logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


 
URZĄD MIASTA OPOLA

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY


referenta w Biurze Obsługi Obywatela w Wydziale Organizacyjnym


1.



Wymagania niezbędne



Wymagane dokumenty

  1. Wykształcenie wyższe

Kserokopia dyplomu

  1. Staż pracy - co najmniej 3 miesięczny w urzędzie gminy

Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy, opinia ze stażu tzw. absolwenckiego

2.



Wymagania dodatkowe



Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

  1. Biegła obsługa komputera, w tym narzędzi internetowych

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV

  1. Znajomość języka niemieckiego lub angielskiego w stopniu umożliwiającym porozumie-wanie się

Kserokopia świadectwa maturalnego lub i/lub indeksu szkoły wyższej

  1. Znajomość spraw załatwianych w Urzędzie Miasta Opola

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV

  1. Wiedza na temat rozmieszcze-nia w budynkach Urzędu Miasta Opola komórek organizacyjnych

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV


3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. zapewnienie funkcjonowania Biura Obsługi Obywatela w godzinach pracy Urzędu,


  1. udzielanie stronom zgłaszającym się do Biura informacji o trybie i miejscu załatwiania spraw urzędowych,


  1. przyjmowanie podań, skarg, wniosków oraz innych pism i przekazywanie ich do kancelarii ogólnej,


  1. wydawanie druków, formularzy i pomoc w ich wypełnianiu.


4. Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać:

  1. dokumenty wymienione powyżej,

  2. życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.),


  1. list motywacyjny,


  1. kwestionariusz osobowy,


  1. oświadczenie o niepopełnieniu przestępstwa umyślnego.


Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko referenta w Biurze Obsługi Obywatela w Wydziale Organizacyjnym w terminie do dnia 12.05.2006 r.

Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.

Prezydent Miasta
Ryszard Zembaczyński

Nazwa dokumentu: referent w Biurze Obsługi Obywatela
Osoba, która wprowadzała dane: Grzegorz Marcjasz
Data wytworzenia informacji: 2006-04-26 09:27:14
Data udostępnienia informacji: 2006-04-26 09:27:14
Data ostatniej aktualizacji: 2006-04-26 09:37:53

Wersja do wydruku...

corner   corner