logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


URZĄD MIASTA OPOLA

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

ds. gospodarowania gminnym zasobem lokalowym  i spraw organizacyjnych w Wydziale Lokalowym

 

1.

 

 

Wymagania niezbędne

 

 

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo polskie

Oświadczenie

b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

Oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e) wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku ekonomia, zarządzanie, prawo, administracja

Kserokopia dyplomu lub świadectwa lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c)

f) staż pracy – co najmniej 3 lata

 

Kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginalne zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c) 

 

 

2.

 

 

Wymagania dodatkowe

 

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań

  1. a) znajomość ustawy o samorządzie gminnym

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

  1. b) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

  1. c)  znajomość Statutu Miasta Opola

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

  1. d) znajomość Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

  1. e) znajomość obowiązujących przepisów prawa w zakresie pełnionych obowiązków: ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu Cywilnego, spraw społecznych,

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

  1. umiejętność pracy w zespole
    i komunikacji interpersonalnej, zdolność analitycznego myślenia, odpowiedzialność, uczciwość, obowiązkowość, uprzejmość, wysoka kultura osobista, odporność na stres.

 

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

 

 

3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami,
  2. przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu   Miasta Opola,
  3. kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną,
  4. prowadzenie rejestru wolnych lokali (mieszkalnych, socjalnych, użytkowych) do zagospodarowania i analiza potrzeb w tym zakresie,
  5. prowadzenie bieżącej informacji o ilości zawartych umów najmu dla potrzeb statystycznych,
  6. monitorowanie spraw związanych z prowadzeniem procedur przetargowych na najem lokali użytkowych i garaży, zawarciem umowy najmu i sposobem wykorzystywania lokalu po zawarciu umowy najmu,
  7. przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania Radnych Miasta Opola,
  8. prowadzenie aktualizacji dokumentów w systemie zarządzania jakością i dokonywanie ich weryfikacji pod kątem przepisów prawnych,
  9. dokonywanie aktualizacji kart usług zamieszczanych na Platformie e-Usług Publicznych Urzędu Miasta Opola,
  10. zamieszczanie na stronie internetowej www.opole.pl oraz Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Opola informacji w zakresie spraw lokalowych,
  11. współpracowanie w zakresie realizowanych zadań z  wydziałami merytorycznymi Urzędu Miasta Opola oraz jednostkami miejskimi,
  12. wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego w zakresie zadań Wydziału Lokalowego

 

4. Warunki pracy na stanowisku:

 

Praca samodzielna, wymagająca wysiłku umysłowego, odporności na stres, w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca w budynku Urzędu Miasta Opola, przy ul. Ozimskiej 19, IX piętro (winda). Obsługa monitorów ekranowych powyżej 4 godzin dziennie.

 

  1. W miesiącu maju 2015 r. wskaźnik zatrudnienia  osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 2,05 %.

 

6.        Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a)  dokumenty wymienione powyżej;

b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182) oraz ustawą
 z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202.)” i podpisem;

 

  1. list motywacyjny;

 

  1. kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola;

 

  1. dokument potwierdzający niepełnosprawność. *

 

Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. gospodarowania gminnym zasobem lokalowym i spraw organizacyjnych w Wydziale Lokalowym  w terminie  do dnia  10 lipca 2015 r. , decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.

           

           

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.

 

* W przypadku osób niepełnosprawnych

 

 

                  

Nazwa dokumentu: Wydział Lokalowy
Skrócony opis: stanowisko ds. gospodarowania gminnym zasobem lokalowym i spraw organizacyjnych
Osoba, która wytworzyła informację: Małgorzata Tarkowska
Osoba, która odpowiada za treść: Izabela Baryłowicz
Osoba, która wprowadzała dane: Małgorzata Tarkowska
Data wytworzenia informacji: 2015-06-26 09:21:15
Data udostępnienia informacji: 2015-06-26 09:21:15
Data ostatniej aktualizacji: 2015-06-26 09:26:31

Wersja do wydruku...

corner   corner