Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego dot. Dostawy energii elektrycznej na potrzeby budynków i lokali administrowanych przez Wydział Administracyjno - Gospodarczy Urzędu Miasta Opola oraz budynków jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych: w Opolu Bierkowicach, w Czarnowąsach, w Opolu Chmielowicach, w Opolu Gosławicach, w Opolu Grudziach, Opole Sławice, Opole Wrzoski, w Opolu Żerkowicach, fontann i przepompowni wód deszczowych.
Ogłoszenie zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 01.02.2018 numer ogłoszenia 512929-N-2018
pliki do pobrania
ogłoszenie
specyfikacja istotnych warunków zamowienia
załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
wzory umów
Nazwa dokumentu: | Dostawa energii elektrycznej na potrzeby budynków i lokali administrowanych przez Wydział Administracyjno - Gospodarczy Urzędu Miasta Opola oraz budynków jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych: w Opo |
Podmiot udostępniający: | Wydział Zamówień Publicznych |
Osoba, która wytworzyła informację: | Magdalena Brulewska |
Osoba, która odpowiada za treść: | Magdalena Brulewska |
Osoba, która wprowadzała dane: | Magdalena Brulewska |
Data wytworzenia informacji: | 2018-02-01 10:41:05 |
Data udostępnienia informacji: | 2018-02-01 10:41:05 |
Data ostatniej aktualizacji: | 2018-02-01 14:44:08 |