|
URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Stanowisko ds. planowania rozwoju miasta
(nazwa stanowiska pracy)
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Kserokopia dowodu osobistego
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie wyższe magisterskie o profilu: ekonomia, socjologia, europeistyka, politologia, dziennikarstwo, filologia polska
|
Kserokopia dyplomu lub świadectwa
|
f) staż pracy – 1 rok
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie
o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
|
g) znajomość języka obcego w mowie
i piśmie w stopniu bardzo dobrym (język angielski)
|
Oświadczenie
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) doświadczenie zawodowe
w przynajmniej jednej z wymienionych dziedzin: opracowanie strategii i programów rozwoju, badania statystyczne, analiza danych, przygotowanie i redagowanie tekstów
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie
o zatrudnieniu lub zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
b) znajomość przepisów prawa regulujących działania jednostek sektora finansów publicznych;
|
Zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
c) znajomość dokumentów programowych lokalnych, regionalnych, krajowych i unijnych;
|
Zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
d) bardzo dobra znajomość obsługi urządzeń biurowych i komputera (Pakiet Office)
|
Zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
e) predyspozycje: umiejętność analitycznego myślenia oraz swoboda redagowania tekstów i wypowiedzi ustnych, umiejętność pozyskiwania i opracowywania danych statystycznych, zdolności organizacyjne, umiejętność pracy indywidualnej oraz w grupie, umiejętność prezentacji opracowanych materiałów, argumentowania i prowadzenia dyskusji
operatywność, dyspozycyjność, samodzielność, kreatywność, komunikatywność, uczciwość i rzetelność, poczucie odpowiedzialności, obowiązkowość, wysoka kultura osobista, uprzejmość.
|
Zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- gromadzenie danych i opracowywanie informacji w ramach prowadzonych analiz,
- udział w pracach związanych z przygotowaniem oraz aktualizacją strategii rozwoju oraz innych dokumentów programowych miasta,
- monitorowanie wdrażania strategii i realizacji zadań wynikających z dokumentów programowych miasta,
- sporządzanie okresowych, rocznych i końcowych raportów z realizacji zadań zawartych w dokumentach programowych miasta,
- przygotowywanie kompleksowych analiz, ocen oraz rekomendacji zmian wynikających z realizacji dokumentów programowych miasta,
- okresowa analiza i monitoring sytuacji społeczno – gospodarczej miasta,
- pozyskiwanie i gromadzenie danych statystycznych,
- przygotowywanie oraz upowszechnianie innych analiz oraz ekspertyz społecznych
i gospodarczych,
- współpraca z partnerami społecznymi, przedstawicielami samorządów terytorialnych, gospodarczych i administracji rządowej oraz ekspertami zewnętrznymi w zakresie przygotowania, aktualizacji i realizacji strategii rozwoju miasta oraz dokumentów programowych miasta,
- wykonywanie zadań związanych z uczestnictwem miasta w Aglomeracji Opolskiej,
- wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego
4. Warunki pracy na stanowisku:
Praca samodzielna, z przewagą wysiłku umysłowego, w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca
w budynku Urzędu Miasta Opola, przy ul. Żeromskiego 3, II piętro. Winda znajduje się na wysokim parterze, z dojściem do niej kilkoma schodami. Obsługa monitorów ekranowych powyżej 4 godzin dziennie.
5. W miesiącu maju 2014 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 2,0%.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.) i podpisem.
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola,
- dokument potwierdzający niepełnosprawność *
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. planowania rozwoju miasta w terminie do dnia 16 czerwca 2014 r. decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.
* W przypadku osób niepełnosprawnych
Nazwa dokumentu: | Wydział ds. Europejskich i Planowania Rozwoju | Skrócony opis: | stanowisko ds. planowania rozwoju miasta | Osoba, która wytworzyła informację: | Jolanta Początko | Osoba, która odpowiada za treść: | Jolanta Początko | Osoba, która wprowadzała dane: | Jolanta Początko | Data wytworzenia informacji: | 2014-06-06 13:36:05 | Data udostępnienia informacji: | 2014-06-06 13:36:05 | Data ostatniej aktualizacji: | 2014-06-06 13:44:03 |
Wersja do wydruku...
|