Uchwała w sprawie zasad i warunków
sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych
i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń
|
|
Powierzchnia: 9 643 ha
Obszar w granicach administracyjnych Opola |
Lp. |
Procedura sporządzania uchwały |
Terminy |
I. |
Uchwały nr XV/275/15 z dnia 24 września 2015 r. w sprawie przygotowania przez Prezydenta Miasta Opola projektu uchwały Rady Miasta Opola w sprawie zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabarytów, standardów jakościowych oraz rodzajów materiałów budowlanych, z jakich mogą być wykonane
|
24 września
2015 r.
|
II. |
Ogłoszenie i obwieszczenie Prezydenta Miasta Opola o podjęciu przez Radę Miasta Opola uchwały nr XV/275/15 z dnia 24 września 2015 r.
Do wyżej wymienionego projektu uchwały zainteresowani mogą składać wnioski w terminie do dnia 19 sierpnia 2016 r.
|
07 lipca
2016 r.
|
III. |
Opiniowanie i uzgadnianie projektu uchwały |
od 16 września 2016 r. |
IV.
|
Ogłoszenie i obwieszczenie o wyłożeniu projektu uchwały do publicznego wglądu |
17 października
2016 r. |
Wyłożenie projektu uchwały do publicznego wglądu:
Projekt uchwały
Podział miasta na obszary
System Identyfikacji Miejskiej
Wybrane rozwiązania dla tablic i urządzeń reklamowych:
|
od 24 października 2016 r. do 23 listopada 2016 r. |
Dyskusja publiczna nad przyjętymi w projekcie zasadami |
3 listopada 2016 r., Centrum Dialogu Obywatelskiego, ul. Koraszewskiego 7-9, sala konferencyjna, godz. 15.00 |
Przyjmowanie uwag do projektu uchwały |
do 7 grudnia 2016 r. |
Zarządzenie Prezydenta Miasta Opola w sprawie rozpatrzenia uwag wniesionych do projektu uchwały |
|
V. |
Uchwała Rady Miasta Opola o uchwaleniu uchwały w sprawie zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń
|
|
Ogłoszenie uchwały w Dzienniku Urzędowym Województwa Opolskiego
|
|