URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
ds. obsługi kancelaryjno – biurowej oraz ewidencji sprzętu i oprogramowania
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) wykształcenie średnie
|
Kserokopia świadectwa ukończenia szkoły średniej
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) swobodne posługiwanie się narzędziami pakietu Microsoft Office
|
zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
b) umiejętność skanowania i obróbki skanowanych dokumentów
|
zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
c) bardzo dobra znajomość oprogramowania SUBIEKT GT
|
zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
-
znajomość budowy i funkcjonowania sprzętu komputerowego oraz sieci komputerowych
|
zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
-
znajomość podstaw HTML oraz programów do obróbki grafiki rastrowej i wektorowej
|
zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
f) diagnozowanie i rozwiązywanie nieskomplikowanych problemów zgłaszanych przez użytkowników sprzętu komputerowego
|
zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
g) umiejętność kompletowania akt zgodnie z instrukcją kancelaryjną
|
zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
Kompletowanie i przekazywanie akt całego Wydziału do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną.
-
Prowadzenie rejestru spraw prowadzonych przez Wydział, zgodnie z rzeczowym wykazem akt.
-
Prowadzenie, ewidencjonowanie, przechowywanie i udostępnianie dokumentacji Wydziału, zgodnie z podziałem obowiązków w tym zakresie określonym w Zarządzeniu Wewnętrznym Naczelnika Wydziału.
-
Ekspedycja i odbiór korespondencji wydziałowej.
-
Przekazywanie Naczelnikowi do zapoznania i dekretacji przychodzącej korespondencji oraz jej dystrybucja zgodnie z dekretacją.
-
Obsługa kancelaryjno – biurowa pracowników Wydziału, w tym zapewnienie wyposażenia w materiały biurowe, prowadzenie biblioteki literatury fachowej, dostarczanie i dystrybucja prasy.
-
Prowadzenie księgi inwentarzowej wyposażenia Wydziału, w tym bieżące dokonywanie wpisów odzwierciedlających wszystkie zmiany stanu wyposażenia.
-
Prowadzenie ewidencji komputerowej sprzętu i oprogramowania zainstalowanego w Urzędzie.
-
Prowadzenie dokumentacji z zakresu kontroli wewnętrznych i zewnętrznych, w tym ewidencji prowadzonych czynności.
-
Obsługa pracowników Urzędu Miasta Opola w zakresie rozwiązywania drobnych problemów sprzętowych i programowych.
-
Aktualizacja wybranych części serwisu www Urzędu Miasta Opola.
4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.),
-
list motywacyjny,
-
kwestionariusz osobowy,
d) oświadczenie o nie popełnieniu przestępstwa umyślnego.
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. obsługi kancelaryjno – biurowej oraz ewidencji sprzętu i oprogramowania
w terminie do dnia 22 września 2006 r.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.