Od 1 do 14 lutego 2017 r. zapraszamy mieszkańców Opola do udziału w konsultacjach społecznych w sprawie Strategii Promocji Marki Opola na lata 2017-2022.
Prace nad dokumentem trwały pół roku. Zespół roboczy powołany z przedstawicieli opolskich instytucji brał udział w warsztatach na kolejnych etapach tworzenia strategii. Efetem tego jest dokument, który przedkładamy mieszkańcom Opola do konsultacji.
2 lutego o godz. 16:00 odbędzie się debata publiczna na temat strategii, otwarta dla mieszkańców, podczas której będzie można wymienić się swoimi uwagami, zadać pytania lub wyrazić opinię. Zapraszamy do opolskiego Ratusza – sala 312 im. Karola Musioła.
Konsultacje będą trwały dwa tygodnie. Dokument strategiczny będzie dostępny w wersji elektronicznej na stronie interetowej www.opole.pl oraz w wersji papierowej
w Wydziale Promocji przy ul. Krawieckiej 13, II piętro, pok. 3.
Osoby, które będą chciały wyrazić swoje uwagi do dokumentu będą mogły skorzystać z dodatkowych dwóch form komunikacji:
- ankiety zamieszczonej na stronie internetowej www.opole.pl,
- adresu e-mail: bp@um.opole.pl, pod który można kierować swoje uwagi.
Zachęcamy do zapoznania się z przygotowanym przez firmę AGERON Polska dokumentem, ponieważ wyznaczy on na najbliższe pięć lat kierunek promocji Opola. Możesz mieć wpływ na wizerunek Twojego miasta.
Nazwa dokumentu: | Strategia Promocji Marki Opola na lata 2017-2022 |
Podmiot udostępniający: | Centrum Dialogu Obywatelskiego |
Osoba, która wytworzyła informację: | Adrianna Paroń |
Osoba, która odpowiada za treść: | Adrianna Paroń |
Osoba, która wprowadzała dane: | Adrianna Paroń |
Data wytworzenia informacji: | 2017-01-17 14:20:11 |
Data udostępnienia informacji: | 2017-01-17 14:20:11 |
Data ostatniej aktualizacji: | 2017-01-19 13:07:38 |