Prezydent Miasta Opola
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
Kierownik Referatu Informatyki
Wymagania niezbędne:
a) Wykształcenie wyższe informatyczne lub techniczne.
b) co najmniej dwuletni staż pracy na stanowiskach określonych w art.3 ust.4 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych.
c) Doświadczenie zawodowe: 4 lata pracy w obszarze informatyki.
Wymagania dodatkowe:
a) Znajomość zagadnień związanych z :
a) sieciami LAN/WAN,
b) TCP/IP,
c) administrowaniem relacyjnymi bazami danych,
d) administrowaniem serwerów sieciowych,
e) bezpieczeństwem sieci komputerowych,
f) administrowaniem systemów Linux, MS Windows Server 200x, UNIX, Novell,
g) urządzeniami aktywnymi Cisco,
h) doświadczenie w zarządzaniu infrastrukturą informatyczną,
i) udział w projektach budowy sieci (okablowanie strukturalne wraz instalacją sprzętu sieciowego.
b) Umiejętność kierowania zespołem.
c) Znajomość prawa zamówień publicznych w podstawowym zakresie.
d) Gotowość poszerzania wiedzy, szczególnie w zakresie systemów informatycznych i nowych technologii
e) Umiejętność pracy w grupie, samodzielność, komunikatywność, zdolności organizacyjne, kreatywność, uprzejmość w kontaktach z ludźmi.
f) Dobra znajomość języka angielskiego.
Zakres wykonywanych obowiązków:
a) Tworzenie strategii rozwoju sieci teleinformatycznej urzędu i miasta.
b) Analiza potrzeb gminy w zakresie baz danych.
c) Analiza potrzeb gminy w zakresie rozwoju sieci, oraz wymiany sprzętu sieciowego.
d) Rekomendacje w zakresie wyboru sprzętu, systemów operacyjnych i bazodanowych.
e) Nadzór nad wdrożeniami.
f) Zapewnienie i organizacja serwisu sprzętu i oprogramowania.
g) Zapewnienie ciągłości pracy sieci LAN/WAN i systemów informatycznych.
h) Zapewnienie bezpieczeństwa danych i zabezpieczenie przed ich utratą.
Wymagane dokumenty:
a) Życiorys
b) List motywacyjny
c) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
d) oryginał kwestionariusza osobowego,
e) kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
f) dokumenty poświadczające wymagany okres zatrudnienia ( kserokopie świadectw pracy , zaświadczenie potwierdzające obecny okres zatrudnienia
g) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku pracy określonym w ogłoszeniu,
h) oświadczenie o nie popełnieniu przestępstwa umyślnie.
Wymagane dokumenty należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Referatu Informatyki w terminie do dnia 28 lutego 2006 r.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.
Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.).