URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
stanowisko ds. obsługi dzielnic 1
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Oświadczenie
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e)wykształcenie wyższe magisterskie
|
Kserokopia dyplomu lub świadectwa lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów(w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c)
|
f) staż pracy – 3 lata pracy w administracji publicznej
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginalne zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c)
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań
|
a) znajomość ustawy o samorządzie gminnym
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
b) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
c) znajomość ustawy o finansach publicznych
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
d) znajomość Statutu Miasta Opola
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
e) znajomość statutów dzielnic
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
f)znajomość Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
g) umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, terminowość, dyspozycyjność, uprzejmość, umiejętność hierarchizacji spraw i problemów
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
h) biegła obsługa komputera w zakresie aplikacji biurowych MS Office, w tym narzędzi internetowych oraz umiejętność obsługi systemów prawnych.
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
i)wysoka kultura osobista, komunikatywność, uprzejmość, lojalność, umiejętność pracy w warunkach stresowych
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
j) samodzielność, umiejętność właściwej organizacji czasu pracy, odpowiedzialność, punktualność, kompetencje analityczne, umiejętność panowania nad stresem i emocjami, łatwość redagowania tekstów, umiejętność pracy z dokumentami finansowymi.
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.
2) Obsługa rad dzielnic pod względem formalno – prawnym i technicznym, m. in. przekazywanie uchwał rad dzielnic do kontroli formalno – prawnej.
3) Obsługa rad dzielnic w zakresie finansowym, w szczególności:
1. nadzór nad realizacją wydatków finansowych jednostek pomocniczych,
2. monitorowanie terminowości przedkładania dokumentów finansowych jednostek pomocniczych do Wydziału Organizacyjnego,
3. prowadzenie budżetów jednostek pomocniczych (m.in. przygotowywanie listy wypłat diet dla przewodniczących zarządów dzielnic, nadzorowanie korekt planów finansowych poszczególnych jednostek pomocniczych, przygotowywanie informacji o dochodach oraz o pobranych zaliczkach na podatek dochodowy PIT 11),
4. sporządzanie sprawozdań finansowych dotyczących funkcjonowania rad dzielnic,
5. prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia będącego w posiadaniu jednostek pomocniczych,
6. inwentaryzacja sprzętu oddanego w użytkowanie jednostkom pomocniczym.
4) Przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje, zapytania i wnioski radnych Rady Miasta Opola oraz innych podmiotów i obywateli.
5) Współdziałanie z innymi stanowiskami pracy w zakresie zadań realizowanych przez Wydział Organizacyjny, w tym przede wszystkim w pracach związanych z przeprowadzaniem konsultacji społecznych oraz przeprowadzaniem wyborów.
6) Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola i Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola.
7) Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami kancelaryjną i archiwalną.
8) Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika.
9) Zgłaszanie rozwiązań i opracowanie projektów zmierzających do usprawnienia pracy na własnym stanowisku, w Wydziale oraz Urzędzie Miasta.
10) Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.
4. Warunki pracy na stanowisku:
a) miejsce pracy: Rynek-Ratusz, III półpiętro,
b) praca biurowa wymagająca dużego intelektualnego zaangażowania, o dużym stopniu odpowiedzialności,
c) praca przy komputerze
5. W miesiącu styczniu wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 2,02 %.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej;
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902”
i podpisem;
c) list motywacyjny;
d) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola.
e) dokument potwierdzający niepełnosprawność. *
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. dzielnic w terminie do dnia 20 lutego 2017 r., decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.
W związku z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 poz. 922) informuję, że administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych jest Gmina Miasta Opola – Prezydent Miasta Opola - z siedzibą w Opolu 45-015, Rynek-Ratusz. Dane osobowe, o których mowa powyżej, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz wybrania pracownika i zawarcia umowy o pracę. Dane osobowe nie będą udostępnianie innym podmiotom. Każdy posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
* W przypadku osób niepełnosprawnych