URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
ds. socjalnych
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Oświadczenie
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie wyższe
|
Kserokopia dyplomu
|
f) staż pracy co najmniej 1 rok na stanowisku związanym z obsługą zakładowego funduszu świadczeń socjalnych
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginalne zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c) oraz dokument potwierdzający pracę na wskazanym stanowisku
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań
|
a) znajomość ustawy o samorządzie gminnym
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
b) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
c) znajomość Statutu Miasta Opola
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
d) znajomość Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
e) umiejętność:
§ pracy w zespole,
§ interpretowania i rozumienia przepisów prawnych,
§ obsługi komputera oraz urządzeń biurowych,
§ obsługi informatycznych programów kadrowo – płacowych,
§ znajomość przepisów ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych.
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
f) dokładność, skrupulatność, dociekliwość, systematyczność, dyspozycyjność
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.
2. Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola oraz innych regulaminów i procedur obowiązujących w Urzędzie.
- Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną.
4. Opracowywanie corocznych planów finansowych Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych z podziałem na poszczególne rodzaje świadczeń, z uwzględnieniem kwot wynikających z naliczenia odpisu na ZFŚS na dany rok i wysokości salda środków finansowych zgromadzonych na wyodrębnionym rachunku bankowym.
5. Bieżące monitorowanie zgodności zatwierdzonego planu, o którym mowa w ust. 4 z wypłatą świadczeń socjalnych i w razie konieczności, przygotowywanie projektu zmian do ww. planu finansowego.
6. Przyjmowanie i sprawdzanie wniosków złożonych przez osoby uprawnione do korzystania z ZFŚS o wypłatę świadczeń pod względem formalnym i zgodności z obowiązującym prawem i Regulaminem ZFŚS Urzędu Miasta Opola.
7. Ustalanie uprawnień do wypłaty świadczenia wypoczynkowego i pożyczki mieszkaniowej.
8. Sporządzanie projektu umowy w sprawie pożyczki z ZFŚS i przedkładanie jej do podpisu stronom umowy.
9. Sporządzanie wykazów osób uprawnionych do wypłaty świadczenia wypoczynkowego i pożyczki mieszkaniowej, przekazanie ich do podpisu Prezydentowi Miasta i Skarbnikowi Miasta, a następnie przekazanie ich do uzgodnienia związkom zawodowym i do realizacji Wydziałowi Finansowo-Księgowemu lub Wydziałowi Budżetu.
10. Przyjmowanie i kompletowanie wniosków i dokumentów złożonych przez osoby uprawnione do korzystania z ZFŚS o przyznanie zapomogi losowej, zwykłej lub pomocy socjalnej i przekazanie ich Komisji Socjalnej celem rozpatrzenia.
11. Sporządzanie projektu umowy w sprawie zwrotnej pomocy socjalnej z ZFŚS i przedkładanie jej do podpisu stronom umowy.
12. Sporządzanie wykazów osób uprawnionych do wypłaty zapomogi losowej, zwykłej lub pomocy socjalnej zgodnie z decyzją Komisji socjalnej, a następnie przekazanie ich do podpisu Prezydentowi Miasta i Skarbnikowi Miasta oraz do uzgodnienia związkom zawodowym i do realizacji Wydziałowi Finansowo-Księgowemu lub Wydziałowi Budżetu.
13. Sporządzanie niezbędnej dokumentacji i udział w organizacji imprezy integracyjnej dla osób uprawnionych zorganizowanej przez pracodawcę i związki zawodowe.
14. Wprowadzanie wszystkich przyznanych świadczeń z ZFŚS osobom uprawnionym do systemu KSAT.
15. Sporządzanie do dnia 30 stycznia roku następującego po roku, którego dotyczy sprawozdanie, sprawozdań z wykorzystania Funduszu i przekazanie go do podpisu Prezydentowi Miasta , Skarbnikowi Miasta oraz związkom zawodowym.
16. Obsługa Punktów Porad Prawnych obejmujących zadania przypisane Wydziałowi Organizacyjnemu w tym:
a) sporządzanie i zawieranie Porozumień z Okręgową Radą Adwokacką, Radą Okręgowej Izby Radców Prawnych oraz jednostkami organizacyjnymi udostępniającymi lokale,
b) sporządzanie i zawieranie umów z adwokatami i radcami prawnymi udzielającymi nieodpłatnej pomocy prawnej,
c) sporządzanie sprawozdań zgodnie ze zbiorczą informacją o wykonaniu zadania polegającego na udzielaniu nieodpłatnej pomocy prawnej,
d) sporządzanie informacji w zakresie rozliczania dotacji,
e) obsługa organizacyjno-techniczna oraz administracyjna punktów nieodpłatnej pomocy prawnej (wprowadzanie dokumentów do systemu SOD, sporządzanie niezbędnej dokumentacji w zakresie punktów porad prawnych, rozliczanie faktur, rozdzielanie dotacji pomiędzy wydatki OR i CDO).
17. Obsługa administracyjna i informacyjna pakietów sportowych (informowanie pracowników
o ofercie oraz o procedurze zakupu karty, wydawanie kart sportowych pracownikom, obsługa platformy, stałe nadzorowanie uczestnictwa pracowników w pakiecie sportowym oraz interwencja w przypadku nieuprawnionego dostępu osoby trzeciej do pakietu sportowego).
18. Obsługa Towarzystwa Ubezpieczeniowego w zakresie ubezpieczenia zdrowotnego:
a) obsługa administracyjna i informacyjna w zakresie realizacji umowy (wydawanie kart pracowniczych, informowanie pracowników o pakietach zdrowotnych),
b) sporządzanie miesięcznych zestawień dla Towarzystwa Ubezpieczeniowego, zestawień dla Płac i zestawień dla Kadr,
c) obsługa platformy Towarzystwa Ubezpieczeniowego,
d) wprowadzanie dokumentacji do systemu SOD.
19. Archiwizacja dokumentacji osobowej.
20. Zgłaszanie rozwiązań oraz opracowywanie projektów mających na celu usprawnienie pracy na własnym stanowisku, w Wydziale oraz w Urzędzie Miasta.
21. Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika.
4. Warunki pracy na stanowisku:
Praca w budynku Urzędu Miasta Opola. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, praca w zespole, bezpośredni kontakt z wydziałami Urzędu.
5. W miesiącu październiku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 2,07 %.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej;
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902.)” i podpisem;
c) list motywacyjny;
d) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola.
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. socjalnych w terminie do dnia
21 listopada 2016 r. , decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.