logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


 

Urząd Miasta

Rynek-Ratusz



URZĄD MIASTA OPOLA

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY


inspektor w Referacie Realizacji i Nadzoru

(nazwa stanowiska pracy)



1.



Wymagania niezbędne



Wymagane dokumenty

a) wykształcenie - wyższe techniczne

Kserokopia dyplomu lub świadectwa

b) staż pracy – 3 lata

Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy

c) prawo jazdy kat. B

Kserokopia prawa jazdy

d) umiejętność obsługi urządzeń biurowych

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub
w CV potwierdzające spełnianie wymagania

d) umiejętność obsługi komputera

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub
w CV potwierdzające spełnianie wymagania


2.



Wymagania dodatkowe



Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

a) inżynier budownictwa

tak

b) inżynier inżynierii sanitarnej

tak

c) -------------------------------

--------------------------------


3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.

  2. Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Miasta Opola.

  3. Przedkładanie propozycji do okresowych planów pracy Biura.

  4. Składanie wniosków w zakresie usprawnienia organizacji pracy na własnym stanowisku
    i w Biurze.

  5. Nadzór nad realizacją zadań w ramach Projektu FS/ISPA.

  6. Koordynacja prac zmierzających do uzyskania i przyjęcia do realizacji projektów budowlanych zadań objętych Projektem wraz ze wszystkimi opiniami, uzgodnieniami i zezwoleniami wymaganymi przez przepisy prawa polskiego.

  7. Weryfikacja dokumentacji projektowej.

  8. Współudział w przygotowywaniu dokumentacji przetargowej.

  9. Przygotowywanie przetargów dla innych działań prowadzonych przez JRP.

  10. Koordynacja i nadzór nad prawidłową realizacją przetargów w ramach Programu FS/ISPA.

  11. Uczestnictwo w pracach komisji przetargowych.

  12. Monitorowanie rzeczowej realizacji Projektu.

  13. Przygotowanie kontraktów zawieranych z wykonawcami i uzyskanie akceptacji projektów kontraktów przez Dysponenta, Sektorowego Pełnomocnika ds. Realizacji Projektu i Komisji Europejskiej.

  14. Sprawdzanie, podpisywanie dowodów księgowych (faktur, rachunków i świadectw) pod względem merytorycznym (rzeczowym).

  15. Uczestnictwo w odbiorach częściowych, końcowych i pogwarancyjnych zadań realizowanych
    w ramach Programu FS/ISPA.

  16. Udział w naradach koordynacyjnych w toku realizacji inwestycji.

  17. Dokonywanie rozliczeń końcowych prowadzonych inwestycji wraz z przekazaniem protokołem przekazania – przyjęcia środków trwałych.

  18. Sporządzanie sprawozdań z realizacji inwestycji oraz przygotowywanie materiałów i analiz
    w tym zakresie.

  19. Przygotowywanie informacji w zakresie rzeczowej realizacji Projektu na potrzeby sporządzanych raportów z postępów realizacji Projektu i ad hoc.

  20. Nadzór nad prawidłowością stosowania procedur formalnych wynikających z wymogów Prawa budowlanego i innych stosownych przepisów.

  21. Przygotowywanie korespondencji tematycznej.

  22. Bieżące informowanie gmin współuczestniczących w realizacji Projektu o rzeczowym zaawansowaniu inwestycji.

  23. Współpraca oraz nadzór nad Inżynierem Kontraktu i Konsultantami Projektu.

  24. Prowadzenie korespondencji tematycznej zgodnie z rzeczowym wykazem akt Biura oraz przygotowywanie do archiwizacji dokumentów gromadzonych w Referacie.

  25. Współpraca z wydziałami merytorycznymi, Gminami uczestniczącymi w Projekcie, jednostkami, organizacjami, osobami prawnymi i osobami fizycznymi w zakresie realizacji Projektu FS/ISPA.

  26. Dbanie o ład i estetykę miejsca pracy.

  27. Dbanie o należyte stosunki interpersonalne ze współpracownikami.

  28. Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.


          ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI


  1. Należyte i sumienne wykonywanie obowiązków służbowych.

  2. Terminowe załatwienie spraw.

  3. Należyte i sumienne załatwianie spraw obywateli.

  4. Przestrzeganie dyscypliny pracy, przepisów bhp oraz p.poż.

  5. Sprawne wykonywanie poleceń służbowych.

  6. Ochronę danych osobowych i innych informacji (w tym informacji niejawnych) związanych
    z zakresem wykonywanych zadań oraz załatwianych spraw przez niepowołanym dostępem, nieuzasadnionym przetwarzaniem lub zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem bądź pozyskaniem.


-  w tym:

  • za współpracę z jednostkami zewnętrznymi (WiK, MZD, NFOŚiGW, WFOŚiGW),

  • za współpracę z komórkami Urzędu,

  • za ochronę danych osobowych przetwarzanych na stanowisku pracy  w sprawach związanych z pracownikami zatrudnionymi w BPFS.



4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a) dokumenty wymienione powyżej

b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.),


  1. list motywacyjny,


  1. kwestionariusz osobowy,


d) oświadczenie o nie popełnieniu przestępstwa umyślnego.



Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr

64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko inspektora w Referacie

Realizacji i Nadzoru w Biurze Projektu FS w terminie do dnia 23 października 2006 r.

Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą

rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.

Opole, dnia 9 października 2006 r.

Nazwa dokumentu: inspektor
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna Parobecka
Osoba, która odpowiada za treść: Joanna Parobecka
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Parobecka
Data wytworzenia informacji: 2006-10-09 14:46:39
Data udostępnienia informacji: 2006-10-09 14:46:39
Data ostatniej aktualizacji: 2006-10-09 14:50:28

Wersja do wydruku...

corner   corner