URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
ds. eksploatacji i rozwoju oświetlenia ulicznego
(nazwa stanowiska pracy)
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Kserokopia dowodu osobistego
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie wyższe
tytuł inżyniera branży elektroenergetycznej
|
Kserokopia dyplomu lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wydania dyplomu przez uczelnię, zaświadczenie ważne 1 m-c)
|
f) staż pracy
2 lata pracy w wykonawstwie lub/i projektowaniu sieci elektroenergetycznych lub
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy, zaświadczenie ważne 1 m-c)
|
co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganymi na danym stanowisku
|
Zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej lub wypis z KRS, zaświadczenie ważne 1 m-c)
|
g) prawo jazdy kategorii B
|
Kserokopia prawa jazdy
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) znajomość ustawy o samorządzie gminnym
|
oświadczenie w liście motywacyjnym lub w CV
|
b) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
|
oświadczenie w liście motywacyjnym lub w CV
|
c) znajomość Statutu Miasta Opola
|
oświadczenie w liście motywacyjnym lub w CV
|
d) znajomość Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola
|
oświadczenie w liście motywacyjnym lub w CV
|
e) uprawnienia budowlane do projektowania lub/i kierowania robotami w branży elektroenergetycznej
|
kserokopia dokumentu potwierdzającego nadanie uprawnień budowlanych
|
f) doświadczenie przy budowie i/lub eksploatacji oświetlenia ulicznego
|
kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
(zaświadczenie ważne 1 m-c)
|
g) praca na podobnym stanowisku w jednostce samorządu terytorialnego
|
kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
(zaświadczenie ważne 1 m-c)
|
h) znajomość obsługi podstawowych programów komputerowych, w tym edytora tekstów, arkusza kalkulacyjnego (WORD i Excel)
|
oświadczenie w liście motywacyjnym lub w CV
|
i) znajomość rozliczeń finansowych inwestycji
|
oświadczenie w liście motywacyjnym lub w CV
|
j) znajomość ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane i rozporządzeń do tej ustawy
|
oświadczenie w liście motywacyjnym lub w CV
|
k) znajomość ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne i rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy
|
oświadczenie w liście motywacyjnym lub w CV
|
l) znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
|
oświadczenie w liście motywacyjnym lub w CV
|
m) odpowiedzialność, dokładność, skrupulatność, rzetelność, systematyczność, dyspozycyjność, operatywność, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole.
|
oświadczenie w liście motywacyjnym lub w CV
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami a zwłaszcza prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych,
b) Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola.
c) Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną oraz systemem obiegi dokumentów obowiązującym w Urzędzie Miasta Opola.
d) Sprawowanie nadzoru nad funkcjonowaniem sieci oświetlenia dróg, ulic i placów.
e) sprawowanie nadzoru nad zakupem energii elektrycznej i usługą dystrybucji energii elektrycznej.
f) Przygotowywanie zleceń na usuwanie awarii i niesprawności sieci oświetlenia ulicznego oraz nadzorowanie wykonania zgłoszonych prac.
- Przekazywanie informacji w sprawach związanych z eksploatacją oświetlenia ulicznego mieszkańcom, radnym, innym wydziałom urzędu oraz miejskim jednostkom.
- Planowanie i rozliczanie środków budżetowych na eksploatację oświetlenia ulicznego. Przygotowywanie sprawozdań w tym zakresie.
- Sprawowanie nadzoru nad wykonaniem budżetu w zakresie przydzielonych obowiązków oraz przestrzeganie dyscypliny budżetowej.
- Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem sieci i urządzeń oświetlenia ulicznego.
- Opiniowanie projektów technicznych w zakresie oświetlenia ulicznego i infrastruktury elektroenergetycznej.
l. Koordynacja remontów sieci oraz urządzeń oświetlenia ulicznego z innymi zarządcami sieci uzbrojenia technicznego i zarządem dróg.
m. Zlecanie projektów technicznych w zakresie oświetlenia ulicznego oraz kontrola zgodności opracowań ze sztuką budowalną i z zamówieniem.
- Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad wykonywaniem zadań w zakresie oświetlenia miasta. Udział w odbiorach robót.
- Przygotowywanie dokumentów księgowych (majątkowych) po wybudowaniu oświetlenia ulicznego.
- Sporządzanie ewidencji elementów infrastruktury oświetlenia miasta.
- Wykonywanie innych zadań przydzielonych przez przełożonych.
4. Warunki pracy na danym stanowisku:
Praca w budynku Urzędu Miasta Opola, ulica Piastowska 17, VI piętro (winda na półpiętrze) w pełnym wymiarze etatu, poniedziałek –środa w godz. 7.30 -15.30, czwartek w godz. 7.30 – 17.00, piątek w godz. 7.30 – 14.00 oraz pracą w terenie (czasami w godzinach wieczornych lub nocnych - kontroli oświetlenia ulicznego). Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze i obsługą innych urządzeń biurowych. Praca w zespole, codzienny kontakt bezpośredni lub telefoniczny z klientami, projektantami i wykonawcami.
5. W miesiącu marcu 2018 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 2,04 %.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys (CV), uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.)” i podpisem;
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola
- dokument potwierdzający niepełnosprawność*.
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. eksploatacji i rozwoju oświetlenia ulicznego w terminie do dnia 18 kwietnia 2018 r. , decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.
W związku z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r. poz. 922 ze zm.) informuję, że administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych jest Gmina Miasta Opola – Prezydent Miasta Opola - z siedzibą w Opolu 45-015, Rynek-Ratusz. Dane osobowe, o których mowa powyżej, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz wybrania pracownika i zawarcia umowy o pracę. Dane osobowe nie będą udostępnianie innym podmiotom. Każdy posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
* W przypadku osób niepełnosprawnych