logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


URZĄD MIASTA OPOLA

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

ds. ewidencji opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi nr 9 

1.

 

 

Wymagania niezbędne

 

 

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo polskie

Oświadczenie

b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

Oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e) wykształcenie wyższe

Kserokopia dyplomu lub oryginalne zaświadczenie
o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c)

f) doświadczenie zawodowe minimum 6 miesięcy pracy
w administracji  publicznej

 

Kserokopia świadectwa pracy lub oryginalne zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c), lub

inny dokument potwierdzający wykonywania pracy na podstawie innych umów niż w ramach stosunku pracy np. umowa zlecenia - kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż

 

2.

 

 

Wymagania dodatkowe

 

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań

a) znajomość ustawy o samorządzie gminnym

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV

b) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV

c) znajomość Statutu Miasta Opola

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV

d) znajomość Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV

e) znajomość przepisów ustawy utrzymaniu czystości i porządku
w gminach oraz uchwał Rady Miasta Opola związanych
z ustawą

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV

f) znajomość ustawy Ordynacja podatkowa

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV

g) umiejętność obsługi komputera oraz znajomości aplikacji biurowych (Word, Excel)

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV

h) systematyczność, staranność, rzetelność, zdyscyplinowanie, odpowiedzialność, komunikatywność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV

 

 

3.   Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.
  2. Przestrzeganie regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Miasta Opola oraz Kodeksu Etyki obowiązującego w Urzędzie.
  3. Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną.
  4. Przyjmowanie i weryfikowanie deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi pod względem formalno – prawnym.
  5. Prowadzenie postępowań podatkowych w zakresie opłat za gospodarowanie odpadami komunalnym.
  6. Prowadzenie postępowań w zakresie odmowy stwierdzenia nadpłaty w opłacie za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
  7. Wprowadzanie zmian  w ewidencji opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi zgodnie ze złożonymi deklaracjami.
  8. Prowadzenie rejestru przypisów i odpisów opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
  9. Przeprowadzanie doraźnych i sprawdzających kontroli dotyczących zgodności danych złożonych do urzędu w deklaracjach o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
  10. Weryfikacja realizacji obowiązku złożenia deklaracji prze właściciela nieruchomości.
  11. Sporządzanie sprawozdań z wymiaru opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
  12. Obsługa mieszkańców m. Opola w zakresie rozpatrywania zgłoszeń i udzielania informacji.
  13. Współpraca ze Strażą Miejską.
  14. Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.

4. Warunki pracy na danym stanowisku:

Praca w budynku Urzędu Miasta Opola – Plac Wolności, pierwsze piętro. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze. Praca w godzinach zgodnie
z regulaminem pracy, praca w zespole, codzienny kontakt bezpośredni lub telefoniczny z płatnikami.

5. W miesiącu lipcu wskaźnik zatrudnienia  osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów
     o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 1,77%.

6.        Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a)  dokumenty wymienione powyżej;

b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902i podpisem;

c) list motywacyjny;

d) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola;

e) dokument potwierdzający niepełnosprawność. *

 

* w przypadku osób niepełnosprawnych

 

Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, V poziom z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. ewidencji opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi nr 9  w terminie do dnia 7 września 2017 r., decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.      

           

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.

 

W związku z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U.z 2016 r., poz. 922) informuję, że administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych jest Gmina Miasta Opola – Prezydent Miasta Opola - z siedzibą w Opolu 45-015, Rynek-Ratusz. Dane osobowe, o których mowa powyżej, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz wybrania pracownika i zawarcia umowy o pracę. Dane osobowe nie będą udostępnianie innym podmiotom. Każdy posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

Nazwa dokumentu: Wydział Gospodarki Odpadami Komunalnymi
Skrócony opis: ds. ewidencji opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi nr 9
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna Parobecka
Osoba, która odpowiada za treść: Iwona Kowalczuk
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Parobecka
Data wytworzenia informacji: 2017-08-28 08:04:04
Data udostępnienia informacji: 2017-08-28 08:04:04
Data ostatniej aktualizacji: 2017-08-28 08:20:34

Wersja do wydruku...

corner   corner