URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
do spraw społecznych
w Wydziale Polityki Społecznej
1.
Wymagania niezbędne:
|
Wymagane dokumenty:
|
a) wykształcenie wyższe,
|
- kserokopia dyplomu lub zaświadczenie o ukończeniu studiów,
|
- obywatelstwo polskie,
|
- kserokopia dowodu osobistego,
|
- pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych,
|
- oświadczenie,
|
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
|
d) oświadczenie,
|
- nieposzlakowana opinia,
|
e) oświadczenie,
|
- co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w jednostce samorządu terytorialnego.
|
- kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy albo zaświadczenie o odbyciu stażu lub wolontariatu.
|
2.
Wymagania dodatkowe:
|
Wymagane dokumenty:
|
a) umiejętność obsługi urządzeń biurowych i komputera w tym narzędzi internetowych,
b) umiejętność redagowania pism i właściwej organizacji czasu pracy, umiejętności hierarchizacji spraw i problemów,
c) znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, podstaw Kodeksu postępowania administracyjnego, Statutu Miasta Opola oraz Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola,
d) wysoka kultura osobista,
komunikatywność, uprzejmość,
umiejętność pracy w warunkach
stresowych, dobra organizacja pracy,
e) samodzielność w wykonywaniu zadań, determinacja w dążeniu do postawionego sobie celu.
|
a) zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania,
b) zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania,
c) zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania,
d) zapisy w liście motywacyjnym lub w CV
potwierdzające spełnianie wymagania,
e) zapisy w liście motywacyjnym lub w CV
potwierdzające spełnianie wymagania.
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie harmonogramu przejazdów osób niepełnosprawnych korzystających z transportu dla osób niepełnosprawnych na terenie miasta Opola.
- Współdziałanie przy realizacji zadań związanych z rozliczaniem transportu dla osób niepełnosprawnych.
- Obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów w Wydziale Polityki Społecznej i systemu KSAT.
- Redagowanie i sporządzanie pism oraz innych dokumentów.
- Informowanie osób niepełnosprawnych o ich prawach, uprawnieniach, ulgach i formach pomocy.
- Pomoc osobom niepełnosprawnym w załatwianiu spraw urzędowych, wypełnianiu druków i wniosków.
- Obsługa urządzeń biurowych i komputera, w tym urządzeń internetowych.
4. Warunki pracy na stanowisku:
Praca w budynku Urzędu Miasta Opola przy ul. Budowlanych 4, parter, w pełnym wymiarze czasu pracy, w godz. 7.30 – 15.30, z przewagą wysiłku umysłowego i codziennym kontaktem telefonicznym z osobami niepełnosprawnymi, lekka siedząca oraz wymagająca obsługi komputera i innych urządzeń biurowych
5. Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Opola:
W miesiącu grudniu 2013r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 2,03.%.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458)” i podpisem.
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy,
e) dokument potwierdzający niepełnosprawność (w przypadku osób niepełnosprawnych).
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem:Dotyczy naboru na stanowisko do spraw społecznych w Wydziale Polityki Społecznejw terminie do dnia 31 stycznia 2014 r. – decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.