logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


 Miejski Ośrodek Pomocy Osobom Bezdomnym i Uzależnionym w Opolu
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

samodzielnego referenta ds. administracyjno-finansowych 

Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie  co najmniej średnie  ogólne lub ekonomiczne,
  2. staż pracy minimum 4 lata,
  3. doskonała znajomość obsługi komputera ( program płatnik, płace, kadry),
  4. znajomość prawa z zakresu kadrowo-płacowego,
  5. znajomość przepisów z zakresu świadczeń z ubezpieczenia społecznego,
  6. umiejętność stosowania prawa w praktyce. 
Wymagania dodatkowe:
  1. doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  2. odpowiedzialność, samodzielność, obowiązkowość i punktualność,
  3. umiejętność pracy w zespole.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:           
  1. Sporządzanie list płac,
  2. naliczanie i rozliczanie świadczeń z ubezpieczenia społecznego,
  3. prowadzenie kancelarii, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji Ośrodka,
  4. prowadzenie spraw zakładowego funduszu świadczeń socjalnych Ośrodka,
  5. sporządzanie tytułów wykonawczych oraz zestawień i przekazywanie ich do właściwych terytorialnie  organów egzekucyjnych,
  6. ustalanie miejsc pobytu dłużników.
Wymagane dokumenty:
  1. życiorys ( CV),
  2. list motywacyjny,
  3. dokument poświadczający wykształcenie,
  4. dokumenty poświadczające staż pracy,
  5. kwestionariusz osobowy,
  6. dokument potwierdzający umiejętności obsługi komputera,
  7. inne posiadane dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
  8. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na stanowisku pracy ogłoszonym w ogłoszeniu,
  9. oświadczenie o niepopełnieniu przestępstwa umyślnego.   

Wymagane dokumenty należy składać w Miejskim Ośrodku Pomocy Osobom

Bezdomnym i Uzależnionym w Opolu, ul. Ks. J. Popiełuszki 18, pokój nr 3, parter z  dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko samodzielnego referenta ds. administracyjno-finansowych w Miejskim Ośrodku Pomocy Osobom Bezdomnym i Uzależnionym w Opolu w terminie do dnia 15 marca 2006 r.

Dokumenty, które wpłyną do Miejskiego Ośrodka Pomocy Osobom Bezdomnym i Uzależnionym po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacje o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz  w Miejskim Ośrodku Pomocy Osobom Bezdomnym i Uzależnionym w Opolu.

Osoba, która wprowadzała dane: Grzegorz Mroczek
Data wytworzenia informacji: 2006-02-28 09:51:21
Data udostępnienia informacji: 2006-02-28 09:51:21
Data ostatniej aktualizacji: 2006-02-28 09:54:09

Wersja do wydruku...

corner   corner