logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


 
URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
 
 
ds. organizacji pozarządowych i nadzoru
(nazwa stanowiska pracy)
 
1.
 

 
Wymagania niezbędne
 
 
Wymagane dokumenty
a) obywatelstwo polskie
Kserokopia dowodu osobistego
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
Oświadczenie
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
Oświadczenie
d) nieposzlakowana opinia
Oświadczenie
e) wykształcenie wyższe magisterskie
/ politologia, prawo /
Kserokopia dyplomu lub świadectwa
 
 
f) doświadczenie zawodowe – minimum 6 miesięcy w administracji samorządowej
 
Kserokopia świadectwa pracy i/lub dokument potwierdzający realizację umowy zlecenia i/lub dokument potwierdzający odbyty staż i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy 

 
2.
 

 
Wymagania dodatkowe
 
 
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
a) dobra znajomość obsługi komputera w tym oprogramowania MS Office, programu specjalistycznego Lex i narzędzi internetowych,
- zapis w liście motywacyjnym lub w CV
 
b) dobra znajomość obsługi sprzętów biurowych (kserokopiarki, skanera, faxu, sprzętu multimedialnego i nagłaśniającego)
- zapis w liście motywacyjnym lub w CV
 
c) znajomość obowiązujących przepisów w zakresie pełnionych obowiązków m.in. ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, ustawy prawo o stowarzyszeniach, Programu współpracy Miasta Opola z organizacjami pozarządowymi i innymi uprawnionymi podmiotami, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym
- zapis w liście motywacyjnym lub w CV
 
d) znajomość jednego języka obcego w stopniu komunikatywnym
- zapis w liście motywacyjnym lub w CV
 
e) predyspozycje do organizacji spotkań i imprez plenerowych
- zapis w liście motywacyjnym lub w CV
 
f) umiejętność formułowania wniosków i pism urzędowych oraz rozwiązywania problemów prawnych
- zapis w liście motywacyjnym lub w CV
 
g) wysoka kultura osobista, pracowitość, odpowiedzialność, rzetelność, terminowość, samodzielność, komunikatywność, uprzejmość, obowiązkowość, dyspozycyjność, punktualność, dbałość o pozytywny wizerunek własny i urzędu
- zapis w liście motywacyjnym lub w CV
 
h) umiejętność współpracy z zespołem ludzkim, pozyskiwania informacji z różnych źródeł, w tym z Internetu, logicznego i analitycznego myślenia, właściwej organizacji czasu pracy i samokontroli
- zapis w liście motywacyjnym lub w CV
 

 
 
 
 
3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami;
b) przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Miasta Opola;
c) przygotowywanie pism, opinii, stanowisk w sprawach prowadzonych w Biurze;
d) terminowe i prawidłowe pod względem merytorycznym przygotowywanie materiałów dla potrzeb Rady Miasta i Prezydenta;
e) prowadzenie z należytą starannością, rzeczowym wykazem akt i instrukcją kancelaryjną dokumentacji związanej z zakresem obowiązków;
f) przygotowywanie monitów do stowarzyszeń mających siedzibę na terenie miasta;
g) zamieszczanie na stronach internetowych oraz w BIP informacji dot. Biura Organizacji Pozarządowych;
h) przygotowywanie projektów uchwał i innych materiałów wnoszonych pod obrady Rady Miasta oraz innych aktów prawnych z zakresu działania Biura;
i) współdziałanie z innymi stanowiskami pracy w zakresie zadań realizowanych przez Biuro;
j)prowadzenie spraw związanych z dotacjami dla organizacji pozarządowych i innych uprawnionych podmiotów;
k) współpraca z organizacjami pozarządowymi działającymi na rzecz mieszkańców Opola;
l) kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną;
m) wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika w zakresie zadań Biura Organizacji Pozarządowych.
 
 
 
 
4. Warunki pracy na stanowisku:
Praca w budynku Urzędu Miasta Opola – ul. Żeromskiego 3 (winda), na pierwszym piętrze, w pełnym wymiarze czasu pracy z przewagą wysiłku umysłowego, lekka, siedząca z obsługą komputera i innych urządzeń biurowych.
 
 
5. W miesiącu listopadzie 2012 r. wskaźnik zatrudnienia  osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł ………1,93…..%.
 
 
 
 
6.        Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy
dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29
      sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.) i podpisem.
 
c)         list motywacyjny,
 
d)        kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola,
 
e)      dokument potwierdzający niepełnosprawność *
 
 
 
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. organizacji pozarządowych i nadzoru w terminie do dnia 13 grudnia 2012 r., decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
           
           
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.
           
 

Nazwa dokumentu: Biuro Organizacji Pozarządowych
Skrócony opis: ds. organizacji pozarządowych
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna Parobecka
Osoba, która odpowiada za treść: Jan Całka
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Parobecka
Data wytworzenia informacji: 2012-12-03 11:46:29
Data udostępnienia informacji: 2012-12-03 11:46:29
Data ostatniej aktualizacji: 2012-12-03 11:51:13

Wersja do wydruku...

corner   corner