URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
ds. administracyjnych
(nazwa stanowiska pracy)
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Kserokopia dowodu osobistego
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie wyższe
|
Kserokopia dyplomu lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wydania dyplomu przez uczelnię, zaświadczenie ważne 1 m-c)
|
f) staż pracy
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy, zaświadczenie ważne 1 m-c)
|
co najmniej 3 lata w jednostce finansów publicznych
|
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) znajomość ustawy o samorządzie gminnym
|
oświadczenie w liście motywacyjnym lub w CV
|
b) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
|
oświadczenie w liście motywacyjnym lub w CV
|
c) znajomość Statutu Miasta Opola
|
oświadczenie w liście motywacyjnym lub w CV
|
d) znajomość Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola
|
oświadczenie w liście motywacyjnym lub w CV
|
e) znajomość obsługi podstawowych programów komputerowych, w tym edytora tekstów, arkusza kalkulacyjnego (WORD i Excel)
|
kserokopia dokumentu potwierdzającego nadanie uprawnień budowlanych
|
f) znajomość rozliczeń finansowych w zakresie stanowiska pracy
|
kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
(zaświadczenie ważne 1 m-c)
|
g) praca w jednostce samorządu terytorialnego
|
kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
(zaświadczenie ważne 1 m-c)
|
h) znajomość przepisów i umiejętność ich interpretacji w zakresie stanowiska pracy
|
oświadczenie w liście motywacyjnym lub w CV
|
i) odpowiedzialność, dokładność, skrupulatność, rzetelność, systematyczność, dyspozycyjność, operatywność, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole.
|
oświadczenie w liście motywacyjnym lub w CV
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Poznanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.
- Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola.
- Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną oraz systemem obiegi dokumentów obowiązującym w UM Opola.
- Organizacja stanowiska pracy poprzez:
a) przedkładanie wniosków usprawniających obsługę interesantów,
b) stosowanie właściwych przepisów prawnych.
- Obsługa administracyjna i kancelaryjna Wydziału
- Sporządzanie przelewów pieniężnych dla jednostki budżetowej nadzorowanej przez WITGK.
- Prowadzenie spraw związanych z usuwaniem z drogi pojazdów bez tablic rejestracyjnych, których stan wskazuje na to, że nie są używane.
- Aktualizacja kart usług zawartych w Wirtualnym Biurze Obsługi Obywatela z zakresu działania Wydziału.
- Sprawowanie nadzoru nad wykonaniem budżetu w zakresie przydzielonych obowiązków oraz przestrzeganie dyscypliny budżetowej.
- Przygotowywanie dokumentów księgowych w zakresie wyposażenia Wydziału.
- Wykonywanie innych zadań przydzielonych przez przełożonych.
- zadań przydzielonych przez przełożonych.
4. Warunki pracy na danym stanowisku:
Praca w budynku Urzędu Miasta Opola, ulica Piastowska 17, VI piętro (winda na półpiętrze) w pełnym wymiarze etatu, poniedziałek –środa w godz. 7.30 -15.30, czwartek w godz. 7.30 – 17.00, piątek w godz. 7.30 – 14.00 oraz pracą w terenie (czasami w godzinach wieczornych lub nocnych - kontrola oświetlenia ulicznego). Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze i obsługą innych urządzeń biurowych. Praca w zespole, codzienny kontakt bezpośredni lub telefoniczny z klientami, projektantami i wykonawcami.
5. W miesiącu lipcu 2018 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 2,04 %.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys (CV), uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej,
opatrzony klauzulą: „Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Prezydenta Miasta Opola, w celu wzięcia udziału w ogłoszonym naborze na wolne stanowisko urzędnicze.
Zostałem (łam) poinformowany (a) o możliwości wycofania zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody może nastąpić poprzez przesłanie oświadczenia o wycofaniu zgody na adres mailowy: kadry@um.opole.pl. Mam świadomość, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej wycofaniem” i podpisem.
- list motywacyjny;
- kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola.
- dokument potwierdzający niepełnosprawność. *
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. administracyjnych w terminie do dnia 3 września 2018 r. decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.
* W przypadku osób niepełnosprawnych