URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
ds. ewidencji opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi nr 9
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Oświadczenie
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie wyższe
|
Kserokopia dyplomu lub oryginalne zaświadczenie
o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c)
|
f) doświadczenie zawodowe minimum 6 miesięcy pracy
w administracji publicznej
|
Kserokopia świadectwa pracy lub oryginalne zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c), lub
inny dokument potwierdzający wykonywania pracy na podstawie innych umów niż w ramach stosunku pracy np. umowa zlecenia - kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań
|
a) znajomość ustawy o samorządzie gminnym
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
b) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
c) znajomość Statutu Miasta Opola
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
d) znajomość Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
e) znajomość przepisów ustawy utrzymaniu czystości i porządku
w gminach oraz uchwał Rady Miasta Opola związanych
z ustawą
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
f) znajomość ustawy Ordynacja podatkowa
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
g) umiejętność obsługi komputera oraz znajomości aplikacji biurowych (Word, Excel)
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
h) systematyczność, staranność, rzetelność, zdyscyplinowanie, odpowiedzialność, komunikatywność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.
- Przestrzeganie regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Miasta Opola oraz Kodeksu Etyki obowiązującego w Urzędzie.
- Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną.
- Przyjmowanie i weryfikowanie deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi pod względem formalno – prawnym.
- Prowadzenie postępowań podatkowych w zakresie opłat za gospodarowanie odpadami komunalnym.
- Prowadzenie postępowań w zakresie odmowy stwierdzenia nadpłaty w opłacie za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
- Wprowadzanie zmian w ewidencji opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi zgodnie ze złożonymi deklaracjami.
- Prowadzenie rejestru przypisów i odpisów opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
- Przeprowadzanie doraźnych i sprawdzających kontroli dotyczących zgodności danych złożonych do urzędu w deklaracjach o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
- Weryfikacja realizacji obowiązku złożenia deklaracji prze właściciela nieruchomości.
- Sporządzanie sprawozdań z wymiaru opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
- Obsługa mieszkańców m. Opola w zakresie rozpatrywania zgłoszeń i udzielania informacji.
- Współpraca ze Strażą Miejską.
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.
4. Warunki pracy na danym stanowisku:
Praca w budynku Urzędu Miasta Opola – Plac Wolności, pierwsze piętro. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze. Praca w godzinach zgodnie
z regulaminem pracy, praca w zespole, codzienny kontakt bezpośredni lub telefoniczny z płatnikami.
5. W miesiącu lipcu wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 1,77%.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej;
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902) i podpisem;
c) list motywacyjny;
d) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola;
e) dokument potwierdzający niepełnosprawność. *
* w przypadku osób niepełnosprawnych
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, V poziom z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. ewidencji opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi nr 9 w terminie do dnia 7 września 2017 r., decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.
W związku z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U.z 2016 r., poz. 922) informuję, że administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych jest Gmina Miasta Opola – Prezydent Miasta Opola - z siedzibą w Opolu 45-015, Rynek-Ratusz. Dane osobowe, o których mowa powyżej, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz wybrania pracownika i zawarcia umowy o pracę. Dane osobowe nie będą udostępnianie innym podmiotom. Każdy posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.