logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
 
stanowisko do spraw urodzeń w Urzędzie Stanu Cywilnego
(nazwa stanowiska pracy)
 
1.
 

 

 
Wymagania niezbędne
 
 
Wymagane dokumenty
a) obywatelstwo polskie
Kserokopia dowodu osobistego
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
Oświadczenie
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
Oświadczenie
d) nieposzlakowana opinia
Oświadczenie
e) wykształcenie - wyższe
Kserokopia dyplomu
f) staż pracy – 1 rok
 
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
g) znajomość ustawy– Prawo o aktach stanu cywilnego, Kodeks rodzinny   i opiekuńczy oraz ustawy   o pracownikach samorządowych            
zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania
h) bardzo dobra znajomość języka niemieckiego
Certyfikat lub dyplom ukończenia studiów wyższych   w zakresie języków obcych

 

 
2.
 

 

 
Wymagania dodatkowe
 
 
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
a) bardzo dobra znajomość obsługi         
    komputera
zapisy w CV
b) ) posiadanie cech osobowych i predyspozycji : pracowitość, dyspozycyjność, odpowiedzialność,    sumienność, samodzielność, inicjatywność, zaangażowanie, komunikatywność, wysoka kultura     osobista, odporność na stres.               
zapisy w CV
c) znajomość statutu Miasta Opola
zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania

 

 
3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Poznanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.
       2. Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu     Miasta Opola.
       3. Stałe podnoszenie kwalifikacji realizowane poprzez aktywny udział w szkoleniach.
4. Prowadzenie spraw związanych z rejestracją urodzeń, a w szczególności:
       -   wypełnianie pisemnych zgłoszeń urodzenia dziecka,
       -   sporządzanie aktów urodzeń,
       -   sporządzanie odpisów aktów urodzeń,
       -   prowadzenie ewidencji odpisów aktów urodzeń przekazywanych do organów ewidencji  ludności,
       -  sprawdzanie wykazów noworodków przekazywanych przez Szpital Ginekologiczno –     Położniczy    w Opolu.
5. Przygotowywanie projektów aktów stanu cywilnego, wzmianek marginesowych, decyzji,  postanowień, protokołów, zaświadczeń, pism oraz wszystkich innych dokumentów niezbędnych  do wykonywania przypisanych prawem czynności Kierownika.
 
6. Podpisywanie z upoważnienia Kierownika odpisów skróconych i zupełnych wydawanych z ksiąg  stanu cywilnego, karty zgonu, przypisków, zawiadomień oraz potwierdzanie wniosków dowodowych.
       7.  Załatwianie korespondencji krajowej.
       8. Obsługa uroczystości związanych z zawarciem związku małżeńskiego i wręczaniem Medali Za 
           Długoletnie Pożycie Małżeńskie.
       9. Współpraca z innymi wydziałami i komórkami równorzędnymi w zakresie realizacji bieżących  zadań Urzędu.
      10. Samokontrola w zakresie realizacji zadań na swoim stanowisku pracy.
      11. Wykonywanie innych prac zleconych przez Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego.  
 
4. Warunki pracy na stanowisku:
     praca w budynku Urzędu Miasta Opola Rynek-Ratusz w pełnym wymiarze czasu pracy, na 
     stanowisku biurowym z przewagą wysiłku umysłowego, z obsługą komputera i innych urządzeń 
     biurowych, samodzielna, lekka, siedząca.
 
5. W miesiącu kwietniu wskaźnik zatrudnienia  osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów                    
     o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł   2,27 %.
 
6.        Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.) i podpisem.
 
c)         list motywacyjny,
 
d)        kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola,
 
e)      dokument potwierdzający niepełnosprawność *
 
 
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko do spraw urodzeń w Urzędzie Stanu Cywilnego w terminie do dnia 16 maja 2013 r.   , decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
                       
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.
           
 
 
 
 
 
 
 
 
 
* W przypadku osób niepełnosprawnych

Nazwa dokumentu: Urząd Stanu Cywilnego
Skrócony opis: ds.urodzeń
Osoba, która wytworzyła informację: Małgorzata Tarkowska
Osoba, która odpowiada za treść: Grażyna Zakrzewska-Stemplewska
Osoba, która wprowadzała dane: Małgorzata Tarkowska
Data wytworzenia informacji: 2013-05-06 13:20:39
Data udostępnienia informacji: 2013-05-06 13:20:39
Data ostatniej aktualizacji: 2013-05-06 13:51:47

Wersja do wydruku...

corner   corner