logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


URZĄD MIASTA OPOLA

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

stanowisko ds. budownictwa w Referacie Budownictwa Wydziału Urbanistyki, Architektury i Budownictwa

1.

Wymagania niezbędne

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo polskie

Oświadczenie

b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

  c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu    za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

Oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e) wykształcenie wyższe: budowlane lub administracyjne ze specjalnością – administracja samorządowa

Kserokopia dyplomu lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c)

f) staż pracy

nie jest wymagany

2.

Wymagania dodatkowe

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

a) ) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,

zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

b) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego

j.w.

c) znajomość Statutu Miasta Opola;

 

j.w.

d) znajomość Regulaminu organizacyjnego       Urzędu Miasta Opola,

j.w.

e) znajomość ustaw: prawo budowlane, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym

j.w.

f) znajomość aplikacji biurowych: Microsoft      World, open Office, Estima;

j.w.

g) cechy osobowe i predyspozycje:

- uprzejmość, życzliwość, uczciwość, odpowiedzialność, rzetelność, predyspozycje do pracy w zespole, kreatywność;

j.w.

3.    Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. prowadzenie postępowań administracyjnych wznowieniowych lub przekazanych do ponownego rozpatrzenia,
  2. prowadzenie rejestrów wydawanych decyzji o pozwoleniu na budowę i zgłoszeń budowy iprac budowlanych -(RWDZ)
  3. archiwizacja akt spraw referatu budownictwa;
  4. prowadzenie spraw dot. pozwoleń na budowę budynków, budowli i urządzeń  budowlanych
  5. prowadzenie spraw dot. wydania decyzji na rozbiórkę obiektów budowlanych
  6. przyjmowanie zgłoszeń robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę
  7. przygotowanie wniosków do właściwego ministra w sprawie upoważnienia do udzielenia  zgody na odstępstwo od przepisów techniczno- budowlanych , udzielanie zgody na zastępstwo
  8. przyjmowanie zgłoszeń na zmianę sposobu użytkowania obiektów lub ich części

4. Warunki pracy na stanowisku:

Praca biurowa, sporadycznie praca w terenie związana z wykonywaniem zadań służbowych.

5.  W miesiącu kwietniu 2017r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu               przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 2,11 %

6.    Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

 a)  dokumenty wymienione powyżej;

b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( tekst jednolity: Dz.U. 2016.922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity: Dz.U. 2016.902)” i podpisem;

c) list motywacyjny;

d) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola;

e) dokument potwierdzający niepełnosprawność *

Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. budownictwa w terminie do dnia   29 maja 2017r., decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.     

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.

W związku z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2016.922) informuję, że administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych jest Gmina Miasta Opola – Prezydent Miasta Opola - z siedzibą w Opolu 45-015, Rynek-Ratusz. Dane osobowe, o których mowa powyżej, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz wybrania pracownika i zawarcia umowy o pracę. Dane osobowe nie będą udostępnianie innym podmiotom. Każdy posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

 

 * W przypadku osób niepełnosprawnych

Nazwa dokumentu: Wydział Urbanistyki, Architektury i Budownictwa
Skrócony opis: stanowisko ds. budownictwa
Osoba, która wytworzyła informację: Agnieszka Skwarczyńska
Osoba, która odpowiada za treść: Beata Wartenberg
Osoba, która wprowadzała dane: Agnieszka Skwarczyńska
Data wytworzenia informacji: 2017-05-19 09:34:21
Data udostępnienia informacji: 2017-05-19 09:34:21
Data ostatniej aktualizacji: 2017-05-19 09:48:38

Wersja do wydruku...

corner   corner