Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących
im. Kazimierza Gzowskiego
w Opolu
Informacja o jednostce:
- nazwa szkoły: Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących
im. K. Gzowskiego w Opolu
- adres: ul. J. Hallera 6, 45-867 Opole
- nr telefonu: (077) 4 745 942 ,(077) 4 745 943
- fax: (077) 4 748 620
- e-mail: sekretariat@gzowski.opole.pl
- adres strony WWW.: www.gzowski.opole.pl
- dyrektor: mgr Zdzisław Ślemp
- wicedyrektor: mgr Beata Polak
mgr Stanisław Zima
mgr inż. Lilianna Wachułka
- główny księgowy: mgr inż. Bożena Zugaj-Supruniuk
- inne stanowiska kierownicze wraz z nazwiskami osób zajmujących je:
Dyrektor administracyjny – inż. Henryk Kiera
Kierownik gospodarczy – inż. Jerzy Szczubiał
- podmiot udostępniający dane: Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących
im. K. Gzowskiego w Opolu
- odpowiedzialny za treść: mgr Zdzisław Ślemp
Majątek:
Budżet:
Wykaz regulaminów:
1. Regulamin pracy ZSTiO im. K. Gzowskiego w Opolu
2. Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze w ZSTiO im. K. Gzowskiego w Opolu
3. Regulamin w sprawie przeprowadzania okresowej oceny kwalifikacyjnej pracowników samorządowych zatrudnionych w ZSTiO im. K. Gzowskiego w Opolu
4. Regulamin Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w ZSTiO im. K. Gzowskiego w Opolu
5. Regulamin kontroli wewnętrznej ZSTiO im. K. Gzowskiego w Opolu
6. Regulamin Rady Pedagogicznej ZSTiO im. K. Gzowskiego w Opolu
7. Regulamin Rady Rodziców działającej w ZSTiO im. K. Gzowskiego w Opolu
8. Regulamin Samorządu Uczniowskiego w ZSTiO im. K. Gzowskiego w Opolu
9. Regulamin premniowania pracowników administracyjnych i obsługi ZSTiO im. K. Gzowskiego w Opolu
10. Regulamin przyznawania i ustalania wysokości świadczeń socjalnych dla uczniów ZSTiO im. K. Gzowskiego w Opolu
11. Regulamin wycieczek szkolnych i innych imprez z udziałem młodziezy oraz podstawowe zasady ich organizowania
12. Regulamin funkcjonowania pracowni komputerowej w ZSTiO im. K. Gzowskiego w Opolu
13. Zakładowy plan kont ZSTiO im. K. Gzowskiego w Opolu
14. Instrukcja obiegu dokumentów w ZSTiO im. K. Gzowskiego w Opolu
15. Instrukcja przeprowadzania inwentaryzacji w ZSTiO im. K. Gzowskiego w Opolu
16. Instrukcja gospodarki kasowej w ZSTiO im. K. Gzowskiego w Opolu
17. Instrukcja zasad tworzenia i wypłat rocznych nagród z zakładowgo funduszu nagród ZSTiO im. K. Gzowskiego w Opolu
Zamówienia publiczne i nabór na wolne miejsca pracy:
Przyjmowanie i załatwianie spraw:
miejsce przyjmowania interesantów:
- sekretariat
- gabinet dyrektora
- gabinety wicedyrektorów
- księgowość
- administracja
- gabinet psychologa
- gabinet pedagoga
- gabinet doradcy zawodowego
- pokój nauczycielski
w jakich dniach i godzinach:
- sekretariat: poniedziałek, środa od 800 do1800
wtorek, czwartek, piętek od 800do 1500
- gabinet dyrektora, gabinety wicedyrektorów: we wszystkie dni tygodnia
od poniedziałku do piątku od 800 do 1800
- księgowość: we wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku od 800 do1500
- administracja: we wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku od 800 do1500
- gabinet psychologa: wtorek od 1400 do 1800
czwartek od 800 do 1400
- gabinet pedagoga: poniedziałek od 1400 do 1800
wtorek od 800 do 1100
środa 1400 do 1800
czwartek od 800 do 1300
piątek od 800 do 1200
- gabinet doradcy zawodowego: poniedziałek od 1200 do 1950
wtorek od 1300 do 1830
środa od 800 do 1100
czwartek od 800 do 1100
- pokój nauczycielski: we wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku od 800 do 1800
w jaki sposób odbywa się przyjmowanie i załatwianie spraw: zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego oraz regulaminami wewnątrzszkolnymi,
jaki system kancelaryjny obowiązuje w jednostce: Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt opracowany na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 grudnia 1999 w sprawie instrukcji kancelaryjnej gmin i związków międzygminnych
w jaki sposób załatwiane są sprawy pisemne: w sposób dogodny dla interesantów i zgodny z Kodeksem Postępowania Administracyjnego
w jakiej kolejności załatwiane są sprawy: stosownie do ważności sprawy i terminu wpływu sprawy do załatwienia
www.bip.um.opole.pl - Przetargi
www.bip.um.opole.pl - Ogłoszenia o wolnych etatach w UM i miejskich jednostkach organizacyjnych
Lp.
|
Wyszczególnienie
|
Plan
|
1.
|
Wynagrodzenia osobowe pracowników
|
3.038.800,-
|
2.
|
Dodatkowy wynagrodzenia roczne
|
207.100,-
|
3.
|
Składki na ubezpieczenia społeczne i fundusz pracy
|
570.700,-
|
4.
|
Wydatki osobowe nie zaliczane do wynagrodzeń
|
12.300,-
|
5.
|
Wynagrodzenia bezosobowe
|
2.000,-
|
6.
|
Materiały i wyposażenie (art. biurowe, druki, środki czystości, prenumeraty, materiały eksploatacyjne dla konserwatorów, wyposażenie, itp.)
|
51.100,-
|
7.
|
Pomoce dydaktyczne i książki do biblioteki
|
25.000,-
|
8.
|
Energia cieplna, elektryczna, woda i gaz
|
140.000,-
|
9.
|
Usługi remontowe – remonty bieżące
|
49.500,-
|
10.
|
Zakup usług zdrowotnych
|
3.500,-
|
11.
|
Różne usługi materialne (usługi komunalne, konserwatorskie, telekomunikacyjne, kursy, szkolenia, monitoring, stałe łącze, itp.)
|
48.000,-
|
12.
|
Opłaty za usługi internetowe
|
2.200,-
|
13.
|
Krajowe i zagraniczne podróże służbowe
|
3.700,-
|
14.
|
Ubezpieczenia mienia i różne składki
|
3.500,-
|
15. |
Zakup akcesoriów komputerowych, programów i licencji |
15.000,- |
16. |
Odpisy na Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych |
179.200,- |
17.
|
Zakupy inwestycyjne
|
5.000,-
|
|
OGÓŁEM
|
4.356.600,-
|
Lp.
|
Majątek szkoły
|
Wartość brutto
|
I
|
Środki trwałe ogółem
w tym:
1. Budynki i budowle
2. Boiska, drogi wewnętrzne i mała architektura
3. Urządzenia techniczne
4. Narzędzia i przyrządy
|
2.022.011,-
1.399.899,-
594.930,-
10.361,-
16.821,-
|
II
|
Pozostałe środki trwałe w użytkowaniu
w tym:
1. sprzęt komputerowy
2. pomoce geodezyjne
3. sprzęt TV (telewizory, magnetowidy, odtwarzacze CD)
4. wyposażenie
5. pomoce dydaktyczne (plansze, mapy, rzutniki,
mikroskopy, itp.)
|
1.032.836,-
229.100,-
185.700,-
42.300,-
305.800,-
269.936,-
|
III
|
Programy komputerowe
|
84.118,-
|
IV
|
Zbiory biblioteczne
|
110.166,-
|