URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Stanowisko do obsługi przewodniczącego i wiceprzewodniczących Rady Miasta Opola
.................................................................................................................................
(nazwa stanowiska pracy)
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo
|
Oświadczenie
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie
wyższe magisterskie
|
Kserokopia dyplomu lub świadectwa lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c)
|
f) staż pracy – 6 miesięcy
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginalne zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c)
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań
|
a) znajomość ustawy o samorządzie gminnym
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania
|
b) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania
|
c) znajomość Statutu Miasta Opola
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania
|
d)znajomość Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania
|
e) umiejętność obsługi komputera – pakietu Microsoft Office, ze szczególnym uwzględnieniem Word, Excel, PowerPoint oraz innych narzędzi internetowych
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania
|
f) Cechy osobowe i predyspozycje:
Duża kultura osobista, umiejętności organizacyjne, umiejętność pracy w zespole, obowiązkowość, dyspozycyjność, operatywność, terminowość, komunikatywność.
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania
|
g)Umiejętności:
Wiedza z zakresu ustawy o samorządzie gminnym, samorządzie powiatu, znajomość Statutu Miasta Opola, znajomość i umiejętność stosowania KPA w praktyce, dobra umiejętność obsługi komputera pakiet MS Office i Excel i narzędzi internetowych, znajomość języka obcego – preferowany niemiecki, angielski.
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcją kancelaryjną i archiwalną.
- Koordynowanie prac związanych z przekazywaniem wszystkich akt Biura Rady do archiwum zakładowego.
- Kompleksowa obsługa przewodniczącego i wiceprzewodniczących Rady Miasta i ich gości.
- Prowadzenie kancelarii Biura Rady Miasta, a w szczególności: dziennika korespondencji, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, rejestru rozmów telefonicznych, teczki zaproszeń kierowanych do przewodniczącego Rady i wiceprzewodniczących.
- Koordynowanie wykonania przez Biuro Rady Miasta inicjowanych przez Radę Miasta lub jej przewodniczącego obchodów świąt i rocznic oraz uroczystych sesji Rady Miasta.
- Sporządzanie cotygodniowych planów dyżurów radnych i funkcyjnych Rady Miasta, umieszczanie informacji w tym zakresie na stronie internetowej Urzędu oraz prowadzenie aż do merytorycznego ostatecznego zakończenia spraw zgłaszanych podczas tych dyżurów.
- Organizowanie planu udziału w zebraniach, na które przewodniczący Rady Miasta będzie zapraszany bądź organizowanie zastępstwa przewodniczącego.
- Organizowanie pocztu sztandarowego i obsługa występowania sztandaru miasta.
- Współorganizowanie wraz z właściwymi służbami Urzędu Miasta Opola pobytu w Opolu krajowych i zagranicznych gości Rady Miasta i przewodniczącego Rady Miasta.
- Posiadanie na bieżąco aktualizowanego wykazu VIP-ów z terenu miasta i województwa opolskiego.
- Przepisywanie na komputerze wszelkich pism i dokumentów przewodniczącego i wiceprzewodniczących Rady Miasta.
- Prowadzenie spraw związanych z podróżami służbowymi (w tym zagranicznymi) wszystkich radnych.
- Dokumentowanie kontaktów przewodniczącego i wiceprzewodniczących Rady Miasta z dziennikarzami, towarzyszenie przewodniczącemu Rady Miasta podczas spotkań, narad
i uroczystości, sporządzanie notatek i sprawozdań zgodnie z dyspozycją przewodniczącego Rady Miasta.
- Dokonywanie zakupów realizowanych wg dyspozycji przewodniczącego Rady dla potrzeb reprezentacyjnych Rady Miasta Opola.
- Gromadzenie oświadczeń majątkowych radnych i współpraca z Urzędem Skarbowym.
- Umieszczanie informacji o Radzie Miasta przeznaczonych do publikacji na miejskiej stronie internetowej.
- Obsługa administracyjno-techniczna Młodzieżowej Rady Miasta Opola.
4. Warunki pracy na stanowisku:
Praca w budynku Urzędu Miasta Opola przy ul. Rynek - Ratusz (parter), w pełnym wymiarze czasu pracy (zgodnie z wykazem godzin pracy w Urzędzie Miasta Opola), z przewagą wysiłku umysłowego, wymagająca obsługi komputera powyżej 4 godzin dziennie, a także innych urządzeń biurowych.
5. W miesiącu czerwcu 2017 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 1,95 %
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej;
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. z 2016 r., poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902 z późn. zm.) i podpisem
- list motywacyjny;
- kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola;
- dokument potwierdzający niepełnosprawność. *
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko do obsługi przewodniczącego
i wiceprzewodniczących Rady Miasta Opola w terminie do dnia 24 lipca 2017 r., decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.
W związku z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych Dz.U. z 2016 r. poz. 922 informuję, że administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych jest Gmina Miasta Opola – Prezydent Miasta Opola - z siedzibą w Opolu 45-015, Rynek-Ratusz. Dane osobowe, o których mowa powyżej, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz wybrania pracownika i zawarcia umowy o pracę. Dane osobowe nie będą udostępnianie innym podmiotom. Każdy posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
* W przypadku osób niepełnosprawnych
Załącznik Nr 2 do Zarządzenia NR OR- I.120.1.48. 2016 z dnia 1 kwietnia 2016 r.
strona 3 z 3