logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


URZĄD MIASTA OPOLA

 

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

 

 

ds. nadzoru  inwestorskiego w zakresie ogólno- budowlanym

 

 

  w Wydziale Inwestycji Miejskich

 

(nazwa stanowiska pracy)

 

1.

 

 

 

Wymagania niezbędne

 

 

 

Wymagane dokumenty

 

a) wykształcenie: średnie techniczne

 

a)    kserokopia dyplomu

 

b)   staż pracy –  wykonawstwo: kierownik budowy, kierownik robót, inspektor nadzoru w biurach inżyniera kontraktów

 

a)     kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie

 

        o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy 

 

c)  uprawnienia  budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej

 

 

 

a)  kserokopia  dokumentu

 

 

d)  przynależność do Okręgowej Izby inżynierów Budownictwa

 

a)   kserokopia zaświadczenia

 

 

2.

 

 

 

Wymagania dodatkowe

 

 

 

Wymagane dokumenty

 

a) wykształcenie: wyższe techniczne

 

a) kserokopia dyplomu

 

 

b)  znajomość zagadnień związanych z uruchamianiem inwestycji, ogólna znajomość ustawy prawo zamówień  publicznych, prawo budowlane ,

 

a) zaświadczenia lub certyfikaty lub zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełniane wymagania

 

c)  posługiwanie się sprzętem komputerowym i urządzeniami    biurowymi,  wykorzystanie do pracy programów Word, Excel w tym  programu kosztorysowego(SEKO),   poczty elektronicznej,  

 

 

a) zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełniane wymagania

 

d)   samodzielność w podejmowaniu decyzji

 

a) zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełniane wymagania

 

e) praca w urzędzie i jednostkach samorządowych

 

a)     kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie

 

        o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy 

 

f)    uprawnienia budowlane w specjalności drogowej

 

a)  kserokopia dokumentu

 

 

3.    Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

a) poznanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami;

 

       b) przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola oraz Regulaminu Organizacyjnego miasta Opola;

 

       c) kompletowanie i przekazywanie akt do Archiwum UM Opola, zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami kancelaryjną i archiwalną;

 

       d) wykonywanie nadzoru ogólnego nad jednostkami budżetowymi samodzielnie realizującymi zadania inwestycyjne i remontowe finansowane z budżetu miasta w zakresie finansowym;

 

       e) przygotowanie dokumentacji przetargowej dla Referatu Przetargów i Zamówień Publicznych na przydzielone zadania inwestycyjne;

 

       f) załatwianie spraw formalno-prawnych dla przydzielonych zadań inwestycyjnych i remontowych.

 

       g) Przygotowanie umów z wykonawcami na przydzielone zadania;

 

       h) sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót budowlanych realizowanych przez WIM oraz na zadaniach   zleconych Wydziałowi Inwestycji Miejskich przez inne wydziały  jak również jednostki budżetowe podległe UM Opole;

 

       i) rozliczanie rzeczowo-finansowe zakończonych zadań inwestycyjnych i remontowych, przekazanie ich protokołami przekazania ,przejęcia środków trwałych (PT, OT) jednostkom do eksploatacji;

 

       j) udział w Radach budowy i komisjach odbiorowych na przydzielonych zadaniach.

 

       k) prowadzenie spraw związanych z przeglądami, gwarancją i rękojmią inwestycji realizowanych przez Wydział Inwestycji Miejskich;

 

       l) sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót budowlanych na zadaniach z udziałem środków ludności;

 

m) wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.

 

4.    Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

 

a)   dokumenty wymienione powyżej

 

b)   życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą:

Nazwa dokumentu: stanowisko ds. nadzoru inwestorskiego w zakresie ogólno-budowlanym
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna Parobecka
Osoba, która odpowiada za treść: Joanna Parobecka
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Parobecka
Data wytworzenia informacji: 2006-10-27 12:21:48
Data udostępnienia informacji: 2006-10-27 12:21:48
Data ostatniej aktualizacji: 2006-10-27 12:34:33

Wersja do wydruku...

corner   corner