. Obsługa zgłoszeń prac geodezyjnych i kartograficznych:
· kontrola przekazywanych przez jednostki wykonawstwa geodezyjnego do zasobu dokumentacji zakresie przestrzegania zasad wykonywania prac, zgodności ze standardami technicznymi, spójności topologicznej informacji, kompletności przekazywanych materiałów,
· wykonywanie w razie potrzeby pomiarów kontrolnych na gruncie,
· sprawdzenie prawidłowości prac kreślarskich wykonanych przez jednostki wykonawstwa geodezyjnego na mapie zasadniczej,
· kwalifikacja przyjęcia dokumentacji do zasobu,
· sporządzanie kosztorysów za udostępnienie dokumenty z zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
6. Dokonywanie oceny prawidłowości wykonania czynności ustalania przebiegu granic nieruchomości oraz zgodności sporządzonych dokumentów z przepisami, przez geodetów uprawnionych przy rozgraniczeniu nieruchomości.
7. Zakładanie osnów szczegółowych tj. w szczególności analiza potrzeb w tym zakresie wynikających z zapotrzebowania na osnowę poprzez intensywność wykonywania robót geodezyjnych i jej stanu technicznego na danym terenie oraz zatwierdzanie projektów osnów.
8. Podpisywanie dokumentów oraz uwierzytelnianie wydawanych materiałów i map z powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w ramach udzielonego upoważnienia przez Prezydenta Miasta Opola
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29
sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458) i podpisem
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Referatu Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w terminie do dnia 23.07.2012 r. , decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.