Urząd Miasta
Rynek-Ratusz
URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
inspektor w Referacie Realizacji i Nadzoru
(nazwa stanowiska pracy)
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) wykształcenie - wyższe techniczne
|
Kserokopia dyplomu lub świadectwa
|
b) staż pracy – 3 lata
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
|
c) prawo jazdy kat. B
|
Kserokopia prawa jazdy
|
d) umiejętność obsługi urządzeń biurowych
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
d) umiejętność obsługi komputera
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) inżynier budownictwa
|
tak
|
b) inżynier inżynierii sanitarnej
|
tak
|
c) -------------------------------
|
--------------------------------
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.
-
Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Miasta Opola.
-
Przedkładanie propozycji do okresowych planów pracy Biura.
-
Składanie wniosków w zakresie usprawnienia organizacji pracy na własnym stanowisku
i w Biurze.
-
Nadzór nad realizacją zadań w ramach Projektu FS/ISPA.
-
Koordynacja prac zmierzających do uzyskania i przyjęcia do realizacji projektów budowlanych zadań objętych Projektem wraz ze wszystkimi opiniami, uzgodnieniami i zezwoleniami wymaganymi przez przepisy prawa polskiego.
-
Weryfikacja dokumentacji projektowej.
-
Współudział w przygotowywaniu dokumentacji przetargowej.
-
Przygotowywanie przetargów dla innych działań prowadzonych przez JRP.
-
Koordynacja i nadzór nad prawidłową realizacją przetargów w ramach Programu FS/ISPA.
-
Uczestnictwo w pracach komisji przetargowych.
-
Monitorowanie rzeczowej realizacji Projektu.
-
Przygotowanie kontraktów zawieranych z wykonawcami i uzyskanie akceptacji projektów kontraktów przez Dysponenta, Sektorowego Pełnomocnika ds. Realizacji Projektu i Komisji Europejskiej.
-
Sprawdzanie, podpisywanie dowodów księgowych (faktur, rachunków i świadectw) pod względem merytorycznym (rzeczowym).
-
Uczestnictwo w odbiorach częściowych, końcowych i pogwarancyjnych zadań realizowanych
w ramach Programu FS/ISPA.
-
Udział w naradach koordynacyjnych w toku realizacji inwestycji.
-
Dokonywanie rozliczeń końcowych prowadzonych inwestycji wraz z przekazaniem protokołem przekazania – przyjęcia środków trwałych.
-
Sporządzanie sprawozdań z realizacji inwestycji oraz przygotowywanie materiałów i analiz
w tym zakresie.
-
Przygotowywanie informacji w zakresie rzeczowej realizacji Projektu na potrzeby sporządzanych raportów z postępów realizacji Projektu i ad hoc.
-
Nadzór nad prawidłowością stosowania procedur formalnych wynikających z wymogów Prawa budowlanego i innych stosownych przepisów.
-
Przygotowywanie korespondencji tematycznej.
-
Bieżące informowanie gmin współuczestniczących w realizacji Projektu o rzeczowym zaawansowaniu inwestycji.
-
Współpraca oraz nadzór nad Inżynierem Kontraktu i Konsultantami Projektu.
-
Prowadzenie korespondencji tematycznej zgodnie z rzeczowym wykazem akt Biura oraz przygotowywanie do archiwizacji dokumentów gromadzonych w Referacie.
-
Współpraca z wydziałami merytorycznymi, Gminami uczestniczącymi w Projekcie, jednostkami, organizacjami, osobami prawnymi i osobami fizycznymi w zakresie realizacji Projektu FS/ISPA.
-
Dbanie o ład i estetykę miejsca pracy.
-
Dbanie o należyte stosunki interpersonalne ze współpracownikami.
-
Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.
ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI
-
Należyte i sumienne wykonywanie obowiązków służbowych.
-
Terminowe załatwienie spraw.
-
Należyte i sumienne załatwianie spraw obywateli.
-
Przestrzeganie dyscypliny pracy, przepisów bhp oraz p.poż.
-
Sprawne wykonywanie poleceń służbowych.
-
Ochronę danych osobowych i innych informacji (w tym informacji niejawnych) związanych
z zakresem wykonywanych zadań oraz załatwianych spraw przez niepowołanym dostępem, nieuzasadnionym przetwarzaniem lub zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem bądź pozyskaniem.
- w tym:
-
za współpracę z jednostkami zewnętrznymi (WiK, MZD, NFOŚiGW, WFOŚiGW),
-
za współpracę z komórkami Urzędu,
-
za ochronę danych osobowych przetwarzanych na stanowisku pracy w sprawach związanych z pracownikami zatrudnionymi w BPFS.
4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.),
-
list motywacyjny,
-
kwestionariusz osobowy,
d) oświadczenie o nie popełnieniu przestępstwa umyślnego.
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr
64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko inspektora w Referacie
Realizacji i Nadzoru w Biurze Projektu FS w terminie do dnia 23 października 2006 r.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą
rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.
Opole, dnia 9 października 2006 r.