logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


URZĄD MIASTA OPOLA

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Stanowisko ds. planowania rozwoju miasta

(nazwa stanowiska pracy)

1.

 

Wymagania niezbędne

 

 

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo polskie

Kserokopia dowodu osobistego

b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c) brak skazania za przestępstwo  umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne

Oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e) wykształcenie wyższe magisterskie o profilu: ekonomia, socjologia, europeistyka, politologia, administracja, stosunki międzynarodowe

Kserokopia dyplomu lub świadectwa

f) staż pracy – 1 rok

 

Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie
o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy 

g) znajomość języka angielskiego
w mowie i piśmie w stopniu bardzo dobrym

 

Kserokopia dokumentu respektowanego na podstawie ogólnie przyjętych zasad, potwierdzającego spełnianie wymagania niezbędnego

2.

Wymagania dodatkowe

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

a) doświadczenie zawodowe
w przynajmniej jednej z wymienionych dziedzin: opracowanie  strategii i programów rozwoju, badania statystyczne, analiza danych, pozyskiwanie i wykorzystanie funduszy europejskich

Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie
o zatrudnieniu lub zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

 

b)  znajomość przepisów prawa regulujących działania jednostek sektora finansów publicznych;

Zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

c) znajomość dokumentów strategicznych szczebla lokalnego, regionalnego, krajowego i unijnego;

Zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

d) znajomość obsługi urządzeń biurowych i komputera, w szczególności programu Word, Excel i Power Point;

Zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

e) predyspozycje: umiejętność analitycznego myślenia oraz swoboda redagowania tekstów i wypowiedzi ustnych, umiejętność pozyskiwania i opracowywania danych statystycznych, zdolności organizacyjne,  umiejętność pracy indywidualnej oraz w grupie, umiejętność prezentacji opracowanych materiałów, argumentowania i prowadzenia dyskusji, dyspozycyjność, samodzielność, kreatywność, operatywność, komunikatywność, uczciwość i rzetelność, poczucie odpowiedzialności, obowiązkowość, wysoka kultura osobista, uprzejmość.

Zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. monitoring i okresowa analiza sytuacji społeczno-gospodarczej miasta,
  2. gromadzenie danych i opracowywanie informacji w ramach prowadzonych analiz,
  3. udział w pracach związanych z przygotowaniem oraz aktualizacją strategii rozwoju oraz innych dokumentów programowych miasta,
  4. monitorowanie wdrażania strategii i realizacji zadań wynikających z dokumentów programowych miasta,
  5. sporządzanie okresowych, rocznych i końcowych raportów z realizacji zadań zawartych w dokumentach programowych miasta,
  6. przygotowywanie kompleksowych analiz, ocen oraz rekomendacji zmian wynikających z realizacji dokumentów programowych miasta,
  7. przygotowywanie oraz upowszechnianie innych analiz oraz ekspertyz społecznych i gospodarczych,
  8. współpraca z partnerami społecznymi, przedstawicielami samorządów terytorialnych, gospodarczych i administracji rządowej oraz ekspertami zewnętrznymi w zakresie przygotowania, aktualizacji i realizacji strategii rozwoju miasta oraz dokumentów programowych miasta,
  9. wykonywanie zadań związanych z uczestnictwem miasta w Aglomeracji Opolskiej,
  10. wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego

4. Warunki pracy na stanowisku:

Praca samodzielna, z przewagą wysiłku umysłowego, w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca
w budynku Urzędu Miasta Opola, przy ul. Żeromskiego 3, II piętro. Winda
znajduje się na wysokim parterze, z dojściem do niej kilkoma schodami. Obsługa monitorów ekranowych powyżej 4 godzin dziennie.

5. W miesiącu wrześniu 2013 r. wskaźnik zatrudnienia  osób niepełnosprawnych,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 2,19%.

6.        Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a)  dokumenty wymienione powyżej

b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia
1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458)
 i podpisem.

  1. list motywacyjny,
  1. kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola,
  1. dokument potwierdzający niepełnosprawność *

Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. planowania rozwoju miasta
w terminie do dnia 07 listopada 2013 r. , decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.

      

* W przypadku osób niepełnosprawnych

Nazwa dokumentu: Wydział ds. Europejskich i Planowania Rozwoju
Skrócony opis: stanowisko ds. planowania rozwoju miasta
Osoba, która wytworzyła informację: Jolanta Początko
Osoba, która odpowiada za treść: Danuta Wesołowska
Osoba, która wprowadzała dane: Jolanta Początko
Data wytworzenia informacji: 2013-10-28 14:01:08
Data udostępnienia informacji: 2013-10-28 14:01:08
Data ostatniej aktualizacji: 2013-10-28 14:07:53

Wersja do wydruku...

corner   corner