logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


URZĄD MIASTA OPOLA

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

ds. osobowych Referacie Kadr w Wydziale Organizacyjnym

1.

Wymagania niezbędne

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo polskie

Oświadczenie

b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

Oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e) wykształcenie wyższe

Kserokopia dyplomu lub świadectwa lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów(w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c)

f)  staż pracy: co najmniej 6 m-cy
     w Kadrach

 

                     

- Kserokopia świadectwa pracy i/lub

- oryginalne zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c), - oświadczenie o okresie pracy w Kadrach

2.

Wymagania dodatkowe

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań

a)znajomość ustawy
o samorządzie gminnym

zapisy w liście motywacyjnym

b) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych

zapisy w liście motywacyjnym

c) znajomość  Kodeksu pracy

zapisy w liście motywacyjnym

d) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego

zapisy w liście motywacyjnym

e) znajomość: Statutu Miasta Opola, Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola

zapisy w liście motywacyjnym

f) Cechy osobowe i predyspozycje: dokładność, skrupulatność, dociekliwość, systematyczność, dyspozycyjność, umiejętność obsługi informatycznych programów kadrowo-płacowych, obsługi komputera (MS Office, Word, Excel) oraz urządzeń biurowych, komunikatywność, uprzejmość, życzliwość, wysoka kultura osobista

zapisy w liście motywacyjnym

g) Umiejętności: umiejętność pracy
w zespole, umiejętność interpretowania i rozumienia przepisów prawnych, umiejętność pozyskiwania informacji
z różnych źródeł, w tym z Internetu, umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, a także wyciągania wniosków.

zapisy w liście motywacyjnym

3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.
  2. Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola.
  3. Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną.
  4. Kompletowanie i bieżące prowadzenie w pełnym zakresie akt osobowych pracowników (zgodnie z obowiązującymi przepisami) powierzonych komórek organizacyjnych Urzędu.
  5. Przygotowywanie umów o pracę oraz przeszeregowań pracowników Urzędu w oparciu o obowiązujące przepisy płacowe oraz czuwanie nad ich prawidłowością.
  6. Prowadzenie spraw związanych z uprawnieniami pracowników Urzędu, wynikających ze stażu pracy, a tym samym ustalenie prawa do dodatków stażowych i nagród jubileuszowych.
  7. Bieżące prowadzenie ewidencji pracowników, w tym rejestru pracowników nowo zatrudnionych i zwolnionych.
  8. Prowadzenie dokumentacji związanej z nagradzaniem i karaniem pracowników Urzędu.
  9. Przygotowywanie świadectw pracy, opinii oraz innych zaświadczeń wynikających ze stosunku pracy pracownikom Urzędu.
  10. Przestrzeganie limitów zatrudnienia, wynikających z decyzji Prezydenta Miasta Opola
    w sprawie podziału etatów oraz bieżące prowadzenie obsady stanowisk.
  11. Wystawianie, na prośbę pracownika, zaświadczeń dot. zatrudnienia.
  12. Występowanie do Głównej Komisji Orzekającej w sprawach o naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
  13. Zgłaszanie do Wojskowej Komendy Uzupełnień pracowników posiadających kartę mobilizacyjną.
  14. Ewidencja zwolnień lekarskich pracowników.
  15. Kierowanie pracowników na badania wstępne, kontrolne i okresowe.
  16. Rejestrowanie poleceń wyjazdów służbowych pracowników.
  17. Ustalanie pracownikom Urzędu prawa do urlopu i wymiaru urlopu wypoczynkowego.
  18. Ewidencja wykorzystania urlopów wypoczynkowych, okolicznościowych, bezpłatnych  i innych nieobecności pracowników poszczególnych wydziałów.
  19. Prowadzenie dokumentów ubezpieczeniowych w zakresie zgłaszania do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, wyrejestrowywania z nich pracowników i członków ich rodzin oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji.
  20. Prowadzenie całokształtu spraw w zakresie dyscypliny pracy w prowadzonych wydziałach Urzędu:
    • kontrola godzin rozpoczynania i kończenia pracy przez pracowników Urzędu,
    • kontrola wyjść prywatnych i służbowych w godzinach pracy,
    • przedkładanie wniosków naczelnikom wydziałów, wynikających z kontroli dyscypliny pracy.
  21. Prowadzenie kalendarza dla wymiarów czasu pracy.
  22. Aktualizacja danych w module „Ewidencja Kadrowa”  w systemie KSAT.
  23. Ustalanie godzin pracy pracownikom zatrudnionym w niepełnym wymiarze czasu pracy oraz pracownikom, którym Prezydent Miasta Opola ustalił na ich wniosek indywidualny czas pracy.
  24. Zgłaszanie rozwiązań oraz opracowywanie projektów mających na celu usprawnienie pracy na własnym stanowisku, w Wydziale oraz w Urzędzie Miasta.
  25. Sprawdzanie oraz korygowanie treści projektów ogłoszeń o naborze na wolne stanowiska urzędnicze przygotowane przez Wydziały.
  26. Zamieszczanie ogłoszeń o naborze na wolne stanowiska w Urzędzie Miasta na stronie internetowej BIP oraz na tablicy informacyjnej i przesyłanie ich do Powiatowego Urzędu Pracy
  27. Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika.

4. Warunki pracy na stanowisku:

Praca w budynku Urzędu Miasta Opola Rynek-Ratusz na piątym poziomie, wewnątrz budynku winda, przy schodach wejściowych do budynku podjazd dla osób niepełnosprawnych,. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy (zgodnie z wykazem godzin pracy w Urzędzie Miasta Opola), z przewagą wysiłku umysłowego, wymagająca obsługi komputera, a także innych urządzeń biurowych.

5. W miesiącu maju 2017 r. wskaźnik zatrudnienia  osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 1,95 %.

6.    Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a) dokumenty wymienione powyżej;

b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016.r., poz. 922) oraz ustawąz dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902” i podpisem;

c)list motywacyjny;

d) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola.

e) dokument potwierdzający niepełnosprawność. *

* W przypadku osób niepełnosprawnych

Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, V poziom z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. osobowych w Referacie Kadr w terminie do dnia 26 lipca 2017r., decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.

 Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.          

W związku z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.
z 2016 poz. 922) informuję, że administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych jest Gmina Miasta Opola – Prezydent Miasta Opola - z siedzibą w Opolu 45-015, Rynek-Ratusz. Dane osobowe, o których mowa powyżej, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz wybrania pracownika i zawarcia umowy o pracę. Dane osobowe nie będą udostępnianie innym podmiotom. Każdy posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

 

 

 

 

 

 

 

Nazwa dokumentu: Wydział Organizacyjny
Skrócony opis: stanowisko ds. osobowych
Osoba, która wytworzyła informację: Agnieszka Skwarczyńska
Osoba, która odpowiada za treść: Krystyna Konrad
Osoba, która wprowadzała dane: Agnieszka Skwarczyńska
Data wytworzenia informacji: 2017-07-12 10:12:48
Data udostępnienia informacji: 2017-07-12 10:12:48
Data ostatniej aktualizacji: 2017-07-12 10:28:45

Wersja do wydruku...

corner   corner