URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
ds. obsługi sekretariatu Zastępcy Prezydenta Miasta Opola i Sekretarza Miasta Wydziale Organizacyjnym
(nazwa stanowiska pracy)
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) wykształcenie wyższe,
|
a) kserokopia dyplomu,
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty
|
-
umiejętność obsługi urządzeń biurowych i komputera w tym urządzeń internetowych
-
umiejętność redagowania pism
-
znajomość ustawy o samorządzie gminnym, Kodeksu postępowania administracyjnego oraz Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola
-
doświadczenie zawodowe na stanowisku ds. obsługi sekretariatu
-
znajomość języka obcego w stopniu komunikatywnym
|
a) zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
b) zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
c) zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
d) zapisy w liście motywacyjnym lub w CV
potwierdzające spełnianie wymagania
e) zapisy w liście motywacyjnym lub w CV
potwierdzające spełnianie wymagania
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Prowadzenie sekretariatu Zastępcy Prezydenta Miasta i Sekretarza Miasta.
2. Redagowanie i sporządzanie pism oraz innych dokumentów.
3. Organizowanie narad zwoływanych przez Zastępcę Prezydenta Miasta i Sekretarza Miasta.
4. Przygotowywanie Zastępcy Prezydenta Miasta i Sekretarzowi Miasta planu udziału w zebraniach, naradach, uroczystościach itp.
5. Organizacja przyjęć interesantów przez Zastępcę Prezydenta Miasta i Sekretarza Miasta.
6. Przyjmowanie telefonicznych interwencji od obywateli.
7. Obsługa urządzeń biurowych i komputera, w tym urządzeń internetowych.
4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.),
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy,
e) oświadczenie o nie popełnieniu przestępstwa umyślnego.
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem:
Dotyczy naboru na stanowisko ds. obsługi sekretariatu Zastępcy Prezydenta Miasta Opola
i Sekretarza Miasta w Wydziale Organizacyjnym
w terminie do dnia 21 września 2006 r.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.