URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Kierownik Referatu Eksploatacji Zasobów Gminnych w Wydziale
Lokalowym
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) wykształcenie wyższe
|
Kserokopia dyplomu ukończenia studiów
|
b) staż pracy 4 lata, w tym 2 lata stażu na stanowisku urzędniczym w administracji publicznej zgodnie z art.3 ust.4 ustawy z dnia
22 marca 1990 r o pracownikach samorządowych
|
kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu
w przypadku trwania stosunku pracy
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) bardzo dobra znajomość ustawy o własności lokali
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
B) znajomość kodeksu cywilnego
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
c)znajomość przepisów KPA
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
d) znajomość przepisów z zakresu prawa budowlanego
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
e)uprawnienia z zakresu zarządzania nieruchomościami
|
Kserokopia licencji zarządcy nieruchomościami
|
f) 1 rok stażu pracy na stanowiskach związanych z zarządzaniem nieruchomościami
|
kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
|
g) umiejętność komunikacji interpersonalnej
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
h)samodzielność w podejmowaniu decyzji
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
i)bardzo dobra znajomość obsługi programów Oficce
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) Planowanie,organizacja i kierowanie pracą Referatu Eksploatacji Zasobów
Gminnych
b) Nadzorowanie zarządców, którym powierzono zarządzanie zasobem gminy
w rejonach I, II, III
c) Uczestniczenie w planowaniu remontów i konserwacji w lokalach i budynkach
stanowiących własność i współwłasność gminy Opole
d) Przygotowywanie stanowiska gminy Opole w sprawach wspólnot
mieszkaniowych, w których gmina posiada udziały oraz reprezentowanie gminy na
zebraniach wspólnot
e) Sporządzanie sprawozdań i analiz z realizacji remontów, zadań inwestycyjnych
f) uczestniczenie w wizjach lokalnych budynków i lokali gminnych
g) Nadzór nad terminowością realizacji uchwał i zarządzeń
h) Załatwianie zgłaszanych przez mieszkańców spraw dot. stanu technicznego
zasobów mieszkaniowych gminy Opole oraz działalności zarządców mienia
gminnego
i) Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożobnego
4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony
klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy
dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia
1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z
dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn.
zm.),
-
list motywacyjny,
-
kwestionariusz osobowy,
d) oświadczenie o nie popełnieniu przestępstwa umyślnego.
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr
64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Referatu
Eksploatacji Zasobów Gminnych w Wydziale Lokalowym w terminie do dnia
15 września 2006 r.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą
rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu
Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta
Opola.