logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


URZĄD MIASTA OPOLA

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

ds. administracyjnych

(nazwa stanowiska pracy)

1.

Wymagania niezbędne

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo polskie

Kserokopia dowodu osobistego

b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c) brak skazania za przestępstwo  umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne

Oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e) wykształcenie wyższe

 

Kserokopia dyplomu lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wydania dyplomu przez uczelnię, zaświadczenie ważne 1 m-c)

f) staż pracy

Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy, zaświadczenie ważne 1 m-c)

co najmniej 3 lata  w jednostce finansów publicznych

 

2.

Wymagania dodatkowe

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

a) znajomość ustawy o samorządzie gminnym

oświadczenie w liście motywacyjnym lub w CV

b) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego

oświadczenie w liście motywacyjnym lub w CV

c) znajomość Statutu Miasta Opola

oświadczenie w liście motywacyjnym lub w CV

d) znajomość Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola

oświadczenie w liście motywacyjnym lub w CV

e) znajomość obsługi podstawowych programów komputerowych, w tym edytora tekstów, arkusza kalkulacyjnego (WORD i Excel)

kserokopia dokumentu potwierdzającego nadanie uprawnień budowlanych

f) znajomość rozliczeń finansowych w zakresie stanowiska pracy

kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
(zaświadczenie ważne 1 m-c)

g) praca w jednostce samorządu terytorialnego

kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
(zaświadczenie ważne 1 m-c)

h) znajomość przepisów i umiejętność ich interpretacji w zakresie stanowiska pracy

oświadczenie w liście motywacyjnym lub w CV

i) odpowiedzialność, dokładność, skrupulatność, rzetelność, systematyczność, dyspozycyjność, operatywność, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole.

oświadczenie w liście motywacyjnym lub w CV

3.    Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Poznanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.
  2. Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola.
  3. Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną oraz systemem obiegi dokumentów obowiązującym w UM Opola.
  4. Organizacja stanowiska pracy poprzez:

a) przedkładanie wniosków usprawniających obsługę interesantów,

b) stosowanie właściwych przepisów prawnych.

  1. Obsługa administracyjna i kancelaryjna Wydziału
  2. Sporządzanie przelewów pieniężnych dla jednostki budżetowej nadzorowanej przez WITGK.
  3. Prowadzenie spraw związanych z usuwaniem z drogi pojazdów bez tablic rejestracyjnych, których stan wskazuje na to, że nie są używane.
  4. Aktualizacja kart usług zawartych w Wirtualnym Biurze Obsługi Obywatela z zakresu działania Wydziału.
  5. Sprawowanie nadzoru nad wykonaniem budżetu w zakresie przydzielonych obowiązków oraz przestrzeganie dyscypliny budżetowej.
  6. Przygotowywanie dokumentów księgowych w zakresie wyposażenia Wydziału.
  7. Wykonywanie innych zadań przydzielonych przez przełożonych.
  8. zadań przydzielonych przez przełożonych.

4.          Warunki pracy na danym stanowisku:

Praca w budynku Urzędu Miasta Opola, ulica Piastowska 17, VI piętro (winda na półpiętrze) w pełnym wymiarze etatu, poniedziałek –środa w godz. 7.30 -15.30, czwartek w godz. 7.30 – 17.00, piątek w godz. 7.30 – 14.00 oraz pracą w terenie (czasami w godzinach wieczornych lub nocnych - kontrola oświetlenia ulicznego). Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze i obsługą innych urządzeń biurowych. Praca w zespole, codzienny kontakt bezpośredni lub telefoniczny z klientami, projektantami i wykonawcami.

5.           W miesiącu lipcu 2018 r. wskaźnik zatrudnienia  osób niepełnosprawnych,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 2,04 %.

6.         Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a)  dokumenty wymienione powyżej

b) życiorys (CV), uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej,

opatrzony klauzulą: Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Prezydenta Miasta Opola, w celu wzięcia udziału w ogłoszonym naborze na wolne stanowisko urzędnicze.

Zostałem (łam) poinformowany (a) o możliwości wycofania zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody może nastąpić poprzez przesłanie oświadczenia o wycofaniu zgody na adres mailowy: kadry@um.opole.pl. Mam świadomość, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej wycofaniemi podpisem. 

  1. list motywacyjny;
  1. kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola.
  1. dokument potwierdzający niepełnosprawność. *

Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds.  administracyjnych  w terminie do dnia 3 września 2018 r.  decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.

           Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.

            * W przypadku osób niepełnosprawnych

Nazwa dokumentu: Wydział Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej
Skrócony opis: stanowisko ds. administracyjnych
Osoba, która wytworzyła informację: Jolanta Początko
Osoba, która odpowiada za treść: Jolanta Początko
Osoba, która wprowadzała dane: Jolanta Początko
Data wytworzenia informacji: 2018-08-22 11:26:59
Data udostępnienia informacji: 2018-08-22 11:26:59
Data ostatniej aktualizacji: 2018-08-22 11:30:03

Wersja do wydruku...

corner   corner