DYREKTOR
PUBLCZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 15 im. KRÓLOWEJ JADWIGI
w OPOLU
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO
STARSZY REFERENT DS. UCZNIÓW I ADMINISTRACJI
1. Adres jednostki:
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 15 im. Królowej Jadwigi
ul. Małopolska 20
45-334 Opole
tel. 77/ 455 28 03
2. Określenie stanowiska:
starszy referent ds. uczniów i administracji
wymiar etatu: 1 etat
3. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- wykształcenie wyższe lub wykształcenie średnie;
- doświadczenie zawodowe- minimum: 1rok
- biegła znajomość obsługi komputera – pakietu Microsoft Office, korzystanie z Internetu, obsługa poczty elektronicznej.
4. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:
- dobra organizacja pracy;
- uczciwość, sumienność, rzetelność;
- samodzielność i szybkie podejmowanie decyzji;
- komunikatywność i wysoka kultura osobista;
- podstawowa znajomość prawa oświatowego;
- łatwość redagowania pism urzędowych;
- obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarka, fax, skaner);
- wykształcenie administracyjne lub ekonomiczne;
- doświadczenie w pracy na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków.
5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie sekretariatu szkoły, a w szczególności:
- udzielanie informacji, przyjmowanie interesantów,
- przyjmowanie i wysyłanie korespondencji i pism,
- dbałość o prawidłowy obieg informacji,
- prowadzenie, gromadzenie, ewidencja dokumentacji, pism, druków ścisłego zarachowania, regulaminów w zakresie obsługi kancelaryjno-biurowej szkoły,
- prowadzenie kalendarza narad, spotkań, rozmów dyrektora szkoły,
- redagowanie projektów pism do wysłania.2. Prowadzenie składnicy akt szkolnych;
- Prowadzenie dokumentacji uczniowskiej, w szczególności: księgi ewidencji dzieci, księgi uczniów, księgi absolwentów, przebiegu realizacji obowiązku szkolnego uczniów, wydawanie legitymacji , zaświadczeń, kart rowerowych;
- Obsługa Systemu Informacji Oświatowej;
- Udział w opracowaniu załączników do arkusza organizacyjnego pracy szkoły oraz aneksów do arkusza;
- Wykonywanie doraźnie zleconych przez Dyrektora zadań wynikających z potrzeby zapewnienia prawidłowego funkcjonowania szkoły.
6. Warunki pracy na stanowisku:
Praca w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 15 w pełnym wymiarze czasu pracy, na parterze i I piętrze (winda), z przewagą wysiłku umysłowego, samodzielna, wymagająca dobrego wzroku (praca przy komputerze).
7. W miesiącu maju 2017r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł 0,0096 %.
8. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- CV uwzględniające dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz U z 2016r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r. poz.902 z późn. zm.) i podpisem;
- kwestionariusz osobowy - według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w kadrach Publicznej Szkoły Podstawowej nr 15,
- kserokopię dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kserokopię świadectw pracy i/lub zaświadczenia o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy;
- kserokopię zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, związanych z zagadnieniami dotyczącymi stanowiska, na które przeprowadza się nabór;
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych;
- oświadczenie o braku skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne;
- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii;
- dokument potwierdzający niepełnosprawność (w przypadku osób niepełnosprawnych).
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Publicznej Szkoły Podstawowej im. Królowej Jadwigi nr 15 w Opolu przy ul. Małopolskiej 20 lub przesłać na adres szkoły w nieprzekraczalnym terminie 10 dni od dnia ukazania się ogłoszenia naboru tj. do dnia 12. 06.2017r. do godz.1500, w zaklejonej kopercie wraz z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze: starszy referent ds. umów i administracji”. Decyduje data faktycznego wpływu do szkoły.
Aplikacje, które wpłyną do szkoły po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający formalne wymagania zostaną telefonicznie poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. W przypadku dużej liczy złożonych aplikacji postępowanie kwalifikacyjne będzie składało się z dwóch etapów.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 77/ 455 28 03
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Publicznej Szkoły Podstawowej nr 15 im. Królowej Jadwigi w Opolu.
Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej nr 15
im. Królowej Jadwigi w Opolu
mgr Alicja Trojak