|
URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Dyrektora Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu
1. Wymagania niezbędne :
- wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne,
- co najmniej 5 letni staż pracy, w tym:
- co najmniej 2 letni staż pracy na stanowiskach urzędniczych zgodnie z art. 3 ust. 4 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami).
2. Wymagania dodatkowe :
- 3 letni staż pracy na stanowiskach kierowniczych związanych z :
- pełnieniem obowiązków inwestora przy organizowaniu procesu inwestycyjnego,
- organizacją placów budów oraz koordynacją i kierowaniem robotami budowlanymi,
- ukończone studia podyplomowe lub kursy z zakresu zamówień publicznych,
- doświadczenie w zakresie stosowania przepisów związanych z zamówieniami publicznymi,
- umiejętność zarządzania zespołem ludzkim, umiejętność strategicznego i analitycznego myślenia, samodzielność w podejmowaniu decyzji.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- kierowanie Miejskim Zarządem Dróg w Opolu na podstawie uprawnień wynikających z odpowiednich przepisów prawa dla jednostek budżetowych oraz udzielonych przez Prezydenta Miasta Opola pełnomocnictw,
- realizacja zadań statutowych Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu, w szczególności organizowanie i prowadzenie inwestycji drogowych miasta,
- reprezentowanie jednostki na zewnątrz,
- współpraca z jednostkami zewnętrznymi oraz z wydziałami Urzędu Miasta.
4. Wymagane dokumenty :
- życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
- list motywacyjny,
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom ukończenia studiów, świadectwo ukończenia studiów podyplomowych),
- oryginał kwestionariusza osobowego,
- kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- dokumenty poświadczające wymagane doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy lub zaświadczenie potwierdzające zatrudnienie w przypadku trwania stosunku pracy),
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku pracy określonym w ogłoszeniu,
- oświadczenie o nie popełnieniu przestępstwa umyślnego,
Wymagane dokumenty należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz , pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem : Dotyczy naboru na stanowisko Dyrektora Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu w terminie do dnia 18 kwietnia 2006 r.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.
Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą :
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.).
Osoba, która odpowiada za treść: | Grzegorz Mroczek | Osoba, która wprowadzała dane: | Grzegorz Mroczek | Data wytworzenia informacji: | 2006-03-31 15:37:29 | Data udostępnienia informacji: | 2006-03-31 15:37:29 | Data ostatniej aktualizacji: | 2006-04-04 08:40:53 |
Wersja do wydruku...
|