logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Stanowisko ds. promocji miasta
 
 

WYMAGANIA NIEZBĘDNE             WYMAGANE DOKUMENTY
a) obywatelstwo polskie
Kserokopia dowodu osobistego
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
Oświadczenie
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
Oświadczenie
d) nieposzlakowana opinia
Oświadczenie
e) wykształcenie:
wyższe 
Kserokopia dyplomu
f) staż pracy :
minimum 1 rok, w tym co najmniej 3-m-ce doświadczenia zawodowego w jednostce samorządu terytorialnego na umowę o pracę lub umowę cywilnoprawną w zakresie zadań określonych dla ww. stanowiska lub 1 rok działalności gospodarczej w zakresie zadań określonych dla ww. stanowiska
 
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy, kserokopie umów cywilnoprawnych. 

 
2.
 

 
Wymagania dodatkowe
 
 
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
a) bardzo dobra znajomość komputera oraz znajomość aplikacji biurowych (Word, Excel, Power Piont)
- zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
 
b) znajomość statutu Miasta Opola i Regulaminu Organizacyjnego Urzędu
- zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
 
c) posiadanie cech osobowych i predyspozycji : pracowitość, dyspozycyjność, odpowiedzialność, sumienność, samodzielność, inicjatywność, zaangażowanie, komunikatywność, wysoka kultura osobista, odporność na stres.
- zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
 

 
3. Zakres wykonywanych zadań:
1.      Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.
2.      Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola.
3.      Aktualizacja serwisów internetowych miasta.
4.      Rozwój funkcjonalności serwisów internetowych.
5.      Współpraca z instytucjami, jednostkami oraz organizacjami pozarządowymi, lokalnymi i krajowymi w zakresie promocji.
6.      Prowadzenie działalności informacyjnej w sytuacji kryzysowej.
7.      Tworzenie i zamieszczanie informacji promocyjnych na stronie internetowej Miasta i w BP.
8.      Budowa dobrego wizerunku Miasta.
9.      Prowadzenie bieżącej korespondencji wydziału w zakresie dot. Promocji Miasta.
10. Współpraca z podmiotami organizującymi przedsięwzięcia sponsoringowe.
11. Udział w planowaniu działań promocyjnych Miasta.
12. Współpraca z podmiotami współpracującymi w związku z realizacją zadań, agencje reklamowe, drukarnie, domy mediowe, agencje badawcze.
13. Przestrzeganie obowiązujących procedur w związku z realizacją zadań, zachowanie standardów zdrowej konkurencji, przestrzeganie obowiązujących ustaw.
14. Uczestnictwo w organizacji eventów, targów, misji gospodarczych oraz niestandardowych form np. ambient.
15. Realizacja wniosków o przyznanie patronatów Prezydenta Miasta Opola.
16. Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.
17. Zachowanie tajemnicy państwowej i służbowej
 
 
 
4. Warunki pracy na stanowisku:
Praca w Biurze Promocji i Współpracy Międzynarodowej ul. Krawiecka 13 w pełnym wymiarze czasu pracy na:
Stanowisku ds. promocji miasta z przewaga wysiłku umysłowego, z obsługą komputera i innych urządzeń biurowych, samodzielna, lekka.
 
5. W miesiącu czerwcu 2013 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł
2,22 %.
 
 
 
6.        Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
 
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29
      sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458) i podpisem.
 
c)         list motywacyjny,
 
d)        kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola,
 
 
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. promocji miasta w terminie do dnia 05.08.2013 r. ,decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.          
           
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ) i na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.
 

Nazwa dokumentu: Biuro Promocji i Współpracy Międzynarodowej
Skrócony opis: stanowisko ds.promocji miasta
Osoba, która wytworzyła informację: Małgorzata Tarkowska
Osoba, która odpowiada za treść: Ewa Duda
Osoba, która wprowadzała dane: Małgorzata Tarkowska
Data wytworzenia informacji: 2013-07-24 11:56:18
Data udostępnienia informacji: 2013-07-24 11:56:18
Data ostatniej aktualizacji: 2013-08-20 14:26:51

Wersja do wydruku...

corner   corner