logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


 

Załącznik Nr 2

do Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze… wprowadzonego Zarządzeniem Nr OR.I-0152-  399/09

Prezydenta Miasta Opola z dnia  2 marca 2009

 

 
 

 

 

 


 

URZĄD MIASTA OPOLA

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych w Wydziale Spraw Obywatelskich

w wymiarze ½ etatu

(nazwa stanowiska pracy)

 

1.

 

 

Wymagania niezbędne

 

 

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo polskie

Kserokopia dowodu osobistego

b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c) brak skazania za przestępstwo  umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne

Oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e) wykształcenie: wyższe

Kserokopia dyplomu

f) doświadczenie zawodowe minimum pół roku wolontariatu/stażu/pracy w administracji samorządowej w komórce właściwej dla ewidencji ludności i dowodów osobistych

 

                 

Dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe np.:

  • kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy,
  • kserokopia zaświadczenia o odbyciu stażu/wolontariatu

 

2.

 

 

Wymagania dodatkowe

 

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

  1. bardzo dobra umiejętność obsługi komputera w zakresie pracy w środowisku WINDOWS z typowymi aplikacjami tj.: Word, Excel, Outlook, itp.;

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV

  1. znajomość obowiązujących przepisów prawa w zakresie pełnionych obowiązków: ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych oraz aktów wykonawczych do tej ustawy, kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych, ustawy o samorządzie gminnym;

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV

  1. umiejętność: pracy w zespole, samodzielnego rozwiązywania problemów, formułowania wniosków oraz pism,

 

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV

  1. odporność na stres, zdolność koncentracji, uprzejmość i wysoka kultura osobista,

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV

  1. dokładność, cierpliwość, dyspozycyjność, inicjatywność, obowiązkowość, stanowczość, sumienność, zaangażowanie,

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV

  1. samodzielność w wykonywaniu zadań, determinacja w dążeniu do postawionego sobie celu.

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV

 

3.  Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Poznanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.
  2. Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola.
  3. Przygotowywanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną.
  4. Stałe podnoszenie kwalifikacji realizowane poprzez aktywny udział w szkoleniach.
  5. Obsługa postępowań administracyjnych dotyczących zameldowań i wymeldowań decyzją administracyjną w zakresie:
  • przygotowywania i wysyłania korespondencji w ramach prowadzonego postępowania wyjaśniającego,
  • występowania przed sądem w sprawach o wyznaczenie kuratora dla osoby nieobecnej w postępowaniu,
  • udziału w oględzinach lokalu, z którego ma nastąpić wymeldowanie,
  • udziału w rozprawach administracyjnych,
  • przesłuchiwania stron i świadków do protokołu,
  • przygotowywania projektu decyzji.
  1. Aktualizowanie bazy komputerowej w zakresie ewidencji ludności i dowodów osobistych.
  2. Współdziałanie z MSW, USC, organami Policji i organami wojskowymi w sprawach związanych z ewidencją ludności oraz z organami prowadzącymi ewidencję ludności w zakresie przekazywania danych ewidencyjnych.
  3. Wydawanie zaświadczeń w sprawach meldunkowych w ramach udzielonych upoważnień, świadczenie usług z ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych – określonych przepisami prawa oraz udzielanie informacji w zakresie ewidencji ludności i dowodów osobistych.
  4. Realizowanie zadań w zakresie:
    • wynikającym z przepisów o ewidencji ludności i dowodach osobistych,
    • aktualizowania, uzupełniania, porządkowania i archiwizowania ewidencji ludności i dowodów osobistych (kartoteki, teczki dowodowe, rejestry itp.),
    • wynikającym z takich akcji, jak: wybory, rejestracja i kwalifikacji wojskowej, sporządzania różnego rodzaju wykazów i ich aktualizacja itp.
  5. Załatwianie i podpisywanie korespondencji o charakterze techniczno – przygotowawczym w zakresie spraw ewidencyjno – dowodowych, prowadzonych na swoim stanowisku pracy.
  6. Przyjmowanie wniosków o wydawanie dowodów osobistych (w tym w trybie pośredniczenia, co wymaga ich rejestracji w SOD - systemie obsługi dokumentów, a następnie przekazania do pracownika zajmującego się realizacją takich wniosków), sporządzanie formularzy dowodowych na urządzeniach komputerowych zgodnie z obowiązującą procedurą.
  7. Aktualizacja dokumentacji związanej z unieważnianiem dowodów osobistych.
  8. Współpraca z innymi wydziałami i komórkami równorzędnymi w realizacji bieżących zadań Urzędu.
  9. Samokontrola w zakresie realizacji zadań na swoim stanowisku pracy.
  10. Wykonywanie wszelkich innych prac zleconych przez Kierownika Referatu Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych i Naczelnika Wydziału.
  11. Należyte i sumienne wykonywanie obowiązków służbowych.
  12. Terminowe załatwianie spraw.
  13. Przestrzeganie dyscypliny pracy, przepisów bhp i p.poż.
  14. Sprawne wykonywanie poleceń przełożonych oraz dobra współpraca z pracownikami wydziału.
  15. Dbałość o mienie społeczne, ład i estetykę miejsca pracy.
  16. Ochrona danych osobowych i innych informacji związanych z zakresem wykonywanych zadań oraz załatwianych spraw przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnionym przetwarzaniem lub zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem bądź pozyskaniem, a w szczególności z zakresu ewidencji ludności i dowodów osobistych.

 

 

4.  Warunki pracy na stanowisku:

Praca w budynku Urzędu Miasta Opola, Plac Wolności, w wymiarze ½ etatu.

Praca wymagająca wysiłku umysłowego, odporności na stres, koncentracji, dobrej ostrości wzroku, z obsługą komputera i innych urządzeń biurowych oraz obsługą klienta Urzędu.

 

 

5.  W miesiącu maju 2014 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł 2,00 %.

 

 

6.   Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a)  dokumenty wymienione powyżej,

b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458 z późn.zm)                 i podpisem,

 

  1. list motywacyjny,

 

  1. kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola,

 

  1. dokument potwierdzający niepełnosprawność – w przypadku osób niepełnosprawnych.

 

 

 

Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych w Wydziale Spraw Obywatelskich w wymiarze ½ etatu  w terminie do 24 czerwca 2014 r.  , decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.

        

        

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.

        

 

Nazwa dokumentu: Wydział Spraw Obywatelskich
Skrócony opis: stanowisko ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych
Osoba, która wytworzyła informację: Małgorzata Tarkowska
Osoba, która odpowiada za treść: Andrzej Jadczak
Osoba, która wprowadzała dane: Małgorzata Tarkowska
Data wytworzenia informacji: 2014-06-12 09:21:32
Data udostępnienia informacji: 2014-06-12 09:21:32
Data ostatniej aktualizacji: 2014-06-12 09:37:40

Wersja do wydruku...

corner   corner