URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
ds. eksploatacji i rozwoju oświetlenia ulicznego
(nazwa stanowiska pracy)
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Kserokopia dowodu osobistego
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie wyższe inżynierskie branży elektroenergetycznej
|
Kserokopia dyplomu lub świadectwa
|
f) staż pracy: 3 lata pracy w branży elektroenergetycznej w tym 2 lata pracy związanej z budową zgodnie z prawem budowlanym sieci elektroenergetycznych
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
|
g) uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w branży elektroenergetycznej
|
Kserokopia dokumentu potwierdzającego nadanie uprawnień budowlanych
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) uprawnienia budowlane do projektowania w branży elektroenergetycznej
|
kserokopia dokumentu potwierdzającego nadanie uprawnień budowlanych
|
b) doświadczenie przy budowie i/lub eksploatacji oświetlenia ulicznego
|
informacja w CV
|
c) praca na podobnym stanowisku w jednostce samorządu terytorialnego
|
świadectwo pracy i informacja w CV
|
d) znajomość obsługi podstawowych programów komputerowych, w tym edytora tekstów, arkusza kalkulacyjnego (WORD i Excel)
|
oświadczenie w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
e) znajomość rozliczeń finansowych w zakresie stanowiska pracy
|
oświadczenie w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
f) znajomość przepisów i umiejętność ich interpretacji w zakresie stanowiska pracy
|
oświadczenie w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
g) pożądane: znajomość GIS w zakresie wprowadzania danych
|
oświadczenie w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
h) odpowiedzialność, dokładność, skrupulatność, punktualność, odporność na stres, gotowość do działania, innowacyjność, umiejętność stosowania posiadanej wiedzy
|
oświadczenie w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) Poznanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.
b) Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola.
c) Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną.
d) Organizacja stanowiska pracy poprzez:
a. a)przedkładanie wniosków usprawniających obsługę interesantów,
b. b)stosowanie właściwych przepisów prawnych.
e) Sprawowanie nadzoru nad funkcjonowaniem sieci oświetlenia dróg, ulic i placów.
f) Sprawowanie nadzoru nad zakupem energii i zakupem usługi przesyłowej.
g) Uczestniczenie w odbiorach technicznych sieci oświetlenia ulicznego.
h) Przygotowywanie zleceń na usuwanie awarii i niesprawności sieci oświetlenia ulicznego oraz nadzorowanie wykonania zgłoszonych prac.
i) Kontrole oświetlenia ulicznego.
j) Kontrola odczytów liczników energii zużytej na oświetlenie miasta.
k) Koordynacja budowy, przebudowy i remontów sieci oraz urządzeń oświetlenia ulicznego z innymi zarządcami sieci uzbrojenia technicznego i zarządem dróg.
l) Wdrażanie energooszczędnego oświetlenia ulicznego, w tym na etapie projektowania.
m) Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie budowy oświetlenia.
n) Przekazywanie informacji w sprawach związanych z eksploatacją oświetlenia ulicznego mieszkańcom, radnym, innym wydziałom urzędu oraz miejskim jednostkom.
o) Planowanie i rozliczanie środków budżetowych na eksploatację oświetlenia ulicznego. Przygotowywanie sprawozdań w tym zakresie.
p) Dokumentowanie przyjęcia do ewidencji księgowej środków trwałych związanych z oświetleniem ulicznym.
q) Sprawowanie nadzoru nad wykonaniem budżetu w zakresie przydzielonych obowiązków oraz przestrzeganie dyscypliny budżetowej.
r) Sprawowanie nadzoru nad funkcjonowaniem sieci oświetlenia dróg, ulic i placów.
s) Uczestniczenie w odbiorach technicznych sieci oświetlenia ulicznego.
t) Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem sieci i urządzeń oświetlenia ulicznego.
u) Opiniowanie projektów technicznych w zakresie oświetlenia ulicznego i infrastruktury elektroenergetycznej.
v) Dokumentowanie przyjęcia do ewidencji księgowej środków trwałych związanych z oświetleniem ulicznym.
w) Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem sieci i urządzeń oświetlenia ulicznego.
x) Opiniowanie projektów technicznych w zakresie oświetlenia ulicznego i infrastruktury
y) Koordynacja budowy, przebudowy i remontów sieci oraz urządzeń oświetlenia ulicznego z innymi zarządcami sieci uzbrojenia technicznego i zarządem dróg.
z) Wykonywanie innych zadań przydzielonych przez przełożonych.
4. Warunki pracy na danym stanowisku:
Praca w budynku Urzędu Miasta Opola – pl. Wolności, pierwsze piętro. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze oraz pracą w terenie. Praca w godz. 730 – 1530, praca w zespole, codzienny kontakt bezpośredni lub telefoniczny z klientami.
5. Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta:
Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił 2,39 %.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458) i podpisem.
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola.
e) dokument potwierdzający niepełnosprawność *
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. eksploatacji i rozwoju oświetlenia ulicznego w terminie do dnia 04 września 2013 r. decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.