logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


URZĄD MIASTA OPOLA

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

ds. płac i rozliczeń z ZUS

 (nazwa stanowiska pracy)

 

1.

 

Wymagania niezbędne

 

 

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo polskie

Oświadczenie

b) pełna zdolność do czynności

    prawnych, korzystanie z pełni praw

    publicznych

 

Oświadczenie

c) brak skazania prawomocnym

    wyrokiem sądu za umyślne

    przestępstwo ścigane z oskarżenia

    publicznego lub umyślne

    przestępstwo skarbowe

 

 

Oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e) wykształcenie:

- Średnie ekonomiczne lub wyższe (preferowane ekonomiczne)

Kserokopia dyplomu lub świadectwa lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c)

f) doświadczenie zawodowe przy wykonywaniu czynności związanych
z naliczaniem i rozliczaniem 
wynagrodzeń:

- wykształcenie średnie – trzyletnie doświadczenie zawodowe

- wykształcenie wyższe – roczne doświadczenie zawodowe

Kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginalne zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c). Zakres wykonywanych obowiązków lub oświadczenie określające zakres wykonywanych zadań w tym przedmiocie. W przypadku wykonywania zadań na podobnym stanowisku na podstawie umów zleceń kserokopie dokumentów potwierdzających staż.

 

2.

 

Wymagania dodatkowe

 

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań

1. Znajomość:

a) Ustawy o samorządzie

    gminnym,

b) Kodeksu postępowania

    administracyjnego,

c) Statutu Miasta Opola,

d) Regulaminu organizacyjnego

    Urzędu Miasta Opola,

 

 

 

 

Zapis w liście motywacyjnym

2. Znajomość przepisów ustaw:
o systemie ubezpieczeń społecznych, o
świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,
o promocji zatrudnienia
i instytucjach rynku pracy, ustawy o
podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o pracownikach samorządowych.

 

 

 

Zapis w liście motywacyjnym

2. Umiejętność:

a) obsługi komputera w zakresie  MS OFICCE a w szczególności MS WORD, MS EXCEL,

b) obsługa programu „Płatnik”,

c) pracy w zespole,

c) umiejętność analitycznego myślenia oraz praktycznego  stosowania przepisów w zakresie rozliczania wynagrodzeń,

d) organizacji pracy własnej,

 

 

 

 

 

Zapis w liście motywacyjnym

3. Cechy osobowościowe i

    predyspozycje:

a) odpowiedzialność,

b) rzetelność,

c) samodzielność,

d) zaangażowanie,

e) komunikatywność,

f) terminowość,

g) sumienność,

h) uczciwość,

i) kultura osobista

j) pozytywne nastawienie

 

 

 

Zapis w liście motywacyjnym

 

 

3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

  1. Poznawanie   przepisów  prawa  związanych  z  wykonywanymi zadaniami,  ich właściwe stosowanie i przestrzeganie.

 

  1. Przestrzeganie   Regulaminu  Pracy  Urzędu  Miasta  Opola, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola oraz Kodeksu Etyki obowiązującego w Urzędzie Miasta Opola

 

  1. Kompletowanie   i   przekazywanie   akt   do  archiwum   zakładowego   zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną.

 

  1. Prowadzenie spraw pracowników Urzędu Miasta w zakresie wypłat należności wynikających ze stosunku pracy w programie komputerowym dla: Służby BHP, Biura Ochrony Danych, Wydziałów: Administracyjno–Gospodarczego, Administracyjno - Gospodarczego Obsługi, Organizacyjnego, Spraw Obywatelskich, Urbanistyki Architektury i Budownictwa, Zarządzania Kryzysowego, Prawnego:
  • kompletowanie dokumentacji stanowiącej podstawę naliczenia wynagrodzeń,
  • sporządzanie list wypłat należności ze stosunku pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym: naliczanie składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne, Fundusz Pracy,  zaliczek podatku dochodowego od osób fizycznych,  wynagrodzeń chorobowych, zasiłków z ubezpieczenia chorobowego: zasiłków chorobowych z tytułu niezdolności do pracy,  opiekuńczych oraz zasiłków macierzyńskich, rodzicielskich, świadczeń rehabilitacyjnych i zasiłków z ubezpieczenia wypadkowego,
  • prowadzenie kartotek wynagrodzeń pracowników,
  • sporządzanie tzw. ”pasków z wypłaty”,
  • sporządzanie informacji PIT o pobranych zaliczkach na podatek dochodowy od osób fizycznych dla pracowników osobiście rozliczających się z urzędem skarbowym,
  • obliczanie rocznego podatku dochodowego od osób fizycznych dla pracowników, którzy upoważnili Urząd Miasta do złożenia zeznania podatkowego,
  • sporządzanie i potwierdzanie dla różnych celów (w tym: emerytalnych) zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,
  • sporządzanie wykazów okresów nieskładkowych pracowników dla potrzeb ZUS,
  • prowadzenie spraw pracowników w zakresie zajęć komorniczych i innych.
  • rozliczanie zwrotów  składek  na ubezpieczenie emerytalne  i rentowe, na podstawie decyzji ZUS, aktualnym i byłym pracownikom w związku z przekroczeniem rocznej podstawy wymiaru składek emerytalno-rentowych i sporządzanie dokumentacji korygującej w programie “Płatnik”, w w/w zakresie.
  1. Sporządzanie miesięcznych poleceń przelewów zbiorczych w zakresie naliczonych potrąceń z wynagrodzeń pracowników Urzędu Miasta.
  2. Przygotowywanie i eksport danych o wysokości wynagrodzeń na rachunki bankowe pracowników do programu bankowego banku obsługującego Urząd Miasta Opola.
  3. Sporządzanie poleceń księgowania zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową oraz miesięcznych zestawień potrąceń z wynagrodzeń.
  4. Sporządzanie miesięcznych deklaracji rozliczeniowych oraz imiennych dokumentów rozliczeniowych w programie „Płatnik” z uwzględnieniem naliczeń od wypłat z bezosobowego funduszu płac, przy wykorzystaniu przekazu elektronicznego, dla wszystkich pracowników, zleceniobiorców, osób obcych objętych ubezpieczeniami oraz sporządzanie poleceń przelewu składek w zakresie ubezpieczeń społecznych, zdrowotnych i Funduszu Pracy do ZUS, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  5. Przygotowywanie dokumentacji do PUP w zakresie wynagrodzeń i pochodnych pracowników zatrudnianych w ramach robót publicznych i interwencyjnych.
  6. Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.

 

4. Warunki pracy na stanowisku:

 

Praca w budynku Urzędu Miasta Opola, Rynek – Ratusz, na II piętrze (czwarty poziom), w budynku winda, konieczność pokonania schodami pół piętra, przed budynkiem podjazd dla niepełnosprawnych, samodzielna, w pełnym wymiarze czasu pracy w godz. 7.30 – 15.30 od poniedziałku do środy, w godz. 7.30-17.00 w czwartki, w godz. 7.30 – 14.00 w piątki, z przewagą wysiłku umysłowego, lekka, wymagająca obsługi komputera powyżej 4 godzin dziennie oraz innych urządzeń biurowych.

 

5. W miesiącu październiku 2018 roku wskaźnik zatrudnienia  osób niepełnosprawnych,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 1,88   %.

 

6.  Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a)  dokumenty wymienione powyżej;

b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą o treści: „Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Prezydenta Miasta Opola, w celu wzięcia udziału w ogłoszonym naborze na wolne stanowisko urzędnicze.

Zostałem (łam) poinformowany (a) o możliwości wycofania zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody może nastąpić poprzez przesłanie oświadczenia o wycofaniu zgody na adres mailowy: kadry@um.opole.pl. Mam świadomość, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej wycofaniem”             

 i podpisem.

 

  1. list motywacyjny;

 

  1. kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola;

 

  1. dokument potwierdzający niepełnosprawność. *

 

Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. płac i rozliczeń z ZUS w terminie
do dnia 21 listopada 2018 r. , decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.

 

           

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.

 

* W przypadku osób niepełnosprawnych

 

 

Nazwa dokumentu: Wydział Budżetu
Skrócony opis: stanowisko ds. płac i rozliczeń z ZUS
Osoba, która wytworzyła informację: Marcin Baraniewicz
Osoba, która odpowiada za treść: Małgorzata Tarkowska
Osoba, która wprowadzała dane: Małgorzata Tarkowska
Data wytworzenia informacji: 2018-11-09 08:41:40
Data udostępnienia informacji: 2018-11-09 08:41:40
Data ostatniej aktualizacji: 2018-11-09 10:36:44

Wersja do wydruku...

corner   corner