DYREKTOR MIEJSKIEGO ZARZĄDU LOKALI KOMUNALNYCH W OPOLU
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Stanowisko ds. eksploatacji
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
oświadczenie
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
|
oświadczenie
|
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
|
oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
oświadczenie
|
e) wykształcenie: średnie lub wyższe
|
kserokopia świadectwa lub dyplomu
|
f) staż pracy: co najmniej 1 rok pracy
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginał zaświadczenia o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 miesiąc)
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) licencja zarządcy nieruchomościami
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
b) doświadczenie w pracy związanej
z obsługą wspólnot mieszkaniowych
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
c) bardzo dobra znajomość ustawy o własności lokali
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
d) znajomość ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
e) znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
f) znajomość kodeksu cywilnego
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
g) znajomość ustawy o samorządzie gminnym
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
h) znajomość przepisów KPA
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
i) umiejętność obsługi komputera,
w tym programów Office
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
j) umiejętności organizacyjne,
w szczególności samodzielność
w organizacji pracy własnej
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
k) rzetelność, dyspozycyjność, umiejętność komunikacji interpersonalnej, samodzielność w podejmowaniu decyzji, gotowość podnoszenia kwalifikacji
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Przygotowywanie stanowiska Gminy Opole w sprawach wspólnot mieszkaniowych, w których gmina posiada udziały,
2. Reprezentowanie Gminy Opole na zebraniach wspólnot mieszkaniowych z jej udziałem,
3. Planowanie i nadzorowanie robót z zakresu utrzymania zieleni na obszarach administrowanych przez MZLK w Opolu,
4. Wnioskowanie o wydanie zezwoleń na wycięcie drzew lub krzewów,
5. Prowadzenie sprawozdawczości wewnętrznej z zakresu prowadzonych prac,
6. Kontrola zgodności wykonywanych robót z zawartymi umowami, sprawdzanie wycen, postępu robót, weryfikacja faktur przedstawionych przez wykonawców,
7. Nadzór nad czynnościami w zakresie zadań eksploatacyjnych, a w szczególności w zakresie:
a)zapewnienia czystości i należytego stanu sanitarnego części wspólnych budynków komunalnych oraz Skarbu Państwa,
b)zapewnienia czystości i porządku na terenach miejskich zabudowanych budynkami komunalnymi oraz Skarbu Państwa, lub wolnych od zabudowy, a powierzonych do utrzymania,
c)zapewnienia dostawy mediów i usuwania odpadów komunalnych z nieruchomości komunalnych oraz Skarbu Państwa,
d)przekazywania zbywanych przez Gminę Opole oraz Skarbu Państwa nieruchomości,
e)inicjowanie przedsięwzięć poprawiających warunki zaspokojenia potrzeb mieszkaniowych
i podnoszących jakość zamieszkania,
8. Uczestniczenie w planowaniu remontów bieżących i konserwacji w lokalach i budynkach stanowiących własność lub współwłasność Gminy Opole oraz Skarbu Państwa,
9. Przedkładanie do zatwierdzenia Dyrektorowi planów eksploatacji, remontów bieżących, konserwacji infrastruktury terenów zewnętrznych stanowiących własność miasta Opola oraz Skarbu Państwa,
10. Nadzorowanie realizacji zadań uwzględnionych w planach eksploatacji,
11. Załatwianie zgłaszanych przez mieszkańców spraw dotyczących eksploatacji zasobu komunalnego Gminy Opole oraz Skarbu Państwa,
12. Opracowywanie projektów planów inwestycyjnych zadań eksploatacyjnych realizowanych
ze środków budżetu Gminy Opola oraz Skarbu Państwa,
13. Przygotowywanie niezbędnych dokumentów, w szczególności opisów przedmiotu zamówienia, wyceny przedmiotu zamówienia do postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie spraw prowadzonych na stanowisku pracy,
14. Sporządzanie sprawozdań i analiz z realizacji powierzonych zadań,
15. Uczestniczenie w przeglądach budynków w celu ustalenia priorytetów przy opracowywaniu planów remontowych i inwestycyjnych,
16. Prowadzenie spraw związanych z przeglądem, gwarancją i rękojmią realizowanych zadań,
17. Dokonywanie przeglądów zasobu komunalnego oraz Skarbu Państwa w celu ustalenia priorytetów przy opracowywaniu planów eksploatacyjnych,
18. Współdziałanie przy weryfikacji i zatwierdzaniu dowodów księgowych pod względem merytorycznym dotyczących powierzonych zadań,
19. Nadzór merytoryczny nad wysokością kosztów uwzględnianych w dokumentach księgowych wystawianych przez zarządców wspólnot mieszkaniowych z udziałem Gminy Opole oraz Skarbu Państwa,
20. Terminowe rozpatrywanie skarg i interwencji w zakresie powierzonych zadań,
21. Kontrola zaangażowania środków pieniężnych zgodnie z zawartymi umowami,
22. Sporządzanie sprawozdań GUS w zakresie gospodarki mieszkaniowej dotyczącej powierzonych zadań,
23. Kontrola wykonania planu rzeczowo-finansowego w zakresie realizowanych zadań,
24. Nadzór i kontrola prawidłowości informacji o zasobie komunalnym oraz Skarbu Państwa
w systemie informatycznym GRANIT w zakresie powierzonych zadań,
25. Zarządzanie nieruchomościami lokalowymi, budynkami oraz terenami zewnętrznymi stanowiącymi własność Gminy Opole i Skarbu Państwa w zakresie realizowanych zadań,
26. Terminowe udzielanie odpowiedzi na pisma, wnioski, interpelacje, zapytania, skargi,
4. Warunki pracy na stanowisku:
Praca w budynku Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu przy ul. Ozimskiej 19, VIII piętro (winda), w pełnym wymiarze czasu pracy, z przewagą wysiłku umysłowego, wymagająca pracy w terenie, samodzielna, wymagająca dobrej ostrości wzroku (obsługa monitora komputera).
5. W miesiącu poprzedzającym wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 0%.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a)list motywacyjny,
b)CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r., poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r., poz. 902 z późn. zm.)” i podpisem,
c)kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Opola,
d)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
e)oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni
praw publicznych,
f)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
g)oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
h)kserokopię dokumentu potwierdzającego wykształcenie,
i)kserokopię świadectw pracy i/lub oryginał zaświadczenia o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy,
j)dokument potwierdzający niepełnosprawność (w przypadku osób niepełnosprawnych).
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Kompletne aplikacje należy składać w siedzibie Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu,
ul. Ozimska 19 (VIII piętro, pokój 8.35 w godzinach: pn-śr.: 7:30-15:30, Czw.: 7:30-17:00,
pt.: 7:30-14:00) w terminie do dnia 22 września 2017r. w zaklejonych kopertach z dopiskiem:
„dotyczy naboru na stanowisko ds. eksploatacji” - decyduje data faktycznego wpływu
do jednostki. Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Lokali Komunalnych w Opolu.
W związku z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r., poz. 922) informuję, że administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych jest Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu – Dyrektor Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu z siedzibą w Opolu 45-057, ul. Ozimska 19. Dane osobowe, o których mowa powyżej, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz wybrania osoby na pracownika i zawarcia umowy o pracę. Dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom. Każdy posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
Dyrektor
Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu
Zofia Twarduś