URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
ds. organizacji pozarządowych i nadzoru
(nazwa stanowiska pracy)
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Kserokopia dowodu osobistego
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie wyższe magisterskie
/ politologia, prawo /
|
Kserokopia dyplomu lub świadectwa
|
f) doświadczenie zawodowe – minimum 6 miesięcy w administracji samorządowej
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub dokument potwierdzający realizację umowy zlecenia i/lub dokument potwierdzający odbyty staż i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) dobra znajomość obsługi komputera w tym oprogramowania MS Office, programu specjalistycznego Lex i narzędzi internetowych,
|
- zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
b) dobra znajomość obsługi sprzętów biurowych (kserokopiarki, skanera, faxu, sprzętu multimedialnego i nagłaśniającego)
|
- zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
c) znajomość obowiązujących przepisów w zakresie pełnionych obowiązków m.in. ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, ustawy prawo o stowarzyszeniach, Programu współpracy Miasta Opola z organizacjami pozarządowymi i innymi uprawnionymi podmiotami, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym
|
- zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
d) znajomość jednego języka obcego w stopniu komunikatywnym
|
- zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
e) predyspozycje do organizacji spotkań i imprez plenerowych
|
- zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
f) umiejętność formułowania wniosków i pism urzędowych oraz rozwiązywania problemów prawnych
|
- zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
g) wysoka kultura osobista, pracowitość, odpowiedzialność, rzetelność, terminowość, samodzielność, komunikatywność, uprzejmość, obowiązkowość, dyspozycyjność, punktualność, dbałość o pozytywny wizerunek własny i urzędu
|
- zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
h) umiejętność współpracy z zespołem ludzkim, pozyskiwania informacji z różnych źródeł, w tym z Internetu, logicznego i analitycznego myślenia, właściwej organizacji czasu pracy i samokontroli
|
- zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami;
b) przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Miasta Opola;
c) przygotowywanie pism, opinii, stanowisk w sprawach prowadzonych w Biurze;
d) terminowe i prawidłowe pod względem merytorycznym przygotowywanie materiałów dla potrzeb Rady Miasta i Prezydenta;
e) prowadzenie z należytą starannością, rzeczowym wykazem akt i instrukcją kancelaryjną dokumentacji związanej z zakresem obowiązków;
f) przygotowywanie monitów do stowarzyszeń mających siedzibę na terenie miasta;
g) zamieszczanie na stronach internetowych oraz w BIP informacji dot. Biura Organizacji Pozarządowych;
h) przygotowywanie projektów uchwał i innych materiałów wnoszonych pod obrady Rady Miasta oraz innych aktów prawnych z zakresu działania Biura;
i) współdziałanie z innymi stanowiskami pracy w zakresie zadań realizowanych przez Biuro;
j)prowadzenie spraw związanych z dotacjami dla organizacji pozarządowych i innych uprawnionych podmiotów;
k) współpraca z organizacjami pozarządowymi działającymi na rzecz mieszkańców Opola;
l) kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną;
m) wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika w zakresie zadań Biura Organizacji Pozarządowych.
4. Warunki pracy na stanowisku:
Praca w budynku Urzędu Miasta Opola – ul. Żeromskiego 3 (winda), na pierwszym piętrze, w pełnym wymiarze czasu pracy z przewagą wysiłku umysłowego, lekka, siedząca z obsługą komputera i innych urządzeń biurowych.
5. W miesiącu listopadzie 2012 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł ………1,93…..%.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy
dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29
sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.) i podpisem.
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola,
e) dokument potwierdzający niepełnosprawność *
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. organizacji pozarządowych i nadzoru w terminie do dnia 13 grudnia 2012 r., decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.