URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
stanowisko ds. budownictwa w Referacie Budownictwa Wydziału Urbanistyki, Architektury i Budownictwa
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Oświadczenie
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie wyższe: budowlane (branża: architektura , konstrukcja, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne)
|
Kserokopia dyplomu lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c)
|
f) staż pracy
|
nie jest wymagany
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) ) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,
|
zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
b) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
|
j.w.
|
c) znajomość Statutu Miasta Opola;
|
j.w.
|
d) znajomość Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola,
|
j.w.
|
e) znajomość ustaw: prawo budowlane, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
|
j.w.
|
f) znajomość aplikacji biurowych: Microsoft World, open Office, Estima;
|
j.w.
|
g) cechy osobowe i predyspozycje:
- uprzejmość, życzliwość, uczciwość, odpowiedzialność, rzetelność, predyspozycje do pracy w zespole, kreatywność;
|
j.w.
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) prowadzenie postępowań administracyjnych wznowieniowych lub przekazanych do
ponownego rozpatrzenia,
b) prowadzenie rejestrów wydawanych decyzji o pozwoleniu na budowę i zgłoszeń budowy i
prac budowlanych -(RWDZ)
c) archiwizacja akt spraw referatu budownictwa;
d) prowadzenie spraw dot. pozwoleń na budowę budynków, budowli i urządzeń
budowlanych
e) prowadzenie spraw dot. wydania decyzji na rozbiórkę obiektów budowlanych
f) przyjmowanie zgłoszeń robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę
g) przygotowanie wniosków do właściwego ministra w sprawie upoważnienia do udzielenia
zgody na odstępstwo od przepisów techniczno- budowlanych , udzielanie zgody na
odstępstwo
h) przyjmowanie zgłoszeń na zmianę sposobu użytkowania obiektów lub ich części
4. Warunki pracy na stanowisku:
Praca biurowa, sporadycznie praca w terenie związana z wykonywaniem zadań służbowych.
5. W miesiącu maju wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych,w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 1,95%.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej;
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( tekst jednolity: Dz.U. 2016.922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity: Dz.U. 2016.902)” i podpisem;
c) list motywacyjny;
d) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola;
e) dokument potwierdzający niepełnosprawność *
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. budownictwa w terminie do dnia 22 czerwca 2017r. (nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP), decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.
W związku z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2016.922) informuję, że administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych jest Gmina Miasta Opola – Prezydent Miasta Opola - z siedzibą w Opolu 45-015, Rynek-Ratusz. Dane osobowe, o których mowa powyżej, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz wybrania pracownika i zawarcia umowy o pracę. Dane osobowe nie będą udostępnianie innym podmiotom. Każdy posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
* W przypadku osób niepełnosprawnych