|
URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Stanowisko ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych w Referacie Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych w Wydziale Spraw Obywatelskich
-
Wymagania niezbędne
|
Wymagania dodatkowe
|
-
wykształcenie – wyższe,
|
Kserokopia dyplomu
|
-
staż pracy – min. 10 miesięcy pracy w administracji samorządowej,
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
|
-
bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym umiejętność posługiwania się edytorem tekstu ( pisanie pism ).
|
Oświadczenie w CV lub zaświadczenie o ukończonych kursach
|
-
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełniane wymagania
|
-
znajomość ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych i aktów wykonawczych do tej ustawy,
|
Oświadczenie w CV lub zaświadczenie o ukończonych kursach
|
-
znajomość języka niemieckiego lub angielskiego w stopniu podstawowym,
|
Oświadczenie w CV lub zaświadczenie o ukończonych kursach
|
-
posiadanie cech osobowych i predyspozycji, jak np.: komunikatywność, dokładność, samodzielność, dyspozycyjność i wysoka kultura osobista, inicjatywność.
|
Oświadczenie w CV
|
-
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
załatwianie spraw meldunkowych ( zameldowania i wymeldowania na podstawie zgłoszeń meldunkowych ),
-
przyjmowanie wniosków o wydanie dowodu osobistego oraz prowadzanie dokumentacji związanej z wymianą, zwrotem i utratą dokumentów stwierdzających tożsamość,
-
wydawanie różnych zaświadczeń w zakresie ewidencji ludności i dowodów osobistych,
-
przetwarzanie danych ewidencyjnych, przepracowywanie druków meldunkowych, aktualizowanie bazy komputerowej i kartotecznej ( KOM-y),
-
prace w zakresie archiwizowania dokumentów wydziałowych,
-
udział w pracach związanych z wyborami,
-
załatwianie korespondencji o charakterze techniczno – przygotowawczym w zakresie ewidencji ludności i dowodów osobistych,
-
inne zadania z zakresu ustawy o ewidencji ludności i dowodów osobistych zlecone przez kierownictwo Wydziału.
-
Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
-
dokumenty wymienione powyżej,
-
życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póżn. zm. ) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z póżn. zm. ),
-
list motywacyjny,
-
kwestionariusz osobowy,
-
oświadczenie o niepopełnieniu przestępstwa umyślnego.
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola Rynek – Ratusz, p. nr 64, III półpiętro, z dopiskiem
Nazwa dokumentu: | stanowisko ds.ewidencji ludności i dowodów osobistych | Osoba, która wytworzyła informację: | Joanna Parobecka | Osoba, która odpowiada za treść: | Joanna Parobecka | Osoba, która wprowadzała dane: | Joanna Parobecka | Data wytworzenia informacji: | 2006-08-17 12:41:47 | Data udostępnienia informacji: | 2006-08-17 12:41:47 | Data ostatniej aktualizacji: | 2006-08-17 12:45:18 |
Wersja do wydruku...
|