logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Zespół Szkół Ekonomicznych
im. Generała Stefana Roweckiego "Grota" 
w Opolu

 

 

Informacje o jednostce:
 

- nazwa szkoły: Zespół Szkół Ekonomicznych im. Gen. Stefana Roweckiego "Grota" w Opolu

W skład Zespołu Szkół Ekonomicznych w Opolu wchodzą:
 

1) Szkoły ponadgimnazjalne wydziału młodzieżowego:
 

 

 

a) Publiczne Liceum Profilowane Nr IV

- socjalny

b) Publiczne Technikum Nr 3

- technik ekonomista

- technik handlowiec

- technik logistyk,          - technik organizacji reklamy

2) Szkoły ponadgimnazjalne wydziału dla dorosłych:

a) Uzupełniające Technikum Handlowe dla Dorosłych

b) Szkoła Policealna nr III dla Dorosłych

 

                                                                                             

- adres:                                             ul. Kościuszki 43,  45-062 OPOLE
                                                                                            tel. (077) 453-66-41
                                                                                            fax. (077)454-44-54 

- adres strony internetowej szkoły:       www.zse.opole.pl 

- adres skrzynki e-mailowej:                szkola@zse.opole.pl 

- dyrektor szkoły:                                 mgr Ewa Nowak - Kübler

- wicedyrektor:                              mgr inż. Remigiusz Janik 
                                                                     

- inne stanowiska kierownicze:

kierownik administracyjno-gospodarczy:      Ryszard Felsztyński

główna księgowa:                                              mgr Katarzyna Kaczmarek

- podmiot udostępniający dane:                   Zespół Szkół Ekonomicznych  
                                                          im. Gen. Stefana Roweckiego "Grota" w Opolu 

- odpowiedzialny za treść:                            mgr Ewa Nowak - Kübler

 

Nabór na wolne miejsca pracy:


www.bip.um.opole.pl  - Ogłoszenia o wolnych etatach w UM i miejskich jednostkach organizacyjnych 

 

3. Majątek:  

L.p.
Nazwa
Wartość brutto
1.
Środki trwałe
1.532.862,16 zł
 
w tym:
- grunty
- budynek szkoły
- zestawy komputerowe
- kserokopiarki
- pozostałe

27 098,82 zł
1 395 529,47 zł    
22 288,51 zł    
     17 518,77 zł    
    70 426,59 zł    
 
2.
Pozostałe wyposażenie w używaniu
874 203,03 zł
3.
Zbiory biblioteczne
70 330,72 zł
4.
Wartości niematerialne i prawne
104 846,34 zł

 4. Budżet:      
wynagrodzenia i pochodne         3 850 600,00 zł
pozostałe wydatki bieżące             624 700,00 zł
świadczenia na rzecz os.fiz.               5 000,00 zł
łącznie budżet:                           4 480 300,00 zł
 
Rejestry, ewidencje, archiwa :
 
Zestawienie ważniejszych dokumentów i czas ich przechowywania
w archiwum Zespołu Szkół Ekonomicznych w Opolu:
- rejestr wypadków – 10 lat,
- rejestry skarg i wniosków – 25 lat,
- rejestr druków ścisłego zarachowania,
- rejestr zaświadczeń uczniowskich,
- rejestr legitymacji szkolnych,
- pieczęcie urzędowe, wzory i ewidencja – 25 lat,
- ewidencja zatrudnionych pracowników – 25 lat,
- ewidencja czasu pracy – 10 lat,
- lista obecności pracowników – 3 lata,
- akta osobowe pracowników – 50 lat,
- kartoteki wynagrodzeń – 50 lat,
- listy płac – 50 lat,
- godziny ponadwymiarowe – 5 lat,
- decyzje administracyjne dyrektora dotyczące awansu i inne wynikające
z ustawy – wieczyste,
- indywidualne potwierdzenie odbioru przez absolwentów świadectw dojrzałości, aneksów (OKE) – 50 lat,
-arkusz ocen uczniów – 50 lat,
- księgi uczniów - 50 lat,
- księgi Rady Pedagogicznej - 25 lat,
- księgi zastępstw – 5 lat,
- księga kontroli – 10 lat,
- księgi zarządzeń – 10 lat,
- nadzór nad placówką – 5 lat,
- kontrole wewnętrzne – hospitacje – 5 lat,
- dokumenty księgowe – 5 lat,
- inwentaryzacja - 5 lat,
- plany finansowe – 25 lat,
- instrukcje kancelaryjne – 25 lat,
- dzienniki lekcyjne 6 lat,
- dzienniki praktyk uczniów – 5 lat,
- dziennik zajęć pedagoga szkolnego i psychologa szkolnego – 10 lat,
- dzienniki zajęć pozalekcyjnych – 10 lat,
- dzienniki nauczania indywidualnego – 10 lat,
- opinie i interpretacje prawne wykonywane dla potrzeb szkoły - 5 lat,
- protokoły posiedzeń komisji i zespołów przedmiotowych – 25 lat,
- programy działania i sprawozdania z działalności komisji i zespołów przedmiotowych – 25 lat,
- programy i plany nauczania – 10 lat,
- programy naucz. i wychowania – ścieżki edukacyjne – 5 lat.
 
Archiwum Zespołu Szkół Ekonomicznych znajduje się w pokoju nr 16.
10. Kontrole:  
 
Lp.
Imię i nazwisko, tytuł służbowy kontrolującego
Przez kogo delegowany
Czas trwania czynności kontrolnych
Wyszczególnienie skontrolowanych działów pracy
Określenie charakteru czynności
1
Marek Wajzer
wizytator
Opolski Kurator Oświaty
24.06.2004
Obserwacja pracy komisji klasyfikacyjnej
Obserwacja, sporządzenie protokołu
2
Marek Wajzer
wizytator
Opolski Kurator Oświaty
24.09.2004
Diagnozowanie przygotowania szkoły do matury w 2005 roku
Rozmowa z dyrektorem szkoły, ankieta klas maturalnych
3
Lidia Mucha
Prezydent Urzędu Miasta Opola
19.11.2004
Kontrola poprawności wykonania dokumentacji i normujących zasady rachunkowości
Rozmowa z dyrektorem szkoły omówienie dokumentacji szkolnej
4
Beata Prokopowicz
Główny księgowy
Dyrektor ZSE
10.12.2004
Kontrola prowadzenia kasy
Stan gotówki zgodny z raportem kasowym. Dokumenty opisane i podpisane prawidłowo. Zgodne z wpisami do raportu.
5
Beata Prokopowicz
Główny księgowy
Dyrektor ZSE
17.01.2005
Kontrola dokumentacji płacowej w ZSE
Sprawdzone listy płac są  opieczętowane i podawane zgodnie z instrukcją obiegu dokumentów. Kartoteki pracowników zgodne z rocznymi  wystawionymi drukami PIT-11
6
Stefania Chatys
Starszy wizytator
OKE i Opolski Kurator Oświaty
06.05.2005
Obserwacja pisemnego egzaminu maturalnego z języka angielskiego (poziom podstawowy i rozszerzony)
Obserwacja wypełnianych druków dla OKE
7
Krzysztof Kowalczyk
Państwowa Inspekcja Pracy
2-6.06.2005
Przestrzeganie przepisów prawa pracy w tym BHP
Protokół kontroli
8
Jarosław Kaczmarek
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny
3.06.2006
Kontrola obiektu pod kątem bezpieczeństwa i higieny pracy
Protokół kontroli
9
Jan Kudów
St. wizytator
Kuratorium Oświaty w Opolu
13.09.2006
Rozmowa z dyrektorem szkoły, zaciągnięcie opinii RP o pracy dyrektora – dot. postępowania o dokonanie oceny pracy dyrektora
 
10
Beata Wiśniewska
Z-ca dyrektora
Dyrektor ZSEk
23.11.2006
Kontrola druków ścisłego zarachowania
Przeliczono ilość druków ścisłego zarachowania i stwierdzono zgodność z zapisem w księgach druków ścisłego zarachowania
11
Wiesław Koma
inspektor
ZUS Opole
17.04.2007 – 27.04.2007
Zgodnie z upoważnieniem
Zgodnie z upoważnieniem
12
Elżbieta Kabaja, Małgorzata Smolińska, Joanna Ganczarska
Urząd Miasta Opola
31.05.2007
Kontrola dokumentacji dot. projektu „Wspierania rozwoju edukacyjnego młodzieży wiejskiej poprzez programy stypendialne w roku szkolnym 2006/2007”
 
13
Maria Jaśkiewicz
St. wizytator
Opolski Kurator Oświaty
18.06.2007
Badanie w zakresie realizacji innowacji pedagogicznych
Rozmowa z dyrektorem szkoły, analiza dokumentacji szkoły w zakresie realizacji innowacji pedagogicznych
14
Beata Wiśniewska
Z-ca dyrektora
Dyrektor ZSEk
16.10.2007
Kontrola druków ścisłego zarachowania
Przeliczono ilość dokumentów ścisłego zarachowania i stwierdzono zgodność z zapisem w księgach druków ścisłego zarachowania
15
Maria Jaśkiewicz
St. wizytator
Opolski Kurator Oświaty
12.03.2008 – 19.03.2008
Działalność, warunki i efekty pracy dydaktycznej, wychowawczej i opiekuńczej szkoły, nadzór pedagogiczny dyrektora szkoły, bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki – wizytacja szkoły
Analiza dokumentacji, rozmowy z dyrektorem szkoły, nauczycielami, SU, RR, hospitacja czynności nadzoru pedagogicznego dyrektora szkoły, przegląd obiektu szkolnego
16
Jadwiga Szramiak
Wizytator
p.o. Opolski Kurator Oświaty
5.05.2008
Obserwacja pisemnego j. polskiego – matura
Obserwacja
17
Jadwiga Szramiak
Wizytator
p.o. Opolski Kurator Oświaty
14.05.2008
Obserwacja matury pisemnej z matematyki
Obserwacja
18
Celina Maciejewska
Prezydent Miasta Opola
20.05.2008
Wdrożenie Regulaminu dodatków dla nauczycieli – wychowaw. Wdrożenie Rozporządzenia MEN dot. minimalnych stawek wynagrodzeń zasadniczych nauczycieli od 01.01.2008 r.
Sprawdzenie list wypłat wyrównań wynagrodzeń nauczycieli
19
Halina Nowacka
St. wizytator
Opolski Kurator Oświaty
18.06.2008
Obserwacja egzaminu (z przygotowania zawodowego) – potwierdzającego kwalifikacje zawodowe
 
20
J. D. Gaj
J.Spadło
WKWiA Urząd Miasta Opola
12.02.2009
Kontrola symboli narodowych
Sprawdzenie symboli narodowych – ich zgodności z przepisami
21
Bogumiła Krzaczkowska-Gęsiewicz
St. wizytator
Opolski Kurator Oświaty
04.05.2009, 13-14.05.2009
Obserwacja pisemnych i ustnych egz. maturalnych
 
22
Joanna Kraus
Wizytator
Dyrektor Wydz. Szkolnictwa Zawodowego Kuratorium Oświaty w Opolu
15.06.2009
Obserwacja przebiegu etapu pisemnego egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe
 
23
Beata Prokopowicz Inspektor ds. kontroli finansowej
Prezydent Miasta Opola
11.08.2009
Wdrożenie Regulaminu wynagradzania pracowników niepedagogicznych
Sprawdzono listy płac i angaże
24
Piotr Łaba
St. wizytator
Opolski Kurator Oświaty
25.03.2010
Kontrola prawidłowej realizacji projektu w siedzibie beneficjenta ostatecznego dla projektów SPO-RZL 2004-2006
 
25
Katarzyna Kaczmarek
Gł. księgowy
Dyrektor ZSEk
1.04.2010
Terminowa realizacja przelewów bankowych. Naliczanie i terminowe wypłaty wynagrodzeń i pochodnych od wynagrodzeń
Sprawdzono dokumenty księgowe oraz listy płac
26
Katarzyna Kaczmarek
Gł. księgowy
Dyrektor ZSEk
1.04.2010
Środki pieniężna w kasie i na rach. bankowych w ZSEk
Stan środków pieniężnych zgodny ze stanem kasy i saldami na rach. bankowych w ZSEk
27
Magdalena Witkowska
MODN Opole
OKE Wrocław
05.05.2010
Obserwacja części pisemnej egzaminu maturalnego z matematyki
Obserwacja przebiegu części pisemnej egzaminu maturalnego z matematyki.
28
Bożena Besz
St. wizytator
Opolski Kurator Oświaty
13.05.2010
Obserwacja przebiegu pisemnej części egz. maturalnego z geografii
Obserwacja przebiegu pisemnej części egz. maturalnego z geografii
29
Katarzyna Kaczmarek
Gł. księgowy
Dyrektor ZSEk
18.05.2010
Ewidencja wartościowa stanu zbiorów bibliotecznych w ZSEk Opole
Sprawdzono księgę inwentarzową zbiorów bibliotecznych, księgę zbiorów multimedialnych oraz księgę ubytków. Stan zgodny z ewidencją konta 014.
30
Joanna Kraus
Wizytator
Opolski Kurator Oświaty
21.06.2010
Obserwacja przebiegu etapu pisemnego egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe
 
31
Joanna Kraus
Wizytator
Opolski Kurator Oświaty
23.06.2010
Obserwacja przebiegu etapu praktycznego egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe – technik ekonomista
 
32
Katarzyna Kaczmarek
Gł. księgowy
Dyrektor ZSEk
30.06.2010
Prawidłowy obrót środkami pieniężnymi na rachunkach bankowych oraz w kasie. Terminowość i prawidłowość naliczania wynagrodzeń i pochodnych.
Sprawdzono dokumentację wynagrodzeń oraz dokumenty księgowe i ewidencję księgową wg tematyki kontroli. Ewidencja zgodna z dokumentami księgowymi.
33
Małgorzata Prokop
St. wizytator
Dyrektor WEK Kuratorium Oświaty w Opolu
18.10.2010
Prawidłowość wykonania przez dyrektora szkoły zadań w zakresie planowania nadzoru pedagogicznego – kontrola planowa.
 
34
Maria Bobrycka
St. asystent HDM WSSE w Opolu
Katarzyna Cieślik
Mł. asystent HDM WSSE w Opolu
OPWIS
29.12.2010
Ocena stanu sanitarno-higienicznego i technicznego placówki
Protokół kontroli nr HDM/MB-4043-54-2/10 pozostawiono w 1 egzemplarzu w placówce.
Informacje dotyczące przeprowadzonych kontroli znajdują się w Książce Kontroli Zespołu Szkół Ekonomicznych Opolu, która jest dostępna w sekretariacie szkoły - pokój nr 18.
Protokoły pokontrolne są przechowywane razem z dokumentacją lub na stanowiskach, których dana kontrola dotyczyła.
Oprócz w/w kontroli istnieje książka kontroli, w której zapisywane są wyniki inspekcji przeprowadzanych przez Sanepid, kontroli dotyczących instalacji gazowych, kominowej, przeciwpożarowej itp.
Zamówienia publiczne
W chwili obecnej jednostka nie prowadzi postępowania o zamówienia publiczne.
Informacja o prowadzonych obecnie postępowaniach o zamówienia publiczne znajduje się na stronie www.bip.um.opole.plw zakładce Przetargi.
Informacja o prowadzonym naborze na wolne miejsca pracy znajduje się na stronie www.bip.um.opole.pl  w zakładce Ogłoszenia o wolnych etatach w miejskich jednostkach organizacyjnych.
Przyjmowanie i załatwianie spraw:
- miejsce przyjmowania interesantów:
sekretariat - pokój nr 18
konsultacje rodziców z wychowawcami, nauczycielami – pokój nauczycielski - pokój nr 32
 
- w jakich dniach i godzinach:
w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1500
 

Załączniki do pobrania: 2009-01-08 13:12:13 - Statut ZSEk (550.00 kB)
2009-05-18 11:31:00 - Struktura organizacyjna ZSEk (37.50 kB)

Nazwa dokumentu: ZSE
Podmiot udostępniający: Zespół Szkół Ekonomicznych w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Dyrektor: mgr Ewa Nowak - Kübler
Osoba, która odpowiada za treść: Dyrektor: mgr Ewa Nowak - Kübler
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Watraszyńska
Data wytworzenia informacji: 2003-07-01 10:56:07
Data udostępnienia informacji: 2003-07-01 10:56:07
Data ostatniej aktualizacji: 2011-09-16 08:57:40

Wersja do wydruku...

corner   corner