logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


 

URZĄD MIASTA OPOLA

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY


inspektora ds. inwestycji z udziałem środków ludności w Wydziale Inwestycji Miejskich

(nazwa stanowiska pracy)

1.



Wymagania niezbędne



Wymagane dokumenty


a) wykształcenie wyższe techniczne


a) kserokopia dyplomu

b) staż pracy – 3 lata

- praca w wykonawstwie, biurach projektów, biurach inżyniera kontraktów lub w urzędzie i jednostkach samorządowych na pokrewnych stanowiskach

a) kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie

o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy


c) uprawnienia budowlane

a) uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub stwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,

b) zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby inżynierów Budownictwa



2.



Wymagania dodatkowe



Wymagane dokumenty

a) znajomość zagadnień związanych z uruchamianiem inwestycji, ogólna znajomość ustawy prawo zamówień publicznych, prawo budowlane , ogólna znajomość ustawy o finansach publicznych oraz zagadnień związanych z gospodarką finansową samorządu terytorialnego


a) zaświadczenia, certyfikaty, zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

b) znajomość obsługi komputera w tym programu kosztorysowego( np. SEKO)

a) zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

c) samodzielność w podejmowaniu decyzji

a) zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

d) umiejętność komunikacji interpersonalnej

a) zapis w liście motywacyjnym


3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a. Poznanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.

b. Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola oraz Regulaminu organizacyjnego miasta Opola.

c. Kompletowanie i przekazywanie akt do Archiwum UM Opola, zgodnie z rzeczowym wykazem akt.

d. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z programowaniem, realizacją i finansowaniem zadań realizowanych częściowo ze środków budżetu miasta i częściowo ze środków ludności.

e. Rozliczanie rzeczowe i finansowe zadań realizowanych z udziałem środków ludności.

f. Przygotowanie dokumentacji przetargowej dla Referatu Przetargów i Zamówień Publicznych na zadania realizowane z udziałem środków ludności.

g. Załatwianie spraw formalno-prawnych dla zadań z udziałem środków ludności.

h. Przygotowanie umów o realizację wspólnych przedsięwzięć oraz zadań z udziałem środków ludności.

i. Udział w radach budowy i komisjach odbiorowych na przydzielonych zadaniach.

j. Rozliczanie końcowe powierzonych zadań i przekazywanie ich protokołami przekazania -przejęcia środków trwałych (PT, OT) do użytku .

k. Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na przydzielonych zadaniach.

l. Prowadzenie wszystkich spraw związanych z przeglądami, gwarancją i rękojmia nadzorowanych robót .

m. Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.

4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a) dokumenty wymienione powyżej

b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.),

c) list motywacyjny,

d) kwestionariusz osobowy,

e) oświadczenie o nie popełnieniu przestępstwa umyślnego.

Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem:

Dotyczy naboru na stanowisko Inspektor ds. ds. inwestycji z udziałem środków ludności w Wydziale Inwestycji Miejskich


w terminie do dnia 07 września 2006r.

Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.





Nazwa dokumentu: inspektor ds.inwestycji z udziałem środków ludności
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna Parobecka
Osoba, która odpowiada za treść: Joanna Parobecka
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Parobecka
Data wytworzenia informacji: 2006-08-24 08:13:56
Data udostępnienia informacji: 2006-08-24 08:13:56
Data ostatniej aktualizacji: 2006-08-24 08:16:42

Wersja do wydruku...

corner   corner