Projekt uchwały w sprawie zasad i warunków
sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych
i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń
|
|
Powierzchnia: 14 900 ha |
Lp. |
Procedura sporządzania uchwały |
Terminy |
I. |
Uchwała nr LVIII/1140/18 Rady Miasta Opola z dnia 29 marca 2018 r. w sprawie przygotowania przez Prezydenta Miasta Opola projektu uchwały w sprawie zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń.
|
29 marca
2018 r.
|
II. |
Ogłoszenie i obwieszczenie Prezydenta Miasta Opola o podjęciu przez Radę Miasta Opola uchwały nr LVIII/1140/18 z dnia 29 marca 2018 r.
Do wyżej wymienionego projektu uchwały zainteresowani mogą składać wnioski w terminie do dnia 1 czerwca 2018 r.
|
13 kwietnia
2018 r.
|
III. |
Opiniowanie i uzgadnianie projektu uchwały |
|
IV.
|
Ogłoszenie i obwieszczenie o wyłożeniu projektu uchwały do publicznego wglądu |
28 marca 2019 r. |
Wyłożenie projektu uchwały do publicznego wglądu
Projekt uchwały
Podział miasta na obszary
System Identyfikacji Miejskiej
|
od 4 kwietnia 2019 r. do 8 maja 2019 r. |
Przyjmowanie uwag do projektu uchwały |
do 22 maja 2019 r. |
Zarządzenie Prezydenta Miasta Opola w sprawie rozpatrzenia uwag wniesionych do projektu uchwały |
|
V. |
Uchwała w sprawie zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń w Opolu
|
|
Ogłoszenie uchwały w Dzienniku Urzędowym Województwa Opolskiego
|
|